Reservin ylennykset löytyy tämän linkin takaa:
http://www.mil.fi/reservilainen/asevelvollisuus/reservin_ylennykset.dsp
Eikun kertaamaan! :)
Reservin ylennykset
5
1189
Vastaukset
- carlekin
jos rikon haaveunesi, mutta asia ei ole todellakaan ihan noin yksiselitteinen. SA-sijoitus vaikuttaa melko paljon asiaan ja se, että minkäläisiä KH-vuorokausia sinulle kertyy: Ns. kovia vai esim. jotain mpky:n kursseja.
- Korvenkontio
ne "kovat" harjoitukset ollaanko siellä esim. sotatoimi alueella ja on vaara, että lähistöllä on merkitsemättömiä miinakenttiä tai sitten osapuoli vaan huvikseen ampuu kovilla kohti, vai onko se vaan sitä perinteistä paukkupatruunoilla räiskimistä.
- carlekin
Korvenkontio kirjoitti:
ne "kovat" harjoitukset ollaanko siellä esim. sotatoimi alueella ja on vaara, että lähistöllä on merkitsemättömiä miinakenttiä tai sitten osapuoli vaan huvikseen ampuu kovilla kohti, vai onko se vaan sitä perinteistä paukkupatruunoilla räiskimistä.
Tietääkseni ainakaan Suomessa ei käytetä kovia sotaharjoituksissa :D Saati tallustella missään vanhoilla miinakentillä. "Kovalla" harjoituksella tarkoitin siis varsinaisia, pakollisia kertausharjoituksia.Joihin sinut kutsutaan harjoittelemaan SA-tehtävääsi, ja usein koko SA- joukko on paikalla, tai esim. vain johtajat tai tietty joukkue/jaos.
- Helppohomma
Eli kh vuorokaudet tarkoittavat että ne perustuvat lähinnä teltassa makoiluun ja siitä ylennykset....
- Aapo2
Mikä reservin ylennyksissä kiinnostaa? Jos et ole ressuaktiivi, niin kukaan ei kysele sotilasarvoa ja nappuloita ei voi missään pitää. Lisäksi ylennykset riippuvat kertausharjoituksiin osallistumisesta, joka useimmilla on täysin sattuman kauppaa.
Varusmiesaikaisella sotilasarvolla on jotain merkitystä, ei muulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223057- 402674
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381513- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä401009Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621