Opel Astran akun vaihto kysymys

Donices

Akku ilmeisesti kiinni tuollaisilla raudoilla ja pitäis tässä kohta vaihtaa, onko kikkoja miten tuon akun helpoiten tuosta kiskaisee irti kun ei ole tuttu tällainen systeemi?

7

5019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrobba

voi helvata

• astra99

Se rauta on kiristetty ruuvilla siihen akku"telineen" runkoon. Ruuvi vaan auki, rauta pois, nostat akun pois ja laitata uuden tilalle. Kiinnitysrauta takaisin kiinni, helppoa.

• kurvari

kaksi paksuhkoa johtoa, jotka on siinä akun päällä jotenkin kiinni, kulkeeko niissä sähkö kun akusta on kyse sitähän ei voi akkua nostaa pois jos ne on kiinni.

• O.I.Kari
        kurvari kirjoitti:

kaksi paksuhkoa johtoa, jotka on siinä akun päällä jotenkin kiinni, kulkeeko niissä sähkö kun akusta on kyse sitähän ei voi akkua nostaa pois jos ne on kiinni.

Akun päällä johtoja..no voi helevata..ota ihmeessä ne pois. Tulee vielä oikari.:DDD

• onhanvaikea
        O.I.Kari kirjoitti:

Akun päällä johtoja..no voi helevata..ota ihmeessä ne pois. Tulee vielä oikari.:DDD

joo nykyään on niin monenlaista sähköä autossa ettei enää riitä akusta lähteväksi yksi plussa johto,
        ensin on navassa ja siitä lähtee akun toiselle puolelle virtasiltaan johto,
        siitä lähtee sulakerasiaan kaksi punaista kaapelia.
        Ainakin insigniassa,ja vielä se kun on muovia kotelo siinä sillan päällä,
        ei voi ees pakkasella aukaista kun kotelo hajoaa käsiin.
        Tyhmää ooppelin suunnittelua.

• Avaa

Itellä farmari Astra 2006 en näe miten akun voi irrotaa siinä ei ole mitään rautoja voiko olla näin vaikeaa

• kaikkikoitse

Miksi sitä pitää itse ruuvailla? Ajat asiantuntevan akkukaupan pihaan niin vaihtavat sinulle sen akun valmiiksi. Eikä sitten tule mitään oikosulkuja tai koodien häviämisiä jotka voi maksaa monen uuden akun verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      74
      4036
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      102
      3558
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      83
      3383
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      38
      2809
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1673
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1181
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1164
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1134
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1130
    Aihe