viimeviikolla näin kahtena peräkkäisenä yönä erikoista unta, joissa toisessa unessa oli erittäin kirkas täysikuu, näkyi selkeästi tummentuneet rajat kuun kamaralla, erikoista tässä unessa oli se että kuun yläpuolelle ilmestyi kaksi valoilmiötä, värit olivat keltaisen/oranssin/punaisen/vihreän sekoitusta ja ikään kuin lainehtivat, hetkessä nämä valot muuttui yhdeksi ja olivat taloni yläpuolella taivaalla, en muista tuon enempää siitä.
toisessa unessa olin jollain pellolla ja joku porukka mukana, osoitin pilven hattaraa josta pöllähti perinteinen kiekko ufo joka laskeutui meidän eteen, kupolli aukesi ja hyppäsin tuon laitteen kannelle ja näin aika erikoisen olennon joka vaikutti tajuttomalta, nostin käteni ja ajatukseni kautta sanoin tuolle olennolle jotain että kaikki on hyvin, koetin itse olla rohkea vaikka tunsin kuinka ihokarvani nousivat, sitten tämä olento nousi ja lausio jotain tyyliin, "kauan kadoksissa ollut tähti on palaamassa galaksiinne".
ikävä kyllä en muista tuon enempää näistä unista vaikka olen koettanut kaivella muistojani, täytyi nyt kirjoittaa tämä tänne, jospa jollain on ajatuksia tms näistä?
täys kuu, uneni
weirdreamer
0
659
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992