http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Ensirekisteröinnit/Henkilöautomallit/Helmikuu 2010.htm
=================================================================
Trendi on ollut pitkään laskeva Mazdan osalta, mutta nyt myynti näyttää todella pahalta.
Maahantuojan olisi varmasti syytä lähteä miettimään romahduksen syitä. Oma ehdotukseni on, että
aloitetaan markkinointi tarjoamalla kaikkiin Mazdoihin lisäruostesuojaus, kuten Ruotsissa tehdään tiettyihin autoihin. Tässä suhteessa voisi matkia Ruotsin esimerkkiä.
Mazdan myynti on romahtanut
33
1886
Vastaukset
- */*/*/*///*//*
ei ainakaan hinta ole kohdillaan. Otetaanpa vertailuun samasta koko/teholuokasta Mondeo trend wagon 2,0, Nissan Qq 2,0 Acenta, Skoda Octavia 1,8 elegance combi ja Mazda6 2,0 elegance wagon. Hintaeroa tulee 4000-5000 euroa. Itse autonsa maksavalle ainakin sellainen hintaero että sitä ei ihan viitsi maksaa sen takia että Mazda on joskus ollut hyvän ja luotettavan auton maineessa. Itse olin vuosi sitten vaihtamassa 2007(aj.30000) Mazda6 uuden korimallin vastaavaan ja hyvitys/uuden hinta oli niin perseellään että ei sitten oltu lähelläkään kauppoja. Vertailun vuoksi kävin pyytämässä myös muista autoista tarjouksia ja poikkeuksetta aina tuli parempia tarjouksia omastani. Kun Mazda-liike tarjosi Mazdastani 17000, vaihdossa 1,8 Octaviaan, 2,0 Mondeoon jne tarjottiin 19000-20000. Joka tapauksessa päätin jättää auton vaihdon tulevaisuuteen, josko Mazda-myyjät alkaisivat myöhemmin arvostaa myymäänsä merkkiä.... 28000-17000=11000 kahdessa vuodessa, huh huh! Ehkä aika tasaa, Mazda kun noista edellämainituista hintavertailun autoista oli se joka parhaiten "sopi käteen" ja eniten miellytti silmää. Mainioita autoja toki muutkin!
- nipponisti.
octavia ei kuulu samaan kokoluokkaan mondeon ja kuutosen kanssa, vaan on selvästi pienempi ja halvemmin tehty auto, perusrakenne golffista.
- fefefv
nipponisti. kirjoitti:
octavia ei kuulu samaan kokoluokkaan mondeon ja kuutosen kanssa, vaan on selvästi pienempi ja halvemmin tehty auto, perusrakenne golffista.
Juu onhan ne skeida ratsuni paljon pienempiä kun modeo ja matu. Ei äivät vertailukelpoisia.
- ruosteetonoctavia
nipponisti. kirjoitti:
octavia ei kuulu samaan kokoluokkaan mondeon ja kuutosen kanssa, vaan on selvästi pienempi ja halvemmin tehty auto, perusrakenne golffista.
Sinkitty kori lattiasta kattoon, eikä ruostu. Kokemusta on, onneksi ei 6:sta.
- Ei enää mazdisti
ruosteetonoctavia kirjoitti:
Sinkitty kori lattiasta kattoon, eikä ruostu. Kokemusta on, onneksi ei 6:sta.
Tekniikassa ei valittamista, se toimii. Ongelma kohtana on matulan kori, joka on yhtä herkkä ruosteelle kuin hunaja mehiläiselle. Uudessa mallissa asiaan hieman paremmin paneuduttu, mutta silti uudenkaan matulan ruostesuojaus ei ole edes tyydyttävällä tasolla. Suomi on ilmeisesti liian pieni markkina Mazdan kaltaiselle toimijalle. Kuluttaja äänestää nyt lompakollaan.
- 4342432545
nipponisti. kirjoitti:
octavia ei kuulu samaan kokoluokkaan mondeon ja kuutosen kanssa, vaan on selvästi pienempi ja halvemmin tehty auto, perusrakenne golffista.
Ulkomitoiltaan pienempi, ei juurikaan sisämitoiltaan ja tavaratilaltaan jopa isompi. Sitäpaitsi tuo skodan 1,8 kone on selkeästi pirteämpi kuin mazdan kaksilitrainen. "Halvemmasta tekotavasta" huolimatta en huomannut mitään laatueroa.
- Ota mitta käteen
4342432545 kirjoitti:
Ulkomitoiltaan pienempi, ei juurikaan sisämitoiltaan ja tavaratilaltaan jopa isompi. Sitäpaitsi tuo skodan 1,8 kone on selkeästi pirteämpi kuin mazdan kaksilitrainen. "Halvemmasta tekotavasta" huolimatta en huomannut mitään laatueroa.
kokoinen auto sisältä; aivan eri kokoluokassa siis kuin Mondeo tai Kuutonen. Suberp on lähempänä Kuutosta, mutta on tätäkin isompi.
Uusi Ocu -tullee 2011- on sitten jo selvästi Kuutosen kokoinen.
Mistä ihmeestä ihmiselle on tullu käsitys että Ocu on iso auto? Siinä on iso tavaratila mutta ei mitään muuta isoa. - Näin kävi minulle
Vaihda kiireesti autosi pois vielä kun siitä jotain saat. Vuoden kuluttua se kukkii jo niin ruosteessa ettet saa siitä juuri mitään väliin.
- Höh!
Hyvä vain ettei joka toinen auto ole samanlainen kuin itelläni.
Golffia, skoodaa ym. tulee vastaan ja ovat niin tasapaksun näköisiä ettei niitä toisistaan erota.
Katsojan silmässähän se muotoilu on, mutta kuitenkin...- Harasoo matula
Ei jaggea tule vastaan joka kulmassa, mutta mazda 6:n entisen myyntitähden valo on kyllä pahemman kerran sammunut, se on taivaan tosi. Liekö sitten syynsä nämä matulan korroosio keskustelut, tiedä häntä. Voihan se auton aina ruostekäsitellä.
- ruosteinen Mazda
Harasoo matula kirjoitti:
Ei jaggea tule vastaan joka kulmassa, mutta mazda 6:n entisen myyntitähden valo on kyllä pahemman kerran sammunut, se on taivaan tosi. Liekö sitten syynsä nämä matulan korroosio keskustelut, tiedä häntä. Voihan se auton aina ruostekäsitellä.
Minulla oli Mazda 6 2.3 GT 2005 Wagon kaikilla herkuilla, mutt onneksi pääsin siintä eroon kohtalaisella hinnalla syksyllä. Olisi nimittäin tämän talven jälkeen taas mennyt lokarin kaaret laittoon.(ovet laitettu jne..) Ja pohja aivan karmeessa kunnossa.
Katsokaahan Mazdistit takapyörän tilaan niin että painatte huopaista sisälokaria syrjään ja vilkaisette lampulla ja peilillä sitä lokarin sisäpintaa kauttaaltaan niin toteette että vielä Mazda kakku päältä kaunis mutt ei pitkään ovat nimittäin aivan umpi ruosteessa.
Monet eivät vieläkään tunnu tajuavan sitä että päävika on huonolaatuisessa pellissä eli korissa/osissa eikä sitä kunnolla pelasta mikään ruostesuojaus mikä estää vain ulkopuoliselta korrolta.
Nyt alla SKODA RS COMBI ja pellitkin on paksummat kun Mazdassa.
Skoda ei ainakaan PUOLLA TEHTAALTATULLESSAAN niin kuin mazda teki ja jota ei merkkihuolto tahtonut myöntää aluksi. Sen kanssa taistelin aikani ja sainkin lopuksi puoltamattoman Mazdan, mutta se oli kivinen tie...
Kyllä oli ensimmäinen ja viimeinen Mazda ainakin tällä vuosikymmenellä ennen kuin tapahtuu laadussa parannusta. - 6:n kauppa ei käy
ruosteinen Mazda kirjoitti:
Minulla oli Mazda 6 2.3 GT 2005 Wagon kaikilla herkuilla, mutt onneksi pääsin siintä eroon kohtalaisella hinnalla syksyllä. Olisi nimittäin tämän talven jälkeen taas mennyt lokarin kaaret laittoon.(ovet laitettu jne..) Ja pohja aivan karmeessa kunnossa.
Katsokaahan Mazdistit takapyörän tilaan niin että painatte huopaista sisälokaria syrjään ja vilkaisette lampulla ja peilillä sitä lokarin sisäpintaa kauttaaltaan niin toteette että vielä Mazda kakku päältä kaunis mutt ei pitkään ovat nimittäin aivan umpi ruosteessa.
Monet eivät vieläkään tunnu tajuavan sitä että päävika on huonolaatuisessa pellissä eli korissa/osissa eikä sitä kunnolla pelasta mikään ruostesuojaus mikä estää vain ulkopuoliselta korrolta.
Nyt alla SKODA RS COMBI ja pellitkin on paksummat kun Mazdassa.
Skoda ei ainakaan PUOLLA TEHTAALTATULLESSAAN niin kuin mazda teki ja jota ei merkkihuolto tahtonut myöntää aluksi. Sen kanssa taistelin aikani ja sainkin lopuksi puoltamattoman Mazdan, mutta se oli kivinen tie...
Kyllä oli ensimmäinen ja viimeinen Mazda ainakin tällä vuosikymmenellä ennen kuin tapahtuu laadussa parannusta.On siis useampia. Uuden Mazdan osalta ehkä eniten vieroksuttaa äänekkyys sisätiloissa ja jousituksen osittainen epäonnistuminen, kuten eräs kaveri totesi vinoillen - uudessa Mazdassa saa amalgaamitkin kyytiä.
- asiakas on oikeassa
ruosteinen Mazda kirjoitti:
Minulla oli Mazda 6 2.3 GT 2005 Wagon kaikilla herkuilla, mutt onneksi pääsin siintä eroon kohtalaisella hinnalla syksyllä. Olisi nimittäin tämän talven jälkeen taas mennyt lokarin kaaret laittoon.(ovet laitettu jne..) Ja pohja aivan karmeessa kunnossa.
Katsokaahan Mazdistit takapyörän tilaan niin että painatte huopaista sisälokaria syrjään ja vilkaisette lampulla ja peilillä sitä lokarin sisäpintaa kauttaaltaan niin toteette että vielä Mazda kakku päältä kaunis mutt ei pitkään ovat nimittäin aivan umpi ruosteessa.
Monet eivät vieläkään tunnu tajuavan sitä että päävika on huonolaatuisessa pellissä eli korissa/osissa eikä sitä kunnolla pelasta mikään ruostesuojaus mikä estää vain ulkopuoliselta korrolta.
Nyt alla SKODA RS COMBI ja pellitkin on paksummat kun Mazdassa.
Skoda ei ainakaan PUOLLA TEHTAALTATULLESSAAN niin kuin mazda teki ja jota ei merkkihuolto tahtonut myöntää aluksi. Sen kanssa taistelin aikani ja sainkin lopuksi puoltamattoman Mazdan, mutta se oli kivinen tie...
Kyllä oli ensimmäinen ja viimeinen Mazda ainakin tällä vuosikymmenellä ennen kuin tapahtuu laadussa parannusta.Tuosta ruostejutusta olen osittain samaa mieltä . Itsellä on maalattu ovet ja kaaret. Nyt ihan ok.
Lisäksi suojautin auton melko uutena ja laitatin samalla muoviset takalokarit. Nyt en kyllä enää ole huolissani ruosteesta. Pohja oli hyvässä kunnossa kun katsastuksessa sitä tutkailin. Oviin/kaariin ei ole vielä tullut uutta ruostetta. Autolla on nyt ajettu 230 tkm ja ikää sillä on reilut 7 vuotta, joten alkaahan se olla jo ehtoo puolella. Ei se ikiliikkuja ole mazdakaan. Kohta alan vilkuilla uutta kärryä (kenties Honda...)
Puolto-ongelmasta olen kanssasi samaa mieltä. Aivan käsittämätöntä toimintaa maahantuojalta. Itsekin sain aluksi todella huonoa kohtelua tämän ongelman kanssa (ja tämä on yksi syy miksi mietin merkinvaihtoa) - tuo
asiakas on oikeassa kirjoitti:
Tuosta ruostejutusta olen osittain samaa mieltä . Itsellä on maalattu ovet ja kaaret. Nyt ihan ok.
Lisäksi suojautin auton melko uutena ja laitatin samalla muoviset takalokarit. Nyt en kyllä enää ole huolissani ruosteesta. Pohja oli hyvässä kunnossa kun katsastuksessa sitä tutkailin. Oviin/kaariin ei ole vielä tullut uutta ruostetta. Autolla on nyt ajettu 230 tkm ja ikää sillä on reilut 7 vuotta, joten alkaahan se olla jo ehtoo puolella. Ei se ikiliikkuja ole mazdakaan. Kohta alan vilkuilla uutta kärryä (kenties Honda...)
Puolto-ongelmasta olen kanssasi samaa mieltä. Aivan käsittämätöntä toimintaa maahantuojalta. Itsekin sain aluksi todella huonoa kohtelua tämän ongelman kanssa (ja tämä on yksi syy miksi mietin merkinvaihtoa)vielä ehtoo puolella ole. Eikös Suomessa autokanta ole aika vanha. Autojen keski-ikä taitaa olla n.10v. Itselläni oli vm.2003 kutonen ja kilometrejä oli autoa vaihtaessa 99000. Tuohon puoltamiseenkin tottui. Tosin omassani se ei ollut voimakasta. Silti nykyistä autoa koeajaessani ihmetystä riitti, kun auto menikin suoraan :) Parkkipaikoilla olen pari kertaa nähnyt todella ruosteisia kutosia. Kaaret ovat jo selvässä ruosteessa. Tosin noita todella huonoja yksilöitä ei taida hirveesti olla.
- tyhmä, tyhmä
tuo kirjoitti:
vielä ehtoo puolella ole. Eikös Suomessa autokanta ole aika vanha. Autojen keski-ikä taitaa olla n.10v. Itselläni oli vm.2003 kutonen ja kilometrejä oli autoa vaihtaessa 99000. Tuohon puoltamiseenkin tottui. Tosin omassani se ei ollut voimakasta. Silti nykyistä autoa koeajaessani ihmetystä riitti, kun auto menikin suoraan :) Parkkipaikoilla olen pari kertaa nähnyt todella ruosteisia kutosia. Kaaret ovat jo selvässä ruosteessa. Tosin noita todella huonoja yksilöitä ei taida hirveesti olla.
En pysty ymmärtämään että maksat 25-30 tonttua uudesta autosta sitten suostut ajamaan 100 tkm vääntäen rattia koko ajan vasemmalle. Ok, kaikkeen tottuu, mutta minulta paloi hihat jo liikkestä kotiin ajaessa.
En myöskään pysty ymmärtämään miksi maahantuoja ei korjannut tätä puolto-ongelmaa huoltojen yhteydessä ilman että asiakas edes sitä vaati. Tyyppivika mielestäni. Ei kenenkään kuluttajan tarvi hyväksyä uutta autoa joka haluaa koko ajan singahtaa oikealle metsähallituksen puolelle.
En ymmärrä, en; olen siis tyhmä... - puolto-
tyhmä, tyhmä kirjoitti:
En pysty ymmärtämään että maksat 25-30 tonttua uudesta autosta sitten suostut ajamaan 100 tkm vääntäen rattia koko ajan vasemmalle. Ok, kaikkeen tottuu, mutta minulta paloi hihat jo liikkestä kotiin ajaessa.
En myöskään pysty ymmärtämään miksi maahantuoja ei korjannut tätä puolto-ongelmaa huoltojen yhteydessä ilman että asiakas edes sitä vaati. Tyyppivika mielestäni. Ei kenenkään kuluttajan tarvi hyväksyä uutta autoa joka haluaa koko ajan singahtaa oikealle metsähallituksen puolelle.
En ymmärrä, en; olen siis tyhmä...ongelma taitaa vaivata ainoastaan vm.03-04 kutosia. Moni on päässyt vaivasta eroon pienellä toimenpiteellä. Vaihdetaan erilaiset ylätukivarret. Yläpallo on selkeesti taempana mitä alkuperäisissä varsissa.
Rattia ei omassa kutosessani tarvinnut vääntää vasemmalle. Riitti, että piti ratista kiinni ajon aikana, mikä on jokatapauksessa suositeltavaa :) Kuitenkin tyyppivika, jota ei pitäisi olla olemassa. - pettynytmies
ruosteinen Mazda kirjoitti:
Minulla oli Mazda 6 2.3 GT 2005 Wagon kaikilla herkuilla, mutt onneksi pääsin siintä eroon kohtalaisella hinnalla syksyllä. Olisi nimittäin tämän talven jälkeen taas mennyt lokarin kaaret laittoon.(ovet laitettu jne..) Ja pohja aivan karmeessa kunnossa.
Katsokaahan Mazdistit takapyörän tilaan niin että painatte huopaista sisälokaria syrjään ja vilkaisette lampulla ja peilillä sitä lokarin sisäpintaa kauttaaltaan niin toteette että vielä Mazda kakku päältä kaunis mutt ei pitkään ovat nimittäin aivan umpi ruosteessa.
Monet eivät vieläkään tunnu tajuavan sitä että päävika on huonolaatuisessa pellissä eli korissa/osissa eikä sitä kunnolla pelasta mikään ruostesuojaus mikä estää vain ulkopuoliselta korrolta.
Nyt alla SKODA RS COMBI ja pellitkin on paksummat kun Mazdassa.
Skoda ei ainakaan PUOLLA TEHTAALTATULLESSAAN niin kuin mazda teki ja jota ei merkkihuolto tahtonut myöntää aluksi. Sen kanssa taistelin aikani ja sainkin lopuksi puoltamattoman Mazdan, mutta se oli kivinen tie...
Kyllä oli ensimmäinen ja viimeinen Mazda ainakin tällä vuosikymmenellä ennen kuin tapahtuu laadussa parannusta.puhut täysin totta, mulla oli sama juttu 2006 M6 sedamissa.......onneksi sain myytyä edes
mutta velkaa jäi vielä vuodeksi eteenpäin, olisi pitänyt tehdä n3000 tonnin remontti alustalle
joten äkkiä pois koko peli, oli siinä muuten kaikkea pientä muutakin vikaa, hyvä oli ajaa mutta 2.0 kone oli aika laiska ja vei paljon bensaa, no taas opittiin jotain? - V.A.G
pettynytmies kirjoitti:
puhut täysin totta, mulla oli sama juttu 2006 M6 sedamissa.......onneksi sain myytyä edes
mutta velkaa jäi vielä vuodeksi eteenpäin, olisi pitänyt tehdä n3000 tonnin remontti alustalle
joten äkkiä pois koko peli, oli siinä muuten kaikkea pientä muutakin vikaa, hyvä oli ajaa mutta 2.0 kone oli aika laiska ja vei paljon bensaa, no taas opittiin jotain?Myyntitilastoista päätellen.
- Matula 6.
V.A.G kirjoitti:
Myyntitilastoista päätellen.
Kestää kyllä pellit mutta miten se muu tekniikka, onko ongelmia ollut sähköjen kanssa ?
Olen kuullut että niiden kanssa on vagenin porukat olleet välilä ihmeissään. - hmm...
Matula 6. kirjoitti:
Kestää kyllä pellit mutta miten se muu tekniikka, onko ongelmia ollut sähköjen kanssa ?
Olen kuullut että niiden kanssa on vagenin porukat olleet välilä ihmeissään.kyllä kai ne on monesti eri tyypit jotka ostavat matukkaa ja vaageneita.
Mazda myy aika paljon muotoilullaan ja yleisellä tyylikkyydellään, saatikka luotettavalla maineellaan, ja volsu on enemmänkin paikasta toiseen-kuljetin, vailla kummosia ahaa elämyksiä mutonsa ym. suhteen. Ja kaikilla naapureilla ja sukulaisilla on harmaa golffi pihassa, niin mullakin pitää tietysti olla. Asiallisia autojahan ne kyllä ihan ovat, ei sillä... - matu6
ruosteinen Mazda kirjoitti:
Minulla oli Mazda 6 2.3 GT 2005 Wagon kaikilla herkuilla, mutt onneksi pääsin siintä eroon kohtalaisella hinnalla syksyllä. Olisi nimittäin tämän talven jälkeen taas mennyt lokarin kaaret laittoon.(ovet laitettu jne..) Ja pohja aivan karmeessa kunnossa.
Katsokaahan Mazdistit takapyörän tilaan niin että painatte huopaista sisälokaria syrjään ja vilkaisette lampulla ja peilillä sitä lokarin sisäpintaa kauttaaltaan niin toteette että vielä Mazda kakku päältä kaunis mutt ei pitkään ovat nimittäin aivan umpi ruosteessa.
Monet eivät vieläkään tunnu tajuavan sitä että päävika on huonolaatuisessa pellissä eli korissa/osissa eikä sitä kunnolla pelasta mikään ruostesuojaus mikä estää vain ulkopuoliselta korrolta.
Nyt alla SKODA RS COMBI ja pellitkin on paksummat kun Mazdassa.
Skoda ei ainakaan PUOLLA TEHTAALTATULLESSAAN niin kuin mazda teki ja jota ei merkkihuolto tahtonut myöntää aluksi. Sen kanssa taistelin aikani ja sainkin lopuksi puoltamattoman Mazdan, mutta se oli kivinen tie...
Kyllä oli ensimmäinen ja viimeinen Mazda ainakin tällä vuosikymmenellä ennen kuin tapahtuu laadussa parannusta.Mulla on farkkukutonen vm 2005 2,0 koneella. Ajettu on nyt reilu 80 tkm. Olen ollut toodella tyytyväinen eikä todellakaan ole minun viiminen Mazda. Tuosta ruosteongelmasta olen kyllä lukenut. Omassa autossani todettiin keväällä 2008 maalivaurio takalokasuojissa. Itse en todellakaan mitään huomannut. Vuosihuollossa olivat huomanneet. Noh auto viikoksi pajalle, ja takuuseen laitettiin. Laittoivat vielä vähän ylimäärästä massaa. Kävin katsastaa auton nyt tammikuussa ja kurkkasin auton alle. En mä siellä mitään ruostetta nähnyt, jossain pienessä "suojalevyssä" oli ruostetta.
Kysyin katsastajalta, että onko tää nyt niin susi kuin lehdet väittää, hän totesi ainakin että ei.
Mun autonhuolto ei todellakaan ole mitään aktiivista, eli likakin saa muhia, mutta mun kodalla ei ole mitään ihan oikeeta ongelmaa ollut.
Muuten on vaihdettu öljyt kerran vuodessa, ilmastoinnin kanssa oli ongelma, mutta se selvisi helposti.
Ois kiva tietää, mikä ois sitten sellainen hyvä auto?
- ent Mazdamies
2009 M6 maali irtoilee helmasaumasta?
Miten sama auto vaikka kolmen vuoden päästä?- ???
Miten se maali muovista irtoilee?
- Outsider..
Katsella noita myyntilukuja, mazdahan myi joskus varsin hyvin. Jotain tietenkin mazdan epäonnistumisesta luvut kertovat, mikäli asiakasuskollisuus on romahtanut noin totaalisesti.
- lompsastasiko
Jahas no onkos se sitten sinun lompakostasi pois :)
- ex masa6
lompsastasiko kirjoitti:
Jahas no onkos se sitten sinun lompakostasi pois :)
Se on SINUN pussistasi senkin masisti. heh heh
ruostetta pukkaa täällä myös!!!!! - 98999797979
ex masa6 kirjoitti:
Se on SINUN pussistasi senkin masisti. heh heh
ruostetta pukkaa täällä myös!!!!!myös täälläkin. Autolla ei ikää edes kolmea vuotta ja kyljissä ruostepistettä kuin joku olisi haulikolla ampunut. Viime vuonna kun menimme paikalliseen delta-autoon asiaa päivittelemään niin viittasivat kintaalla ja sanoivat ei mitään hätää kun ei ole vielä läpiruostunut! Käskivät vain vahata, kyllä se siitä. No onhan tuota vahattu ennen ja jälkeen, mutta ei se ruostepilkkuja ole poistanut. Tätä mazdaa ei kannata viedä vaihtoon puhtaana..............
- maailma muuttui
...ja ensi vuonna myös Ford jyrää kun uusi Focus farkku tulee. Se vaan on niin, että elämme isojen automuutosten vuosikymmentä. Japsimerkkejä ei enää haluta, vaan tilalle eurooppalaista selkeyttä ja sitä tarjoaa parhaalla hinta-laatusuhteella nyt Skoda ja VW. Ne vaan ovat autoina ylivoimaisia ja niin lähellä premiumeja (MB, BMW ja Audi) tukevuudeltaan ja materiaaleiltaan että lähemmäs ei tavismerkit pääse. Ja tsi/tdi-koneet ja dsg ovat silkkaa ylívoimaa. Japanin autoteollisuus on romahduksen edessä, eivätkä he tunnu viitsivän enää tappiomielialassaan edes luoda mitään uutta ja erikoista, myyvää. Toista oli 1980-luku ja 2000-luvun alkupuolikin, samaa nostetta ei enää suunnittelijoissa ole. Bensakoneet juoppoja hengettömiä vapareita ja automaatti hidas mehumaija eikä edes dieseliin sitä saa.
Jo Octavia tai farkkuGolf hakkaavat kutosen mennen tullen ja Superb on täysin ylivoimainen. Ja Mondeo myös paljon edellä.- Ettei ahista.
Kyllä tuli taas sellaista VAG- uskovaisen tekstiä, että mahdatko uskoa itsekään. Toivottavasti et sentään noin kritiikittömästi, kuin tekstistä voisi päätellä.
Ellet ole sattumalta Keskon autopuolella töissä. Tuntuu niin kilpailevaa automerkkiä kauppaavan kauppiaan kirjoitukselta.
Siinä tapauksessa voit tietysti taspuolisuuden nimissä kertoa niistä VAG konsernin tuotteita vaivaavista varsin mielenkiintoisista ongelmista. Esimerkkejähän ei tarvitse kovin kaukaa hakea. - 3ee3e3e33e33
Ettei ahista. kirjoitti:
Kyllä tuli taas sellaista VAG- uskovaisen tekstiä, että mahdatko uskoa itsekään. Toivottavasti et sentään noin kritiikittömästi, kuin tekstistä voisi päätellä.
Ellet ole sattumalta Keskon autopuolella töissä. Tuntuu niin kilpailevaa automerkkiä kauppaavan kauppiaan kirjoitukselta.
Siinä tapauksessa voit tietysti taspuolisuuden nimissä kertoa niistä VAG konsernin tuotteita vaivaavista varsin mielenkiintoisista ongelmista. Esimerkkejähän ei tarvitse kovin kaukaa hakea.Klonkswagenin teknisestä ylivoimasta kertonee parhaiten 1,9tdi koneiden kestävyys. Ylivoimaisesti surkein kestävyys kautta aikojen......
- A. automies
3ee3e3e33e33 kirjoitti:
Klonkswagenin teknisestä ylivoimasta kertonee parhaiten 1,9tdi koneiden kestävyys. Ylivoimaisesti surkein kestävyys kautta aikojen......
Mazda ja Ford ole samaa konsernia ja uusi M6:n ja mondeo ( myös volvo V70 / 80 ) samalla alustalla ??!
- suomalaiset!
3ee3e3e33e33 kirjoitti:
Klonkswagenin teknisestä ylivoimasta kertonee parhaiten 1,9tdi koneiden kestävyys. Ylivoimaisesti surkein kestävyys kautta aikojen......
Kummaa porukka nuo suomalaiset kun ostavat vuodesta toiseen enimmäkseen vain Vokswagen-konsernin dieseleitä, vaikka tämän palstan asiantuntijoiden mukaan kyseessä kyseessä on ylivoimaisesti surkeimmat koneet kestävyydeltään kautta aikojen?? Markkinaosuuskin jotain yli 50%.
Miksikähän kestävä diesel-Mazda ei sitten kelpaa?
- Toivon tuo ?
Mielenkiintoista nähdä miten facdelift pystyy nostamaan M6:n myyntiä. Mazda myyntiluvut... no joo...
pohjalla ovat, mutta sieltä ei ole kuin yksi tie ylöspäin, kuten sanonta kuuluu ,-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657