Miksihän nettiyhteys ei aukea mokkulalla vaikka ilmoittaa 3G WCDPA tai jotain sinnepäin ja keltainen ledi palaa? Käyttöjärjestelmä Windows 7, A-Linkin kohdalla muutettu Vista-asetuksiin, tehty juuri firmwarepäivitys, liittymä Saunalahden. Yhdistämisen jälkeen ilmoittaa heti "Internetyhteyden kytkeminen epäonnistui"?
A-Link 3G Turbo USB Modem ei avaa nettiyhteyttä
4
585
Vastaukset
- Eptäoivoinen76
Mistä sä löysit uuden firmiksen? Mulla seiska tunnistaa tän tikkumodeemin vain ulkoisena kiintolevynä ja kysyy, formatoidaanko!
- apu myöhässä
Tästä löytyy ohje tosin liian myöhään kai... http://store.a-link.com/uk/TITAN.html?id=uppghytE&faq_id=48 . Tilasin itselleni juuri tänään kyseisen modeemin multitronikista kun maksaa vain 23 euroa ja etsein aikani kuluksi tietoa kyseisestä laitteesta ennen kuin olen edes sitä saanut.
- vielä ehtii
Ei ole apu myöhässä, aloitus on vain 3 vuotta ja 9 kuukautta sitten kirjoitettu, sielä kysyjä istuu näytön edessä ja odottaa vastauksia että saisi vehkeet pelaamaan.
- Eptäoivoinen76
johan tässä persaus puutui odotellessa..kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182