vasemmisto on perseestä

Kärsivä

puolet rahoista viedään ja törsätään byrokratiaan... irwin goodman oli oikeassa, ei työtä kannata enää tehdä. jos sitä edes saa.

31

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guanoapina

      Taitaa vallassa olla joku muu kuin vasemmisto?
      Irwin vain lauloi vähän niinkuin sinä.Mielipiteet ja sanat ovatjonkun muun.
      Mutta tärkeintä ei ole kuka teki vaan että vasemmisto on syyllinen..
      Hyvin menee ja vastakkain asettelu on ohi.Köyhät pärjää ja olot paranee..Ei stana lunta tupaan ja se on tälle maalle ihan oikein.Tyhmästä päästä kärsii kaikki,ite olemme valinneet.

      • 111111011011

        Juurikin näin. Vasemmisto vetoista hallitusta ei ole ollut aikoihin, mutta syy kaikkeen on vasemmistossa..


    • sehän on sika tai

      joku muu sorkkaeläin.
      Niillähän on yleensä kärsä.
      Nyt minun on valitettavasti tuotettava sinulle pettymys, sieltä olet sinäkin kotoisin.
      Olen pahoillani jos äitisi väittää sinulle, että sinut on haikara tuonut sillä totuus on, että perseestä oot tullut, siltä toiselta puolen.
      Anteeksi nyt vain ja jos masennuit, terveyskeskus auttaa.

      • Totuus on tarua ihme

        Nämä syvät lamat ovat kummallisesti osuneet juuri puhtaan oikeisto-hallitusten vallassaollessa. Tämän takia ei pitäis ainakaan vasemmistoa syyttää moisesta. Kohde on juuri porvareissa.
        Otappas ketjun aloittaja teesisi uudelleen.


      • Niin pärjäät hyvin.
        Totuus on tarua ihme kirjoitti:

        Nämä syvät lamat ovat kummallisesti osuneet juuri puhtaan oikeisto-hallitusten vallassaollessa. Tämän takia ei pitäis ainakaan vasemmistoa syyttää moisesta. Kohde on juuri porvareissa.
        Otappas ketjun aloittaja teesisi uudelleen.

        www.kokoomus.fi


      • hahhhhelihaaa
        Totuus on tarua ihme kirjoitti:

        Nämä syvät lamat ovat kummallisesti osuneet juuri puhtaan oikeisto-hallitusten vallassaollessa. Tämän takia ei pitäis ainakaan vasemmistoa syyttää moisesta. Kohde on juuri porvareissa.
        Otappas ketjun aloittaja teesisi uudelleen.

        ...... kun kokoomus on samanlainen kuin vasemmistopuolueetkin-epä isänmaallisia ja kateellisia rahan ahneita paskoja ,jotka ihannoivat epäkristillisiä arvoja nuollen muslimeiden persiettä.... AINOAT OIKEAT IHMISET LÖYTYY PERUSSUOMALAISISTA, kuten halla-aho ja huhtasaari


      • 000000001101

        Persut näytti hallituksessa isänmaallisuutensa. Kaikki leikkaukset mitä kokoomus keksi kävi ja vieläpä yksimielisesti. Hämärälaissa hieman nikottelua mutta reippaasti persut nekin siunasi. Umpisurkeaa suomalaisten kurjistamispolitiikkaa, sen persut osasi.


      • TyperäVasuri
        000000001101 kirjoitti:

        Persut näytti hallituksessa isänmaallisuutensa. Kaikki leikkaukset mitä kokoomus keksi kävi ja vieläpä yksimielisesti. Hämärälaissa hieman nikottelua mutta reippaasti persut nekin siunasi. Umpisurkeaa suomalaisten kurjistamispolitiikkaa, sen persut osasi.

        97% Suomalaisista on toista mieltä.
        Vasuri ei vain ymmärrä, koska on typerä.....


      • oikeiston.kimppakivat
        TyperäVasuri kirjoitti:

        97% Suomalaisista on toista mieltä.
        Vasuri ei vain ymmärrä, koska on typerä.....

        Vaikeahan noita oikeiston SOS-peppumiehiä on ymmärtää. Kun tykkäävät vain tuhkaluukusta.


      • TerrorismWellcome
        000000001101 kirjoitti:

        Persut näytti hallituksessa isänmaallisuutensa. Kaikki leikkaukset mitä kokoomus keksi kävi ja vieläpä yksimielisesti. Hämärälaissa hieman nikottelua mutta reippaasti persut nekin siunasi. Umpisurkeaa suomalaisten kurjistamispolitiikkaa, sen persut osasi.

        Paljonko viherpunikki Somalinveljen mielestä olisi pitänyt ottaa lisää valtionvelkaa ja ikuisestielätettäviä kehitysmaamuslmeita suomeen että tilanne korjaantuisi.......


      • persut_mamuttaa
        TerrorismWellcome kirjoitti:

        Paljonko viherpunikki Somalinveljen mielestä olisi pitänyt ottaa lisää valtionvelkaa ja ikuisestielätettäviä kehitysmaamuslmeita suomeen että tilanne korjaantuisi.......

        No persuthan haalivat tänne hallitusaikanaan jo yli 100 000 uutta kehitysmaamuslimia elätettäväksemme. Onko se sinusta riittävä määrä vai haluatko nimimerkkisi mukaan lisää?


    • Urho.Toispuolinen

      Aloittajan voi todeta nukkuneen tai olleen poissa koko biologian opetuksen ajan koulustaan.
      Noinhan se käy kun pitää olla kadunkulmissa huutelemassa.

      Tekisi mieli vastata tuohon kuten se karjalaispappa kun kyseltiin , mistä sitä on tultu ja vastaus oli kuin aloittajan määrityksestä. Mitä sitten tuo pappa vastasi "Ka seilt päin miekii oon vaan kannaksen toiselt puolen."

      • kuseollaan

        Ja missä ne viisaat kansanedustajat kun aikoinaan markasta euroon siirryttiin ja palkkiot 3 kertaistettiin syyllä et saamme pätevempiä päättäjiä? No nyt herää yli 100 miljardin kysymys? Missä ne viisaat päättäjät luuraa?
        " Keskustavaikuttaja Timo Kaunisto siirtäisi Anne Bernerin hallitusaitiosta eduskuntaan.
        Hän kritisoi Maaseudun Tulevaisuudessa ministeri Anne Bernerin (kesk) tapaa ajaa valtion liikenneverkon yhtiöittämistä pakottavaksi ja sanoo, ettei sitä ole juuri käsitelty keskustan puoluekoneessa.

        Kaunisto kirjoittaa kolumnissaan, että ”Bernerin pakottava tapa johtaa asiaansa – joka on jo aiemminkin ammuttu alas – herättää minussa suuria epäilyksiä.”

        – Talonpoikainen varovaisuuteni näin reipasta vauhtia kohtaan ei ole silkkaa muutosvastarintaa. Tästä näyttää herkistyvän poliittinen miina, jonka päälle keskustajoukkue on yhdessä hyppäämässä.

        – Jos olisin tämän joukkueen valmentaja, laittaisin Bernerin hallitusaitiosta kakkosketjuun eduskuntaan."
        Mutta kas paskalaki Paula joka sijoitti lapsiensa 300 000 euroa talvivaaran ihmeeseen? Joka yllättäin meni konkkaan, mutta nyt on sipilä valtiosihteerille tarjonnut uutta työpaikkaa jolla tai joka edelleen menee veronmaksajan piikkiin saadaa voittoa?


    • SyväKurkkuVasuri

      vasemmisto on perseestä ja nyt keskustellaan vain, kuinka syvältä!!!
      Kuulemma niin syvältä että kitarisoja kutittaa !!!

      • sairas.porvarismi

        Sipilän pään syvyydeltä ... Orpon anaalissa... tismalleen!


    • liukkarien.ystäviä

      Soini ja Huhtasaari ovat puolueidensa antavimmat persoonat. Kuulemma.

      • veneeriset.taudit.uhkana

        En suosittele.


    • Sompanssiveljeskunta

      Noin se Islamilla aivopesu vaikuttaa viherkommareille aiheuttaa.........muuten paska rassisti unohtui

      • qlöo

        persut on simpanssin tasolla.


    • Sipilänpiliseisoo

      Sipilällä on varmaan koko ajan seisokki kun hän on saanut rääkättyä työttömiä ja eläkeläisiä koko hallituskauden ajan.

      • sirkusonkalliselättää

        Ja nyt se sote olikin pelkkää paskaa kun kuuntelee porvareita, eli kepua ja kokoomusta ja joku pien puolue oli muuten mukana, eipä ihme et kusessa ollaan oltu jo ja pitkään. Vaalit lähestyy ja kirkkovene myös.....


    • kari.kommunisti

      Mitähän sille toiselle puolelle rahoista tapahtuu?

    • Anonyymi00044

      Oikeisto on samaa paskaa koko suamen politiikka
      on sairasta PASKAA.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe