vapautus

penikka

onko mahdollista saada vapautus jos polvet lähtevät paikoiltaan ihan yllättäen

7

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polvensa loukannut

Mutta älä valita kuin pikku likka naurettavaa... Minulla kanssa heikot polvet ja kyllä silti armejaan menen!

• fwa3t5

Muistakaa nuoriso! Armeija tekee miehen! (huomaa sarkasmi)

Ei vaan näytät kansainvälistä käsimerkkiä varuskunnalle ja poltat Suomen lipun. Niin minä tekisin jos armeijan kävisin. Eikös se muuten ole niin, että lipun polttamisesta voi saada sakkoa/vankilatuomion?
        Olen aina anti-patriottina naureskellut tuolle kieroutuneelle laille. Kai se jotenkin kiihottaa vallankumoukseen? No, samapa tuo. Jatkanpa taisteluani isänmaallisuutta vastaan.

• j00j44m0
        fwa3t5 kirjoitti:

Muistakaa nuoriso! Armeija tekee miehen! (huomaa sarkasmi)

Ei vaan näytät kansainvälistä käsimerkkiä varuskunnalle ja poltat Suomen lipun. Niin minä tekisin jos armeijan kävisin. Eikös se muuten ole niin, että lipun polttamisesta voi saada sakkoa/vankilatuomion?
        Olen aina anti-patriottina naureskellut tuolle kieroutuneelle laille. Kai se jotenkin kiihottaa vallankumoukseen? No, samapa tuo. Jatkanpa taisteluani isänmaallisuutta vastaan.

elähän nyt noloksi muutu. ei kuule muijatkaa keksi miehestä mitään nolompaa kuin sivaria käyvä pelle.
        ja voithan mennä vaikka huoltu-osastoon tai kuljetukseen, siellä polvet ei ole kovilla.

• vapaututettu
        j00j44m0 kirjoitti:

elähän nyt noloksi muutu. ei kuule muijatkaa keksi miehestä mitään nolompaa kuin sivaria käyvä pelle.
        ja voithan mennä vaikka huoltu-osastoon tai kuljetukseen, siellä polvet ei ole kovilla.

vapautuksen saa kun pyytää kauniisti. niin minäkin sen sain.
        minun "muijani" kai ei haluaisi että menisin armeijaan.

• intissänyt

oikeasti siihen taipumusta?
      Yhellä mun kaverilla on.
      Luksaatio se tais olla nimeltään.

Älä kuitenkaan tee mitään niille.
      SIis mitään paha.
      Jotkut on teloneet itsensä että sais vapautuksen ja saaneet elinijkäset vammat.

• penikka

kyllä on taipumusta

• intissänyt
        penikka kirjoitti:

kyllä on taipumusta

B-paperit eli kevennetty palvelus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3129
    2. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2299
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      67
      2273
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      19
      1930
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      174
      1453
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      8
      1327
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1129
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1026
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      90
      911
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      101
      882
    Aihe