Olen huomannut, että jouskari miehillä on jonkinlainen johtamistarve, melkein voisi sanoa et pätemisen tarve esim. ihan arkipäiväisistä asioista keskustellessa. Odottaako hän haastetta, että pääsee väittelemään/puolustaan omaa mielipidettä vai onko parempi hänen antaa selittää omia ja myötäillä häntä?
Myötäillä vai ei
tell me
1
804
Vastaukset
- Paljon touhua.
On parempi myötäillä häntä. Hän ei voi itselleen mitään, eikä aivoilleen. Ei hän haasteita odota, hän on itse haaste. Jousimies kaikkien pomojen pomo - käy kaupat, valmista ruoka, siivoa,pese ikkunat, kuuraa, tee remontit, pese pyykit, huolla auto, nyt mennään tänne tuonne, sitten sinne. Levottomuus on kaiken kattavaa. Kaikki edellämainittu erityisesti naisJousimieheltä, yhtälailla mieheltä, naisJousimies ollut pitkään ilman miestä edellisen lähdettyä lipettiin kymmenen vuoden suhteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665