onko mahdollista saada vapautus jos polvet lähtevät paikoiltaan ihan yllättäen
vapautus
7
1015
Vastaukset
- polvensa loukannut
Mutta älä valita kuin pikku likka naurettavaa... Minulla kanssa heikot polvet ja kyllä silti armejaan menen!
- fwa3t5
Muistakaa nuoriso! Armeija tekee miehen! (huomaa sarkasmi)
Ei vaan näytät kansainvälistä käsimerkkiä varuskunnalle ja poltat Suomen lipun. Niin minä tekisin jos armeijan kävisin. Eikös se muuten ole niin, että lipun polttamisesta voi saada sakkoa/vankilatuomion?
Olen aina anti-patriottina naureskellut tuolle kieroutuneelle laille. Kai se jotenkin kiihottaa vallankumoukseen? No, samapa tuo. Jatkanpa taisteluani isänmaallisuutta vastaan. - j00j44m0
fwa3t5 kirjoitti:
Muistakaa nuoriso! Armeija tekee miehen! (huomaa sarkasmi)
Ei vaan näytät kansainvälistä käsimerkkiä varuskunnalle ja poltat Suomen lipun. Niin minä tekisin jos armeijan kävisin. Eikös se muuten ole niin, että lipun polttamisesta voi saada sakkoa/vankilatuomion?
Olen aina anti-patriottina naureskellut tuolle kieroutuneelle laille. Kai se jotenkin kiihottaa vallankumoukseen? No, samapa tuo. Jatkanpa taisteluani isänmaallisuutta vastaan.elähän nyt noloksi muutu. ei kuule muijatkaa keksi miehestä mitään nolompaa kuin sivaria käyvä pelle.
ja voithan mennä vaikka huoltu-osastoon tai kuljetukseen, siellä polvet ei ole kovilla. - vapaututettu
j00j44m0 kirjoitti:
elähän nyt noloksi muutu. ei kuule muijatkaa keksi miehestä mitään nolompaa kuin sivaria käyvä pelle.
ja voithan mennä vaikka huoltu-osastoon tai kuljetukseen, siellä polvet ei ole kovilla.vapautuksen saa kun pyytää kauniisti. niin minäkin sen sain.
minun "muijani" kai ei haluaisi että menisin armeijaan.
- intissänyt
oikeasti siihen taipumusta?
Yhellä mun kaverilla on.
Luksaatio se tais olla nimeltään.
Älä kuitenkaan tee mitään niille.
SIis mitään paha.
Jotkut on teloneet itsensä että sais vapautuksen ja saaneet elinijkäset vammat.- penikka
kyllä on taipumusta
- intissänyt
penikka kirjoitti:
kyllä on taipumusta
B-paperit eli kevennetty palvelus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1616403Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745296Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143715Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213335Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1592639Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742315Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12078Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191546- 851271