Uusi tulokas - Vemma!

mandarina

107

10328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivuilla.

      Minua häiritsee, että tuotteen kerrotaan täyttävän lupaukset paremmasta terveydestä mutta ei kerrota mitä ne lupaukset ovat. En myöskään nähnyt tuotteen hintaa, jotta olisin voinut verrata vastaaviin.

    • vemmat tänne!

      Puhdasta Ostos-TV-kamaa!
      Paljon porua, vähän villoja.

    • Pullet

      Sinähän voisit kertoa niistä tuotteista itse, kun niitä myytkin.

      Sivustosta huomaa heti, että kyseessä ei ole mikään hyvä tuote. Sivustolta näkee heti, että varsinainen tuote on mahdollisuus liittyä verkostomarkkinointiin, eikä niinkään se, mitä kulutustuotetta systeemi myy.

      • GoKipa

        Edelliseen vastaukseen liittyen: totta kai on olemassa mahdollisuus osallistua verkostomarkkinointiin. Vielä parempaa - liittyä verkostomarkkinointiin.

        Mikä tässä vain on erona se, ettei kyseessä ole ternimaitokapseleiden tapaan mahdollisuutta kuulla jälkeenpäin kauhustooreja pyramidihuijauksesta, tuote on tarkoin tutkittu ja luotettava ja verkosto tukee sinua oikeasti. Ketään ei jätetä yksin, ja raha jonka laitat ei jää uponneiksi kustannuksiksi: jos olet valmis tekemään työtä ja markkinoimaan tutkittua ja luotettavaa terveystuotetta, niin siinä ohella voit tienata. Voit toki pelkästään vain tilata tuotetta - myymään ei ole pakko ruveta. Se tässä onkin niin hienoa: verkostoon ei voi vain päättä lähteä. Jo olemassa oleva verkosto pitää huolen siitä, että jokainen joka tuotetta oikeasti lähtee myymään, on kiinnostunut hyvinvoinnista ja terveydestä.

        Suomen Vemma-verkostossa jaetaan intohimoisesti halu vaikuttaa ihmisten hyvään oloon. Aivan toisenlaista menoa, kuin esim. nimeltä mainitsemattomalla "hyvinvointiohjaajien" painonhallintatuotteiden verkostolla, jonka yhteiset massatapahtumat muistuttaat pelottavasti jo aivopestyjen lahkolaisten riittejä. Tässä ei ketään haluta aivopestä käyttämään kokonaista sarjaa joitain tuotteita. Kyseessä on simppeli antioksidanttijuoma, joka tehoaa yleisen hyvinvoinnin, vastustuskyvyn ja painonhallinnan kannalta huomattavasti ja tutkitusti paremmin kuin monivitamiinitabletti.

        Tuotteessa ei ole mitään hämärää, ja voit kysyä lisää meiltä Vemmalaisilta tuotteesta (sekä sillä tienaamisesta), vastaamme mielellämme! Tiedustelut esim. gokipa(a)gmail.com


      • :)
        GoKipa kirjoitti:

        Edelliseen vastaukseen liittyen: totta kai on olemassa mahdollisuus osallistua verkostomarkkinointiin. Vielä parempaa - liittyä verkostomarkkinointiin.

        Mikä tässä vain on erona se, ettei kyseessä ole ternimaitokapseleiden tapaan mahdollisuutta kuulla jälkeenpäin kauhustooreja pyramidihuijauksesta, tuote on tarkoin tutkittu ja luotettava ja verkosto tukee sinua oikeasti. Ketään ei jätetä yksin, ja raha jonka laitat ei jää uponneiksi kustannuksiksi: jos olet valmis tekemään työtä ja markkinoimaan tutkittua ja luotettavaa terveystuotetta, niin siinä ohella voit tienata. Voit toki pelkästään vain tilata tuotetta - myymään ei ole pakko ruveta. Se tässä onkin niin hienoa: verkostoon ei voi vain päättä lähteä. Jo olemassa oleva verkosto pitää huolen siitä, että jokainen joka tuotetta oikeasti lähtee myymään, on kiinnostunut hyvinvoinnista ja terveydestä.

        Suomen Vemma-verkostossa jaetaan intohimoisesti halu vaikuttaa ihmisten hyvään oloon. Aivan toisenlaista menoa, kuin esim. nimeltä mainitsemattomalla "hyvinvointiohjaajien" painonhallintatuotteiden verkostolla, jonka yhteiset massatapahtumat muistuttaat pelottavasti jo aivopestyjen lahkolaisten riittejä. Tässä ei ketään haluta aivopestä käyttämään kokonaista sarjaa joitain tuotteita. Kyseessä on simppeli antioksidanttijuoma, joka tehoaa yleisen hyvinvoinnin, vastustuskyvyn ja painonhallinnan kannalta huomattavasti ja tutkitusti paremmin kuin monivitamiinitabletti.

        Tuotteessa ei ole mitään hämärää, ja voit kysyä lisää meiltä Vemmalaisilta tuotteesta (sekä sillä tienaamisesta), vastaamme mielellämme! Tiedustelut esim. gokipa(a)gmail.com

        :)


      • Terveystietoinen
        GoKipa kirjoitti:

        Edelliseen vastaukseen liittyen: totta kai on olemassa mahdollisuus osallistua verkostomarkkinointiin. Vielä parempaa - liittyä verkostomarkkinointiin.

        Mikä tässä vain on erona se, ettei kyseessä ole ternimaitokapseleiden tapaan mahdollisuutta kuulla jälkeenpäin kauhustooreja pyramidihuijauksesta, tuote on tarkoin tutkittu ja luotettava ja verkosto tukee sinua oikeasti. Ketään ei jätetä yksin, ja raha jonka laitat ei jää uponneiksi kustannuksiksi: jos olet valmis tekemään työtä ja markkinoimaan tutkittua ja luotettavaa terveystuotetta, niin siinä ohella voit tienata. Voit toki pelkästään vain tilata tuotetta - myymään ei ole pakko ruveta. Se tässä onkin niin hienoa: verkostoon ei voi vain päättä lähteä. Jo olemassa oleva verkosto pitää huolen siitä, että jokainen joka tuotetta oikeasti lähtee myymään, on kiinnostunut hyvinvoinnista ja terveydestä.

        Suomen Vemma-verkostossa jaetaan intohimoisesti halu vaikuttaa ihmisten hyvään oloon. Aivan toisenlaista menoa, kuin esim. nimeltä mainitsemattomalla "hyvinvointiohjaajien" painonhallintatuotteiden verkostolla, jonka yhteiset massatapahtumat muistuttaat pelottavasti jo aivopestyjen lahkolaisten riittejä. Tässä ei ketään haluta aivopestä käyttämään kokonaista sarjaa joitain tuotteita. Kyseessä on simppeli antioksidanttijuoma, joka tehoaa yleisen hyvinvoinnin, vastustuskyvyn ja painonhallinnan kannalta huomattavasti ja tutkitusti paremmin kuin monivitamiinitabletti.

        Tuotteessa ei ole mitään hämärää, ja voit kysyä lisää meiltä Vemmalaisilta tuotteesta (sekä sillä tienaamisesta), vastaamme mielellämme! Tiedustelut esim. gokipa(a)gmail.com

        Jos ostan Vemmaa tai Virvee, millaisen takuun saan tuotteille?
        Voiko ne palauttaa jos en ole tyytyväinen?
        Jos voi, niin millä ehdoilla?
        Saanko rahani takaisin?
        Kuinka kauan tuotteet säilyvät? Avaamattomana / avattuna


      • 18+10
        GoKipa kirjoitti:

        Edelliseen vastaukseen liittyen: totta kai on olemassa mahdollisuus osallistua verkostomarkkinointiin. Vielä parempaa - liittyä verkostomarkkinointiin.

        Mikä tässä vain on erona se, ettei kyseessä ole ternimaitokapseleiden tapaan mahdollisuutta kuulla jälkeenpäin kauhustooreja pyramidihuijauksesta, tuote on tarkoin tutkittu ja luotettava ja verkosto tukee sinua oikeasti. Ketään ei jätetä yksin, ja raha jonka laitat ei jää uponneiksi kustannuksiksi: jos olet valmis tekemään työtä ja markkinoimaan tutkittua ja luotettavaa terveystuotetta, niin siinä ohella voit tienata. Voit toki pelkästään vain tilata tuotetta - myymään ei ole pakko ruveta. Se tässä onkin niin hienoa: verkostoon ei voi vain päättä lähteä. Jo olemassa oleva verkosto pitää huolen siitä, että jokainen joka tuotetta oikeasti lähtee myymään, on kiinnostunut hyvinvoinnista ja terveydestä.

        Suomen Vemma-verkostossa jaetaan intohimoisesti halu vaikuttaa ihmisten hyvään oloon. Aivan toisenlaista menoa, kuin esim. nimeltä mainitsemattomalla "hyvinvointiohjaajien" painonhallintatuotteiden verkostolla, jonka yhteiset massatapahtumat muistuttaat pelottavasti jo aivopestyjen lahkolaisten riittejä. Tässä ei ketään haluta aivopestä käyttämään kokonaista sarjaa joitain tuotteita. Kyseessä on simppeli antioksidanttijuoma, joka tehoaa yleisen hyvinvoinnin, vastustuskyvyn ja painonhallinnan kannalta huomattavasti ja tutkitusti paremmin kuin monivitamiinitabletti.

        Tuotteessa ei ole mitään hämärää, ja voit kysyä lisää meiltä Vemmalaisilta tuotteesta (sekä sillä tienaamisesta), vastaamme mielellämme! Tiedustelut esim. gokipa(a)gmail.com

        täytyy olla hyvä firma ja hyvä tuote, kun on hankittu ihan gmail -osoite!


      • viiksivallu100
        Terveystietoinen kirjoitti:

        Jos ostan Vemmaa tai Virvee, millaisen takuun saan tuotteille?
        Voiko ne palauttaa jos en ole tyytyväinen?
        Jos voi, niin millä ehdoilla?
        Saanko rahani takaisin?
        Kuinka kauan tuotteet säilyvät? Avaamattomana / avattuna

        Voit kokeilla 30päivää ja jos palautat 30kpl tyhjiä vemma pulloja niin saat rahasi takaisin, mikäli et ole tyytyväinen. itse testailin tuotetta pari kuukautta rauhassa, ennen kuin lähdin suosittelemaan ja olen ollut tyytyväinen. Tarkistutin tuotteet myös tutulla lääkärillä.


      • ...
        viiksivallu100 kirjoitti:

        Voit kokeilla 30päivää ja jos palautat 30kpl tyhjiä vemma pulloja niin saat rahasi takaisin, mikäli et ole tyytyväinen. itse testailin tuotetta pari kuukautta rauhassa, ennen kuin lähdin suosittelemaan ja olen ollut tyytyväinen. Tarkistutin tuotteet myös tutulla lääkärillä.

        Siis mitä! Koskeeko tuo sinun "huippu takuu" kaikkia pullokokoja?

        30 kappaletta 946 ml pullo ja maksaa nimittäin 1379,25 euroa
        30 kappaletta 59 l pulloja kustantaa vaatimattomat 103.95 euroa

        Uskomatonta, jos joku oikeasti ostaa moisia mehuja! :-)

        Kuka palauttaa rahat jos tilaan sinulta lähes 1400:lla mehua ja kaaden ne viemäriin. Miksi pitää tyhjentää kaikki pullot tyhjinä, kun yhden pullon jälkeen huomaa, että kyseessä on noni-mehujakin pahemi vedätys? Sinäkö kenties henkilökohtaisesti?


      • 11+11
        viiksivallu100 kirjoitti:

        Voit kokeilla 30päivää ja jos palautat 30kpl tyhjiä vemma pulloja niin saat rahasi takaisin, mikäli et ole tyytyväinen. itse testailin tuotetta pari kuukautta rauhassa, ennen kuin lähdin suosittelemaan ja olen ollut tyytyväinen. Tarkistutin tuotteet myös tutulla lääkärillä.

        Ja sun lääkärilläsi oli täydelliset laboratoriot vastaanotollaan?


      • strbddflt
        viiksivallu100 kirjoitti:

        Voit kokeilla 30päivää ja jos palautat 30kpl tyhjiä vemma pulloja niin saat rahasi takaisin, mikäli et ole tyytyväinen. itse testailin tuotetta pari kuukautta rauhassa, ennen kuin lähdin suosittelemaan ja olen ollut tyytyväinen. Tarkistutin tuotteet myös tutulla lääkärillä.

        täytyy sulla olla kiirettä, kun melkein kolme kuukautta kestää vastaaminen


      • lääkäri
        viiksivallu100 kirjoitti:

        Voit kokeilla 30päivää ja jos palautat 30kpl tyhjiä vemma pulloja niin saat rahasi takaisin, mikäli et ole tyytyväinen. itse testailin tuotetta pari kuukautta rauhassa, ennen kuin lähdin suosittelemaan ja olen ollut tyytyväinen. Tarkistutin tuotteet myös tutulla lääkärillä.

        Läkärillä??? Mitä lääkäri tietää ravitsemuksesta, ei mitään? Purkin kyljessä voi lukea mitä vaan, ok sen kyllä ymmärtää ilman olematta lääkäri, mutta ei lääkäri tiedä sen paremmin mistä tuotteet on tehty, mistä raaka-aineet. Haloo!


      • kateus
        GoKipa kirjoitti:

        Edelliseen vastaukseen liittyen: totta kai on olemassa mahdollisuus osallistua verkostomarkkinointiin. Vielä parempaa - liittyä verkostomarkkinointiin.

        Mikä tässä vain on erona se, ettei kyseessä ole ternimaitokapseleiden tapaan mahdollisuutta kuulla jälkeenpäin kauhustooreja pyramidihuijauksesta, tuote on tarkoin tutkittu ja luotettava ja verkosto tukee sinua oikeasti. Ketään ei jätetä yksin, ja raha jonka laitat ei jää uponneiksi kustannuksiksi: jos olet valmis tekemään työtä ja markkinoimaan tutkittua ja luotettavaa terveystuotetta, niin siinä ohella voit tienata. Voit toki pelkästään vain tilata tuotetta - myymään ei ole pakko ruveta. Se tässä onkin niin hienoa: verkostoon ei voi vain päättä lähteä. Jo olemassa oleva verkosto pitää huolen siitä, että jokainen joka tuotetta oikeasti lähtee myymään, on kiinnostunut hyvinvoinnista ja terveydestä.

        Suomen Vemma-verkostossa jaetaan intohimoisesti halu vaikuttaa ihmisten hyvään oloon. Aivan toisenlaista menoa, kuin esim. nimeltä mainitsemattomalla "hyvinvointiohjaajien" painonhallintatuotteiden verkostolla, jonka yhteiset massatapahtumat muistuttaat pelottavasti jo aivopestyjen lahkolaisten riittejä. Tässä ei ketään haluta aivopestä käyttämään kokonaista sarjaa joitain tuotteita. Kyseessä on simppeli antioksidanttijuoma, joka tehoaa yleisen hyvinvoinnin, vastustuskyvyn ja painonhallinnan kannalta huomattavasti ja tutkitusti paremmin kuin monivitamiinitabletti.

        Tuotteessa ei ole mitään hämärää, ja voit kysyä lisää meiltä Vemmalaisilta tuotteesta (sekä sillä tienaamisesta), vastaamme mielellämme! Tiedustelut esim. gokipa(a)gmail.com

        Minä varmasti kuulun tähän nimeltä mainitsemattomaan aivopestyjen lahkoon. Olen siitä ollut onnellinen jo usean vuoden ajan, mutta arvatkaapas kuinka monta ihmistä olen saanut "terveeksi" ja työkykyiseksi näiden vuosien aikana, puhutaan useasta sadasta ihmisestä, yhteiskunnallisesti jo merkittävä säästö, he eivät enää tarvitse kelan maksamia lääkkeitä eivätkä sairaspäivärahoja. En vie ihmisiä mihinkään kokouksiin, enkä tee verkostoa ja usko tai älä tuotteet toimivat silti :) On se vaan ihme!
        Kiinnittäkää enemmän huomiota siihen mistä tuotteet on tehty? Miten uutettu? Mistä raaka-aineet, ovatko puhtaita, ovatko synteettisiä ym? Kuka ne tekee ja missä? Kuka maksaa tutkimukset?
        Kateus on yksi pahimmista sairauksien aiheuttajista, jatkuvaa negatiivista virtaa.
        ps. muistakaa kaikki myynti on verkostomarkkinointia, ihan esim. maitotötsän ostostakin hyötyy aika moni välikäsi...


      • No mitä sitten
        kateus kirjoitti:

        Minä varmasti kuulun tähän nimeltä mainitsemattomaan aivopestyjen lahkoon. Olen siitä ollut onnellinen jo usean vuoden ajan, mutta arvatkaapas kuinka monta ihmistä olen saanut "terveeksi" ja työkykyiseksi näiden vuosien aikana, puhutaan useasta sadasta ihmisestä, yhteiskunnallisesti jo merkittävä säästö, he eivät enää tarvitse kelan maksamia lääkkeitä eivätkä sairaspäivärahoja. En vie ihmisiä mihinkään kokouksiin, enkä tee verkostoa ja usko tai älä tuotteet toimivat silti :) On se vaan ihme!
        Kiinnittäkää enemmän huomiota siihen mistä tuotteet on tehty? Miten uutettu? Mistä raaka-aineet, ovatko puhtaita, ovatko synteettisiä ym? Kuka ne tekee ja missä? Kuka maksaa tutkimukset?
        Kateus on yksi pahimmista sairauksien aiheuttajista, jatkuvaa negatiivista virtaa.
        ps. muistakaa kaikki myynti on verkostomarkkinointia, ihan esim. maitotötsän ostostakin hyötyy aika moni välikäsi...

        "mutta arvatkaapas kuinka monta ihmistä olen saanut "terveeksi" ja työkykyiseksi näiden vuosien aikana, "

        Onko Vemman tuotteilla jotain terveysvaikutuksia?

        "Kiinnittäkää enemmän huomiota siihen mistä tuotteet on tehty? "

        Mikä tuo tallium-juttu nyt sitten on?


      • PotsdamEd
        viiksivallu100 kirjoitti:

        Voit kokeilla 30päivää ja jos palautat 30kpl tyhjiä vemma pulloja niin saat rahasi takaisin, mikäli et ole tyytyväinen. itse testailin tuotetta pari kuukautta rauhassa, ennen kuin lähdin suosittelemaan ja olen ollut tyytyväinen. Tarkistutin tuotteet myös tutulla lääkärillä.

        Valhetta!!!!
        Halusin saada rahat takaisin ja on tölkkit tallella, mutta sanotiin: me en palautta rahoja...


      • Tri Sykerö
        viiksivallu100 kirjoitti:

        Voit kokeilla 30päivää ja jos palautat 30kpl tyhjiä vemma pulloja niin saat rahasi takaisin, mikäli et ole tyytyväinen. itse testailin tuotetta pari kuukautta rauhassa, ennen kuin lähdin suosittelemaan ja olen ollut tyytyväinen. Tarkistutin tuotteet myös tutulla lääkärillä.

        Kysäisitkö myös tutulta putkimieheltä ja kirjastonhoitajalta? Ei kuule ihan vakuuta.


      • eioohujausta
        GoKipa kirjoitti:

        Edelliseen vastaukseen liittyen: totta kai on olemassa mahdollisuus osallistua verkostomarkkinointiin. Vielä parempaa - liittyä verkostomarkkinointiin.

        Mikä tässä vain on erona se, ettei kyseessä ole ternimaitokapseleiden tapaan mahdollisuutta kuulla jälkeenpäin kauhustooreja pyramidihuijauksesta, tuote on tarkoin tutkittu ja luotettava ja verkosto tukee sinua oikeasti. Ketään ei jätetä yksin, ja raha jonka laitat ei jää uponneiksi kustannuksiksi: jos olet valmis tekemään työtä ja markkinoimaan tutkittua ja luotettavaa terveystuotetta, niin siinä ohella voit tienata. Voit toki pelkästään vain tilata tuotetta - myymään ei ole pakko ruveta. Se tässä onkin niin hienoa: verkostoon ei voi vain päättä lähteä. Jo olemassa oleva verkosto pitää huolen siitä, että jokainen joka tuotetta oikeasti lähtee myymään, on kiinnostunut hyvinvoinnista ja terveydestä.

        Suomen Vemma-verkostossa jaetaan intohimoisesti halu vaikuttaa ihmisten hyvään oloon. Aivan toisenlaista menoa, kuin esim. nimeltä mainitsemattomalla "hyvinvointiohjaajien" painonhallintatuotteiden verkostolla, jonka yhteiset massatapahtumat muistuttaat pelottavasti jo aivopestyjen lahkolaisten riittejä. Tässä ei ketään haluta aivopestä käyttämään kokonaista sarjaa joitain tuotteita. Kyseessä on simppeli antioksidanttijuoma, joka tehoaa yleisen hyvinvoinnin, vastustuskyvyn ja painonhallinnan kannalta huomattavasti ja tutkitusti paremmin kuin monivitamiinitabletti.

        Tuotteessa ei ole mitään hämärää, ja voit kysyä lisää meiltä Vemmalaisilta tuotteesta (sekä sillä tienaamisesta), vastaamme mielellämme! Tiedustelut esim. gokipa(a)gmail.com

        Häpeättekö nimeänne vai miksi ette anna muuta kuin gmail osoitteen, onko sinun nimesi gokipa?


    • 18kk.jovemma

      Ollu yli 1,5v suomen markkinoilla mutta mitään ei ole tapahtunut...

      tuskin tapahtuu tulevaisuudessakaan?

    • ämmävemma

      Ollaan tietoisia, ihan ok juoma tosin liian kallis perhekäyttöön, halvemmalla saa yhtä hyvää kamaa muita käsiä kautta.

      Ja te jotka verkostomarkkinoitte tätä hyvää juomaa niin ajatelkaa että missään muussa verkostomarkkinointiyrityksessä ei ole noin surkeata palkkiojärjestelmää.
      Miksi tapella tuulimylljyjä vastaan valitkaa parempi yritys.

    • ex-väsääjä

      Vaikka vemma olisi toimiva juttu niin sen parissa pyörii liikaa BLINT:läisiä(ex Better Life) että sitä pystyisi ottamaan vakavasti. Samat jansterit syöksyvät tuumasta toiseen kun edellinen kusee.

      Sisäpiirin tieto, että BLINT:läiset väsäävät nyt vemmaa kuin viimeistä päivää.

      T. järkeistynyt ex-väsääjä

      • JuliannaK

        Niin totta! Ja nyt Vemman muutosten vuoksi samat jansterit ovat Forever Greenin leivissä , se onkin yhtäkkiä se kaikkein paras juttu. Huvittavaa.


    • Puu kuin puu

      Voi noita Bnöydän poikia. Eikö siitä ollutkaan rahapuuksi?

    • Kokeillut

      Minulla on todellisia näyttöjä Vemman tehosta! En niitä tässä rupea luettelemaan, mutta olen todella hämmästynyt - ja TYYTYVÄINEN!

    • YläFemma

      Minä en ole saanut minkäänlaisia näyttöjä Vemman tehosta! Enkä niitä tässä ala luettelemaan, ja en ole ollenkaan hämmästynyt - Uskomatonta!

    • Tallium=rotanmyrkky

      Lähipiirissäni on ruvettu käyttämään tätä litkua ja epäilykseni herätti pullon takana oleva lista "kasviperäisistä mineraaleista". Katsoin vähän tarkemmin noita aineita ja luetelluista 67 alkuaineesta 42 on joko turhia, epäterveellisiä tai myrkyllisiä. En ymmärrä miksi kyseiset aineet on purkissa listattu? Litku ei varmasti (toivottavasti) sisällä kaikkia luetelluista aineista, ja vaikka sisältäisikin niin kyseinen lista voisi olla lähinnä varoitus juoman mahdollisesti sisältämistä myrkyistä. Ite kartan litkua vaikka sitä on minullekin tarjottu, en pidä järkevänä esim. seuraavien aineiden nauttimista; Titaani, Kulta, Platina, Hopea, Alumiini, Tina, Barium, Neodyymi, Antimoni, Tallium, Torium

      • Pitää paikkaansa

        Tarkistin asian, ja kyllä. Tuote sisältää myös talliumia, joka on rotanmyrkkyä ja näin ollen hengenvaarallinen aine, jonka poistuminen elimistöstä voi kestää jopa 2kk yhden altistumisen jälkeen.


      • ihmeliemet
        Pitää paikkaansa kirjoitti:

        Tarkistin asian, ja kyllä. Tuote sisältää myös talliumia, joka on rotanmyrkkyä ja näin ollen hengenvaarallinen aine, jonka poistuminen elimistöstä voi kestää jopa 2kk yhden altistumisen jälkeen.

        näitä verkostopaskoja ei ole syytä laittaa suuhunsa ollenkaan.


      • Tartu tilaisuuteen

      • Maiju84
        Pitää paikkaansa kirjoitti:

        Tarkistin asian, ja kyllä. Tuote sisältää myös talliumia, joka on rotanmyrkkyä ja näin ollen hengenvaarallinen aine, jonka poistuminen elimistöstä voi kestää jopa 2kk yhden altistumisen jälkeen.

        Olen kuukauden juonut vemma - juomia. Jatkoa tässä kovasti mietin. Purkin takana eikä tuoteselosteessa ollut noita kyseisiä aineita: tallium ym.
        Mistä löysit nuo kyseiset aineet? Haluiaisin todella nähdä tiedon, että voin itse miettiä tilaanko tuotteita enään. :)

        Kiitoksia jos joku viitsisi valaista tiedolla :)!


    • maikka2

      Tuolla rahalla ostaisi kotimaista luomuakin jo kummasti, eikä tarvitse aina luomuakaan olla.

      Siellä ylhäällä on rikastuja, varma tulo aina. Jälleenmyyjät maksavat taivaita näistä tuotteista jo omaan käyttöönkin ottaessa.

      Olin myyjänä sellaisessa verkostomarkkinoinnissa kauan kauan aikaa sitten.Sielä myytiin energia kakkusia, jotka olivat hyviä. Kuin iso pipari.

      Minullakin oli villit unelmat alkaa myymään niitä. Paketti tuli ja tuttava tuli katsomaan sisältöä.

      Olimme molemmat hämmästyneitä, kun parista piparista oli hiiri tai rotta syönyt palan. Kyllä häpesin. Sain takaisin kokonaisen laatikon, varmasti siksi, että pidän suuni kiinni

      • kuin pukki

        Olen käyttänyt 2 vuotta, enkä ole kertaakaan saanut edes flunssaa. Olen todella kyyninen tällaisia kohtaan, mutta ei voi kuin ihmetellä miten tämä voi näin hyvin toimia!

        Verkoskomarkkinointiin en ole sekaantunut, enkä aiokaan.


      • tyhmä,tyhmempi....
        kuin pukki kirjoitti:

        Olen käyttänyt 2 vuotta, enkä ole kertaakaan saanut edes flunssaa. Olen todella kyyninen tällaisia kohtaan, mutta ei voi kuin ihmetellä miten tämä voi näin hyvin toimia!

        Verkoskomarkkinointiin en ole sekaantunut, enkä aiokaan.

        taidat olla valepukki.


      • Käyttäjä
        tyhmä,tyhmempi.... kirjoitti:

        taidat olla valepukki.

        Ei tavitse valehdella,itse olen käyttänyt pitkään enkä ole ollut siraana,vaikka olen työssä
        Jossa olen asiakkaiden kanssa tekemisissä ja pöpöt lentelee .


    • Tuotevalvontaa !!

      Lupauksia, lupauksia, ei mitään katetta. Uskonlahkon kaltaisia kertomuksia hyvistä tuloksista ilman tarkempaa faktaa. Ei tuoteselostusta esittelyssä. Mitä lue aineita. Kun tähän vielä lisätään verkostomarkkinoinnin mahdollisuudet, on koko soppa valmis.

      Eikö näihin tuotteisiin saa mitään elintarvikkeisiin liittyvää tuotevalvontaa??? Syytä olisi !!

    • PotsdamEd

      Olen käyttänyt Vemma Bode tuotteitaa.
      Ne en toimi, tuotteet ovat täysi FAKE!!!!
      ~300 € vessaan... Palautusoikeus en toimi olenkaan!

      Ja pitäisi olla ihan TYPERÄ jos liitty niiden verkostomarkkinointiin!!!! :)

      • TOIMII-------TOIMII

        Kyllä ne toimii, jos haluat pudottaa painoa. Mutta muista samalla jättää pois kaikki rasvat, sokerit, pullat, karkit,pitsat, hampurilaiset, vehnä, pasta, peruna, limsat sekä suklaa - niin johan alkaa tapahtua.

        KYLLÄ TOIMII :)


      • Käyttäjä

        No hienoa vatsasi toimii ainakin! Ja se on sinun mielipiteesi että verkostomarkkinoin-
        Tiin liittyminen on typerää minusta se on loistavaa katsos sehän on työ niinkuin
        Muukin kuka tekee hyvän diilin niin tienaa mutta helppoa rahaa ei ole vaatii työtä
        Ja kaikista ei siihen ole mutta se on taas toinen juttu!


    • t------------------

      Hintamerkintäasetusta näyttää rikkovan, ei kannata koskea pitkällä tikullakaan.

    • Huijausta koko vemma

      Vemmalaiset ovat onnistuneet laihduttamisessa. Tosin, olen saanut tutustua Vemman painonhallintaohjelmaan, joka on ihan tavallinen dieetti, jollaisia on netti pullollaan. Siinä ohjelmassa syödään terveellisesti ja tavallisen tallaajan paino putoaa sillä varmasti. Tosin, sillä dieetillä paino putoaa ilman Vemman juomia ja muita kalliita/turhia litkuja. Ei niillä juomilla ole mitään tekemistä sen onnistuneen painonpudotuksen kanssa.

      • vrioprfkjrhfurokf

        Eräs "Vemma-kaverini" pudotti 15 kiloa. Tosin myönsi itse, että ei usko että juomalla oli juurikaan mitään vaikutusta, taustalla oli reipas elämäntaparemontti, merkittävä liikunnan lisääminen, alkoholi pois, jne.jne.

        Tosin tilaisuuksissa hän kertoo, miten "tämän tuotteen ansiosta onnistuin".

        Tästä nyt on tosin jo aikaa, kilot ovat jo tulleet takaisin :)


    • 17-w vemmafani

      Todellakin vemmatuotteet toimivat!!!!!!!! Itse olen käyttänyt melkein puoli vuotta näitä tuotteita jotka tilaan tuttavaltani. Tosin 24 tölkin lava Verve -energiajuomaa joka sisältää antioksidantteja, 12 eri vitamiinia ja superterveellistä mangosteenia, maksaa noin 85€... Näillä tuotteilla tehdään todellista myyntiä ja hinta-laatusuhde on kyllä loistava.... Ei mitään valittamista kyseisistä tuotteista! Aivan loistavia! Suosittelen kaikille jotka haluavat elää terveellisemmin ja huolehtia omasta terveydestään näinkin helpolla tavalla kuin Vemma -tuotteet! (:

      • ja halpaa !!!

        Huolehdit siis terveydestäsi energiajuomalla, tyypillinen logiikka verkostojantterille.


      • Käyttäjä
        ja halpaa !!! kirjoitti:

        Huolehdit siis terveydestäsi energiajuomalla, tyypillinen logiikka verkostojantterille.

        Vemmassa ei ole energia juomia vaan juomia johon on lisätty hiilihappoa ja vitam.miner.
        Hivenaineet. Toisin kuin energia juomissa on runsaasti valkoista sokeria
        Lihottavat ja muita lisäaineita,vaarallisia.
        Ja mitä vemman hintaan tulee säästän kun pysyn pysyn terveenä sillä sairastaminen
        Vasta kallista on. En ymmärrä sanaa verkostojantteri??? Sillä ihan mikä työ
        Vain mistä tienaa on ok. Samoin kuten olet isossa firmassa joku siellä aina tienaa ja se johtaja vie kai sen suuremman potin.iloista sulle


    • höpöhöpöhöpö69696969

      kaveri sairastu pahasti juotuaan vemmaa!! oli vissiin jotain pilaantunutta. ei mitään rajaa!

      • Käyttäjä

        Mistä tiedät että sairastuminen liittyi vemmaan ja mihin hän sairastui????
        Voivoi tyhmyyttä...


    • RahaaTulee1

      Koitin, mutta vaihdoin firmaa, se kannatti!Nyt tulee rahaa mukavasti!!!

    • Personal trainer

      Suosittelisin huomioimaan painonpudotuksesta keskusteltaessa, että kyseinen Bode tuote ei ole tuote joka sen läskin sulattaa. Painonpudotuksessa tärkeintä on oikeanlainen ruokavalio, jossa on riittävästi proteiinia, joka pitää ihmisen kylläisenä pidempään sekä oikeanlaisten hiilihydraattien sekä pehmeiden rasvojen nauttiminen. Bode pitää huolen siitä, että laihtuessaan ihminen saa kaikki tarvittavat vitamiinit, kivennäisaineet sekä riittävästi proteiinia. Ruokavalio jota noudatetaan painonpudotuksen aikana on vemmaohjeiden mukaan nimeonmaan täysin normaali ruokavalio, koska siihen ei tarvita mitään extraspesiaalidieettejä. Tuotteet eivät siäsällä lisättyä ja puhdistettua sokeria eikä puhdistettua vehnää, minkä johdosta muun muassa Suomessa kärsitään niin paljon lihavuudesta sekä mm. diabeteksesta tai metabolisesta oireyhtymästä. Vemma tuotteet ovat tutkittuja ja niistä on julkistettu 2 tutkimusta. On myös olemassa elintarvikelaki, joka seuraa tuotteiden pakettimerkintöjä, sillä kuluttajaa ei lain mukaan saa johtaa harhaan pakettimerkinnöillä tai niiden puuttumisella. Ja jälleen tämä: se mikä toimii toisella ei toimi toisella.

    • Nähty on

      Sivustolla tarjotaan mahdollisuutta kuluttaa tuhat euroa kerralla tuotteisiin, joiden sisältö on tuntematon. Siitä on helppo vetää johtopäätökset. Yrityksen pääasiallinen rahantekoväline on pyramidihuijaus.

      • käyttäjä

        Hei kyllä oli pöyristyttävää lukea taas ihmisten negatiivisia kateeellisia kirjoituksia
        kun ei viitsitä tutkia asioita,lukea tuoteselostuksia purkin tai pussin kyljestä.
        Kun on perussuomalainen negatiivinen asenne niin on aivan sama mihin uskoo
        pitää ottaa selvää ja tutkia,Vemma ei ole lääke se ravintolisä ja kun miettii
        meidän tämän päivän ravintoa niin siinä ei ole mitään ravintoa,maito esim.vettä
        johon kaikenlaista väri ym. aineita lisätty sillä maitohan on maitoa kun se
        lypsetään ja käytetään suoraan. Tänä päivänä ihmiset syövät itsensä sairaiksi
        ja lääketeollisuus voi hyvin. Pitää hieman miettiä asioita laajemmin. Eikä
        Vemmassa ole pakko liittyä mihinkään. Mitä sitten jos on verkosto ja nettikauppaa
        se on tätä päivää, tiedän tuttavani joka leivän hankkinut jo kohta 40vuotta vast.
        verkostomyynnistä mutta se vaatii työtä ei tule ilmaiseksi!!!!!!!


      • mahtava tilaisuus...
        käyttäjä kirjoitti:

        Hei kyllä oli pöyristyttävää lukea taas ihmisten negatiivisia kateeellisia kirjoituksia
        kun ei viitsitä tutkia asioita,lukea tuoteselostuksia purkin tai pussin kyljestä.
        Kun on perussuomalainen negatiivinen asenne niin on aivan sama mihin uskoo
        pitää ottaa selvää ja tutkia,Vemma ei ole lääke se ravintolisä ja kun miettii
        meidän tämän päivän ravintoa niin siinä ei ole mitään ravintoa,maito esim.vettä
        johon kaikenlaista väri ym. aineita lisätty sillä maitohan on maitoa kun se
        lypsetään ja käytetään suoraan. Tänä päivänä ihmiset syövät itsensä sairaiksi
        ja lääketeollisuus voi hyvin. Pitää hieman miettiä asioita laajemmin. Eikä
        Vemmassa ole pakko liittyä mihinkään. Mitä sitten jos on verkosto ja nettikauppaa
        se on tätä päivää, tiedän tuttavani joka leivän hankkinut jo kohta 40vuotta vast.
        verkostomyynnistä mutta se vaatii työtä ei tule ilmaiseksi!!!!!!!

        --tiedän tuttavani joka leivän hankkinut jo kohta 40vuotta vast.
        verkostomyynnistä-

        Verkostopiireissä kaikki tietää näitä "tuttavia".


      • Käyttäjä

        Ei ole sillä kaiki tienaaa jotka tekee töitä
        Ilmaista rahaa ei ole paitsi työkkäriltä ja sossulta!


      • Käyttäjä
        mahtava tilaisuus... kirjoitti:

        --tiedän tuttavani joka leivän hankkinut jo kohta 40vuotta vast.
        verkostomyynnistä-

        Verkostopiireissä kaikki tietää näitä "tuttavia".

        Se on aivan totta,sillä itsekin tienaan mutta en vielä niin paljon että olisin jättänyt päivä työni mutta lisää tulevilla satasilla on käyttöä ja kelläpä tavallisella ihmisellä ei
        Olisi se vaan on niin että toisista ei ole tekijöiksi ja se on katkera pala tunnustaa itselle.


    • Lunkka

      Vemman viimeisetkin uskottavuudet ropisee siitä, että yksi Suomen keulahahmoista oli aikanaan mukana Move Networksissa ja siirtyi siitä pomoksi kiinteistöhuijaus Ikaros Groupiin. Nyt on näköjään sitten Vemmaan uskomassa.

      Kun hänen kaksi edellistä viritystään on paljastuneet täysiksi kusetuksiksi, niin tyhmä on, jos tähän lähtee sinisilmäisesti mukaan.

    • jepajee69

      kertokaapa mitä hyviä vaikutuksia tällä tuotteella oikeesti on? vetäkää mustikka nektaria puolivuotta niin tarjoaa 100% paremman vaikutuksen ja säästää monta sataa euroa

    • palautusta

      Aivan täyttä paskaa!

      Lähetys tuli kotiovelle ,ei rahtikirjaa mukana!

      Pitää tilata vemman konttorista rahtikirja, jotta saa lähetettyä lähetyksen takaisin,ilman että joutuu itse maksamaan rahdin,joka on kallis!

      Mutta,mistään ei löydy puhelinnumeroa,jotta tilaisi sen rahtikirjan,joten täyttä paskaa koko juttu,kyllä suomen yhteystiedot pitää löytyä,jolloin pitää saada rahtikirja lähetetystä paketista!

      Älkää vaan tilatko kenenkään tuttavankaan kautta,on täyttä kusetusta koko juttu.
      48kpl vemman energiajuomaa 153.99 euroa,hei haloo! Skeidaa kovalla hinnalla!

    • kiikki luu

      Vemman tuotteita ei pysty palauttamaan,ellei maksa itse kovaa rahtia hollantiin takaisin.
      Ottakaa huomioon tämä!

    • JP-81

      Olen ollut asiakas nyt 6kk ja en ole päivääkään ollut sairaana. Aina tuote tullut kotiin sovitusti ja hinta ollut juuri sitä mitä pitääkin. verve maksaa minulle jotain 3€ ja mielummin juon sen energiajuoman kuin redbull tai vastaava mikä on pelkkää piristävää ainetta ja sokeria...
      Täällä samat tyypit näköjään haukkuu firmaa, on se kumma ku liikevaihto on pian monta sataa miljoonaa, niin ei huono täytyy olla.. -eikö?? Päinvastoin!
      Tilaan myös jatkossa, eikä ole tarvinnut palautella tms...
      Eräs tuttuni tilasi ja halusi sitten peruuttaa toimituksen vähäksi aikaa kun loppu työt niin onnistui ihan täysin helposti netin kautta. EI mitään ongelmia ollut sen suhteen!!
      Lapsellisia perseaukisia täällä kirjoittelee vaan... -taitaa joku tuttu tienata tällä ku suomalainen on aina kateellinen jos joku menestyy :)

    • Myrkkyä

      Kertokaa Vemmalaiset minulle miksi juoma sisältää seuraavia aineita: Tallium, Torium, Antimoni?

      Jokainen voi itse selvittää mitä kyseiset aineet ovat ja ovatko ne ihmiselle kovinkin tarpeellisia.

      Normaalisti tällaisiin tuotteisiin eivät sekaannu ne jotka ymmärtävät ottaa asioista selvää mutta mahdollisesti joku viisas markkinointiguru on silti tajunnut poistaa kyseiset aineet purkin takana olevasta listauksesta. Se ei muuta sitä tosiasiaa että ne siellä joskus mainittiin.

    • yes1

      http://www.vemma.com/science/

      Se on helppoa istua sohvalla kirjoittaa tänne huonoja juttuja siitä. Miettikää nyt, jos sun paras kaveri tulis sun luo ja näyttäisi tämä tuote sinulle mitä se löysi smarketista, ja huomaatte että se auttaa niin tottakai ottaisitte. Mutta kun kyse on social network marketing niin miettii että ei jaksa lähtee mukaan voisin mielummin istua sohvalla kirjoittaa paskaa siitä ettei ne vaan onnistu siinä koska en itse vaan jaksa nousta ylös ja tehdä jotain järkevää. Vemma is good for you!

      • Jtpp

        Amen, huvikseni aloin piristmään päivääni ja lukemaan Suomi24 elämäntapavalittajien juttuja aamupuuroa odotellessa ja kyllä tämä varsinainen valittajien (ja epäinnistujuien) valtakunta on :D
        Onnea valitsemallanne tiellä - itse tykkään verkostomarkkinoinnista juuri niiden vähien suomalaisten positiivisten ihmisten takia joita yleensä koulutuksissa näkee.
        Juokaa te kossua negatiiviset terveysintoilijat - Cheers ;)


    • Huolestunut myrkyist

      Tuote sisältää tiettävästi 67 alkuainetta ja myös TALLIUMIA (JOKA ON ROTANMYRKKYÄ!!) joten terveydeksi he heee

      • Otin selvää

        Tiedätkö paljonko talliumia löytyy Suomalaisista metsämarjoista, tai kaupungissa hengitettävästä ilmasta, tai yleensä mistä vain? Kun syöt kalaa, kasviksia, hedelmiä jne. tiedätkö millaiset määrät talliumia tai muita aineita saat? Kyse on erilaisten aineiden määrästä. Jos poltat tupakkaa, montaako myrkkyä vedät siitä keuhkoihisi? Tai jos juot viinejä, paljonko niissä on maaperästä tulevia myrkyksi luokiteltavia alkuaineita?
        Mitään elintarvikkeita, missä on haitalliset määrät myrkyllisiä aineita, ei saa joko myydä, tai niissä pitää olla tieto paljonko on suositeltu maksimi annos päivää kohden. Täytyy olla vähän jälkeenjäänyt, jos kuvittelee, että Suomessa tai EU:ssa saisi myydä myrkyllisiä elintarvikkeita.
        Talliumin myrkyllisyys on suunnilleen aikuisilla 14–15 mg/kg ja lapsilla 4 mg/kg. Noin 1 gramma vesiliukoista tallium (I):ta suun kautta nautittuna riittää surmaamaan aikuisen ihmisen. Jokainen vetää sisäänsä erilaisia myrkkyjä päivittäin. Kyse onkin siitä, paljonko haitallisia aineita elimistöönsä päivittäin saa. Luultavasti suurimmalle osalle tällä palstalla arvosteluja kirjoittaville ongelman tuottaa Vemman markkinointitapa, eli suosittelumarkkinointi. Heille lienee parempi vaihtoehto olisi se, että suosittelupalkkio menisi mainostoimistoille?


    • Mukana ollut

      TÄYTTÄ Amerikkalaista verkostohuijausta! Pyramidi huijausta jossa tuotteet ova vain keino huijata ihmisiä. VAROKAAAAAAAAA

    • BPositive

      Voisiko joku nyt sanoa, että missä nuo myrkyt lukevat?!
      Onkos teillä negajanttereilla lainkaan tiedossa sellainen asia, että nämä tuotteet, joita maahantuodaan, käyvät läpi paljon isommat tutkimukset, kuin maan sisällä tehdyt tuotteet :D
      On aina niin huvittavaa lukea näitä jonkun verkostoyrityksen lobbausjuttuja, kun samat ihmiset, jotka niitä lobbaavat, maksavat ihan vapaaehtoisesti kotimaisille yrityksille siitä, että siellä ne huipulla istuvat tienaavat moninkertaisesti sen, mitä tavallinen niska limassa duunia painava, vähillä eduilla työssä käyvä saa. Se jos mikä on pyramidihuijausta, mutta sehän on ihan ok, kun niin on aina ollut.
      Kaikki sellainen, joka oikeasti antaa kenelle tahansa tavalliselle tallaajalle mahdollisuuden menestyä ja kehittyä elämässä (mitä normi työssä ei voi) nostaa niskakarvat pystyyn. Ihmettelen miksi, mutta toisaalta, teidän ansiostanne minä menestyn. Joten kiitos siitä. Olette saaneet jo monta ihmistä ajattelemaan, että heitä varten on jotain parempaa :)
      Ja varokaa vaan, positiivisuuskin on tarttuvaa.

      • ABC-kirja

        Kirjoitustaito ei kuitenkaan ole tarttunut sinuun.


    • Innocent

      Sain just kuulla siitä ja mulle tarjotaan töitä tohon kampanjaan! :)

    • Ennakkoluuloista

      Harmittaa miten ennakkoluuloisia ollaan. Kaikki maailmassa ei ole negatiivista, eikä huijausta. On ihmisiä, jotka oikeasti tienaavat rahaa network marketing tyyppisesti ihan laillisesti. On myös ihmisiä, joita tuotteet oikeasti auttavat. Silti ihmiset joilla ei välttämättä ole edes omaa kokemusta kyseisestä tuotteesta, heillä on kyllä energiaa sanoa kaikkea pahaa. Jokaisella on oikeus tehdä omat päätökset ja minkään mollaaminen ei auta. Esimerkiksi Pyramidi huijauksien huutajille: Jos TIEDÄTTE varmaksi, että näin on, miksi täällä huutelette, ettekä ole poliisin luona? - KOska ette tiedä. Tämä Vemma toimii 56:ssa eri maassa, joten kyllä jossain varmasti olisi jo asiaan puututtu, jos näin olisi. Jos sinulla on oikeasti kokemusta, niin hienoa, niin hyvässä kuin pahassa. Se on se mitä oikeasti olisi kiva kuulla. OIKEITA kokemuksia, ei kateellisia, tai mikä ikinä motiivi onkaan, huuteluita. Ja tämä ei nyt millään pahalla sanottuna :)

    • just some guy

      haha hauska lukee täällä kaikke negatiivisia
      Everybody think they know everything but no one knows anything about anything
      Suomalaiset kyllä löytyy energia puhuu vaan ***** mutta olete tyytyväisä et saatte painaa 40 vuottaa töitä jossai firmassa haha kuoleen nauruun

    • järki

      Mihen katosi ihmisten järki nyt joku kova jantteri selittää miten suomen tullin läpi voi päästä elintarvike jossa on myrkyllisiä aineita, itse vaarallisia aineita käsitelleenä tuotallium on pienin myrkky mitä saamme sytostaatti ja sen sisar aineita ihmisille syötetään useammin niin se ketä sanoo että tuote on vaarallinen, niin miten tulli voi päästää sen läpi.

      Huijas tämä voi olla mutta kuka täällä voi sanoa että on alan maisteri taikka on lain ammattilainen jätetään tämä oikeuslaitoksen huoleksi kertoa onko tämä väärin. Kko päättäköön siitä

      Myöskin tilauksen lisätietoihin voi kirjata jos tietää että ei ole rahtikirjaa niin laittaa mukaan, tutustukaa laakiin.

      Muutenkin käyttäkää ensisijaisesti järkeä argumentteja kirjoittaessanne.

      T: jutuistanne huolestunut kansalainen.

    • Nytoikeesti?

      Olen tässä nyt lukenut ja kuullut vemmasta ja etenkin tuosta vervestä. Uusi mustan värinen verve purkki on nyt kuulemma tullut markkinoille ja tässä kädessä pitelen juuri yhtä jonka tanssi opeltani sain. Kehui ofc maasta taivaisiin ja oon katellut videoita ja lukenut blogeja nyt koko illan ja mielessä liikkuu yks kysymys, Pitäiskö tälläsen kohta 18-vuotiaan jantterin lähteä tähän hommaan mukaan?

      Oon lukiossa ja tiedän myyntihommista sun muista hieman, (johtuen aikaisemmista kesätyö ja työpaikoistani) en tosin liikaa mutta mitä tämä tanssiope sanoi niin kyllä sieltä suunnalta tulee hyvää tukea ja vinkkejä koska kyseessä on jenkkiläinen firma niin sieltä suunnalta tulee jotain ihan sairaita bonuksia, taisiis hän sano että ensimmäisen viikon aikana jos saa 3 asiakasta jotka tilaa yhen lavan verveä nii saa omat juomat ilmaseks, (three is free) ja jos saa itellesä saman viikon aikana 3 yhteistyöökumppania jotka lähtevät samaan hommaan mukaan niin tulee vemmalta 200$ tilille. Näin todisteet ja tiedän että tuo 200 on paikkansa pitävä bonus.

      Noh näistä tietysti sitä köyhä lukiolainen innostuu ja rupee miettiin oisko täs järkee? tietysti se ei helpota että suomi24ssa haterssit jauhaa rotanmyrkystä paskaa, JOO varmaa on härän spermaakin purkissa, mutta terveysvaikutukset on kiistattomia se miten kovassa nosteessa tälläiset "terveysjuomat" ovat nykyään nuorisonkin keskuudessa niin kyllähän tässä vois olla meininkiä.

      Ainut ongelma josta haluaisinkin tiedustella on se, että kuinka moni tavallinen töissäkäyvä/opiskelija ihminen heittää aamukahvit helvettiin ja sen sijaan käyttää aamuisin, AMERIKASTA kuljetettua super-terveellistä-teho-juomaa joka on tehty aasiassa kasvasta hedelmästä ja jolle tulee hintaa about 3€ päivässä? Onko siitä hyötyä ja kuinka moni täälläkin niin tekee? KOSKA jos joku rehellisesti niin väittää tekevänsä, nii kyllähän mä painan säästöpossun paskaks, vervet tilaukseen ja rupeen tekeen töitä tän eteen. Tavotteethan ei tietenkään ole se että ei ikinä tarvis tehä mitään töitä tai se että sais jonkun överi porschen mistä tuolla vemman kotisivuilla jauhetaan, mutta kuitenkin lisä tienestit eivät ole ikinä haitaksi.

      • vemmalainen

        Ei muutakun otat tanssi opettajaasi yhteyttä ja lähet tilailemaan et pety myöskin saat häneltä tietoa miten lähtee hommaan mukaan


      • Nytoikeesti?
        vemmalainen kirjoitti:

        Ei muutakun otat tanssi opettajaasi yhteyttä ja lähet tilailemaan et pety myöskin saat häneltä tietoa miten lähtee hommaan mukaan

        onkos netissä jotain hyvää saittia mistä näkis suomeks nuo bonukset ja pisteet ja mitä kaikkea tuosta saakaan??


      • Jtpp

        Kunhan tajuat lukiolainen että kyseessä on työ eikä lottovoitto/päiväuni niin ei muut ku possua palasiksi :) ja muista että se koulutus on on yksi verkostomarkkinoinnin paras juttu, eli niissä kannattaa käydä, itselleni ollut paljon hyötyä nykyisissä töissä ..ja itseasiassa olen nykyään yrittäjä oikeastaan n. 20v sitten verkostomarkkinoinnista oppimieni perusteiden ansiosta, eikä harmita yhtään että aivopesivät painepesurilla super10:llä .
        ..ja korvaan noin parit päiväkahvit Vervellä mut eihän ny aamukahveja millään voi korvata.. Paitsi aamukahviverkostolla :D Tsemppiä, ja jos tanssinopettaja on kaunis niin terkkuja!


      • H.C. Andersen

        Antaako Vemma lukiolaisellekin sabluunan tuon lööperin kirjoittamista varten?


    • Flakvier

      Suomalaiset lienee maailman tyhmintä kansaa, koska vuodesta toiseen tulee näitä uusia kusetuksia ja aina löytyy joitakin idiootteja, jotka lähtee näihin mukaan.

      Uskokaa pois, jos Vemman tuotteet olisivat sitä, mitä väittävät, myytäisiin niitä apteekeissa/luontaistuotemyymälöissä/tavarataloissa eikä raskaan/kalliin verkostopyramidin kautta.

      • Äsjakooketju

        S-ketsu ja K-ketju verkostopyramidit rulettaa... Buahahhahahaaaaaaaaaaaaaaa
        BuahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaBuahahahahaaaaaaaaaaaaa
        BuahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaBuahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Jtpp

        S-ryhmä, K-ryhmä, Apple, Nike, McDonalds, Alkot, pankit, vakuutusyhtiöt, polttoaineyhtiöt, (kaikki tuotteet jotka kaupan on).. Kertokaapa negatiivarit millä näistä EI ole verkostoa joka markkinoi???

        Ainoa ero on että kun Prisman "supertarjous" Kultakatriinaa tai Pirkkakahvia kavereillenne suosittelette ja kaverinne sinne ryntää
        niin Heikkilän Taavi ei edes S-bonusta (10 senttiä) sulle anna vaan tyytyväisenä pyramidin huipultaan katselee ku suomen tollot vie rahansa hänen verkostoon joka tätä maata jo vuosisadan ryöstänyt K:n kanssa, kun ei ole kipailua...
        Saati että "myyt" Skodan ku sitä skeidaas kehut Reiskalle, ei tule plop plop Plussaakaan ja sentään 28.900€:n kaupat just teit.

        Että se verkostoista ja pyramideistä, hommatkaa edes alkeellista tietoa ennen ku alatte täällä jauhamaan paskaanne ihan oikeille yrittäjille joilla jotain käryä liiketoiminnasta, ja ei, se ei ole oikeeta tietoa että naapurin serkun kaima Alpo tilasi jostain verkostofirmasta (joiden seassa on myös kusetuksia) jonku paketin, potki sen pääosin sinun/sinunkaltaisten takia sängyn alle ja lopetti kun ei milijuunia tullutkaan ku "oli paska firma".

        Mitä laatuun tulee niin Suomalaisilla on joku hallusinaatio että kotimainen laatu on maailman parasta, jos lähdet joskus sohvaasi kauemmas niin saatat huomata että maailman laatuyhtiöitä pääsääntöisesti ei edes tämä hikiä kiinnosta ja että lähes kaikkialla on parempaa laatua. Esim. Verkosto"kusetusten" alkulähteillä amerikassa joutuu linnaan 150 vuodeksi jos ihmisille jotai "rotan"myrkkyä syöttää, FDA on aavistuksen kovempi elin ku joku Puskan kätyröimä THL margariineineen ja Multitabseineen (jos se että tuotetta myydään luontaistuotekaupassa tai apteekissa oli jonkun mielestä laadun tae niin hakeudu hetimmiten hoitoon, olen myynyt tavaraa molemepiin verkostoihin)

        En ole ku juonut Vemmaa muutaman vuoden ihan hiljaisuudessa "kel onni on se onnen kätkeköön", mut nyt ihan teidän negatiivareiden sytyttämänä lähen oikein saarnamatkalle, Amen ja pusuja ja haleja teille söpöläiset - saitte taas mut tuntemaan että mullahan onkin kaikki hyvin.


      • Kusta pullossa
        Jtpp kirjoitti:

        S-ryhmä, K-ryhmä, Apple, Nike, McDonalds, Alkot, pankit, vakuutusyhtiöt, polttoaineyhtiöt, (kaikki tuotteet jotka kaupan on).. Kertokaapa negatiivarit millä näistä EI ole verkostoa joka markkinoi???

        Ainoa ero on että kun Prisman "supertarjous" Kultakatriinaa tai Pirkkakahvia kavereillenne suosittelette ja kaverinne sinne ryntää
        niin Heikkilän Taavi ei edes S-bonusta (10 senttiä) sulle anna vaan tyytyväisenä pyramidin huipultaan katselee ku suomen tollot vie rahansa hänen verkostoon joka tätä maata jo vuosisadan ryöstänyt K:n kanssa, kun ei ole kipailua...
        Saati että "myyt" Skodan ku sitä skeidaas kehut Reiskalle, ei tule plop plop Plussaakaan ja sentään 28.900€:n kaupat just teit.

        Että se verkostoista ja pyramideistä, hommatkaa edes alkeellista tietoa ennen ku alatte täällä jauhamaan paskaanne ihan oikeille yrittäjille joilla jotain käryä liiketoiminnasta, ja ei, se ei ole oikeeta tietoa että naapurin serkun kaima Alpo tilasi jostain verkostofirmasta (joiden seassa on myös kusetuksia) jonku paketin, potki sen pääosin sinun/sinunkaltaisten takia sängyn alle ja lopetti kun ei milijuunia tullutkaan ku "oli paska firma".

        Mitä laatuun tulee niin Suomalaisilla on joku hallusinaatio että kotimainen laatu on maailman parasta, jos lähdet joskus sohvaasi kauemmas niin saatat huomata että maailman laatuyhtiöitä pääsääntöisesti ei edes tämä hikiä kiinnosta ja että lähes kaikkialla on parempaa laatua. Esim. Verkosto"kusetusten" alkulähteillä amerikassa joutuu linnaan 150 vuodeksi jos ihmisille jotai "rotan"myrkkyä syöttää, FDA on aavistuksen kovempi elin ku joku Puskan kätyröimä THL margariineineen ja Multitabseineen (jos se että tuotetta myydään luontaistuotekaupassa tai apteekissa oli jonkun mielestä laadun tae niin hakeudu hetimmiten hoitoon, olen myynyt tavaraa molemepiin verkostoihin)

        En ole ku juonut Vemmaa muutaman vuoden ihan hiljaisuudessa "kel onni on se onnen kätkeköön", mut nyt ihan teidän negatiivareiden sytyttämänä lähen oikein saarnamatkalle, Amen ja pusuja ja haleja teille söpöläiset - saitte taas mut tuntemaan että mullahan onkin kaikki hyvin.

        Saisitko Vemmalta myös Aapisen, jotta voisit opetella kirjoittamaan siinä kusetuksen ohessa.


      • joopa2
        Jtpp kirjoitti:

        S-ryhmä, K-ryhmä, Apple, Nike, McDonalds, Alkot, pankit, vakuutusyhtiöt, polttoaineyhtiöt, (kaikki tuotteet jotka kaupan on).. Kertokaapa negatiivarit millä näistä EI ole verkostoa joka markkinoi???

        Ainoa ero on että kun Prisman "supertarjous" Kultakatriinaa tai Pirkkakahvia kavereillenne suosittelette ja kaverinne sinne ryntää
        niin Heikkilän Taavi ei edes S-bonusta (10 senttiä) sulle anna vaan tyytyväisenä pyramidin huipultaan katselee ku suomen tollot vie rahansa hänen verkostoon joka tätä maata jo vuosisadan ryöstänyt K:n kanssa, kun ei ole kipailua...
        Saati että "myyt" Skodan ku sitä skeidaas kehut Reiskalle, ei tule plop plop Plussaakaan ja sentään 28.900€:n kaupat just teit.

        Että se verkostoista ja pyramideistä, hommatkaa edes alkeellista tietoa ennen ku alatte täällä jauhamaan paskaanne ihan oikeille yrittäjille joilla jotain käryä liiketoiminnasta, ja ei, se ei ole oikeeta tietoa että naapurin serkun kaima Alpo tilasi jostain verkostofirmasta (joiden seassa on myös kusetuksia) jonku paketin, potki sen pääosin sinun/sinunkaltaisten takia sängyn alle ja lopetti kun ei milijuunia tullutkaan ku "oli paska firma".

        Mitä laatuun tulee niin Suomalaisilla on joku hallusinaatio että kotimainen laatu on maailman parasta, jos lähdet joskus sohvaasi kauemmas niin saatat huomata että maailman laatuyhtiöitä pääsääntöisesti ei edes tämä hikiä kiinnosta ja että lähes kaikkialla on parempaa laatua. Esim. Verkosto"kusetusten" alkulähteillä amerikassa joutuu linnaan 150 vuodeksi jos ihmisille jotai "rotan"myrkkyä syöttää, FDA on aavistuksen kovempi elin ku joku Puskan kätyröimä THL margariineineen ja Multitabseineen (jos se että tuotetta myydään luontaistuotekaupassa tai apteekissa oli jonkun mielestä laadun tae niin hakeudu hetimmiten hoitoon, olen myynyt tavaraa molemepiin verkostoihin)

        En ole ku juonut Vemmaa muutaman vuoden ihan hiljaisuudessa "kel onni on se onnen kätkeköön", mut nyt ihan teidän negatiivareiden sytyttämänä lähen oikein saarnamatkalle, Amen ja pusuja ja haleja teille söpöläiset - saitte taas mut tuntemaan että mullahan onkin kaikki hyvin.

        Kuka paljonko talliumia löytyy Suomalaisista metsämarjoista, tai kaupungissa hengitettävästä ilmasta, tai yleensä mistä vain? Kun syö kalaa, kasviksia, hedelmiä jne. tietääkö millaiset määrät talliumia tai muita aineita saa? Kyse on erilaisten aineiden määrästä. Jos polttaa tupakkaa, montaako myrkkyä vetää siitä keuhkoihin? Tai jos juo viinejä, paljonko niissä on maaperästä tulevia myrkyksi luokiteltavia alkuaineita?
        Mitään elintarvikkeita, missä on haitalliset määrät myrkyllisiä aineita, ei saa joko myydä, tai niissä pitää olla tieto paljonko on suositeltu maksimi annos päivää kohden. Täytyy olla vähän jälkeenjäänyt, jos kuvittelee, että Suomessa tai EU:ssa saisi myydä myrkyllisiä elintarvikkeita.
        Talliumin myrkyllisyys on suunnilleen aikuisilla 14–15 mg/kg ja lapsilla 4 mg/kg. Noin 1 gramma vesiliukoista tallium (I):ta suun kautta nautittuna riittää surmaamaan aikuisen ihmisen. Jokainen vetää sisäänsä erilaisia myrkkyjä päivittäin. Kyse onkin siitä, paljonko haitallisia aineita elimistöönsä päivittäin saa. Luultavasti suurimmalle osalle tällä palstalla arvosteluja kirjoittaville ongelman tuottaa Vemman markkinointitapa, eli suosittelumarkkinointi. Heille lienee parempi vaihtoehto olisi se, että suosittelupalkkio menisi mainostoimistoille?


    • Flakvier

      Hah, tuo on klassinen verkostohihhuleiden vastaus, eli väitetään kunniallisia firmoja ja jopa kaikkia firmoja pyramideiksi. Ikävä kyllä se väite on täysin epätosi. Monet verkostomarkkinoijat Suomessa on niin kouluttamattomia, etteivät ymmärrä englannin alkeitakaan. Jos sinä et kuulu näihin, niin lue täältä, miten tuo väitteesi kumoutuu: http://yprpariah.wordpress.com/2013/05/28/corporate-america-is-not-a-pyramid-scheme/

      Mainitsemasi S-ryhmä, K-ryhmä, Apple, Nike, Alko, ym eivät kuseta työntekijöitään. Vemma sen sijaan kusettaa valheellisilla lupauksilla rikkauksista. Tuote voi olla ihan hyvä, mutta se muuttuu sivuseikaksi, koska se on niin järkyttävän ylihintainen. Et ostaisi maailman parasta wc-paperiakaan, jos se maksaisi 200 euroa/rulla - et, vaikka myyjä todistaisi miten hyvin, että se on todella maailman parasta.

      Täällä Vemma-kusetus on ruodittu tarkasti:
      http://yprpariah.wordpress.com/is-vemma-a-scam/

      • Herätys

        Joo, oli tosi kovaa faktaa. Yhtä luotettava kirjoittaja, kuin kuka tahansa:D
        "Mainitsemasi S-ryhmä, K-ryhmä, Apple, Nike, Alko, ym eivät kuseta työntekijöitään. Vemma sen sijaan kusettaa valheellisilla lupauksilla rikkauksista."
        Eivät todellakaan lupaa rikkauksia työntekijöilleen, kun eivät haluaisi maksaa edes työstä palkkaa. Haloo, herätys! Tuotteiden markkinoijille taas luvataankin rikkauksia ja he oikeasti saavat todella ison siivun kaupassa myytävien tuotteiden hinnasta. Mainoskulut ovat todella iso osa tuotteen hintaa. Vemmassa, tai muussa suosittelukonseptissa toimivat ovat markkinoijia, joiden menestys ja tulot riippuvat tuloksesta, eli siitä kuinka paljon he saavat edustamalleen yhtiölle ja sen tuotteille asiakkaita. Kannattaa ehkä opetella ensin perusasiat, ennen kuin alkaa vertailemaan. Hyvää Kesää:)


      • Flakvier
        Herätys kirjoitti:

        Joo, oli tosi kovaa faktaa. Yhtä luotettava kirjoittaja, kuin kuka tahansa:D
        "Mainitsemasi S-ryhmä, K-ryhmä, Apple, Nike, Alko, ym eivät kuseta työntekijöitään. Vemma sen sijaan kusettaa valheellisilla lupauksilla rikkauksista."
        Eivät todellakaan lupaa rikkauksia työntekijöilleen, kun eivät haluaisi maksaa edes työstä palkkaa. Haloo, herätys! Tuotteiden markkinoijille taas luvataankin rikkauksia ja he oikeasti saavat todella ison siivun kaupassa myytävien tuotteiden hinnasta. Mainoskulut ovat todella iso osa tuotteen hintaa. Vemmassa, tai muussa suosittelukonseptissa toimivat ovat markkinoijia, joiden menestys ja tulot riippuvat tuloksesta, eli siitä kuinka paljon he saavat edustamalleen yhtiölle ja sen tuotteille asiakkaita. Kannattaa ehkä opetella ensin perusasiat, ennen kuin alkaa vertailemaan. Hyvää Kesää:)

        Kiitos osallistumisesta. Paljastuit hyväuskoiseksi verkostopropagandan kritiikittömäksi uskojaksi kirjoittaessasi "Mainoskulut ovat todella iso osa tuotteen hintaa". Tuotahan verkostofirmat hyväuskoisille lampailleen toitottavat.

        On useita kertoja todistettu, että kun verrataan tuotteiden hinnoittelua, niin mainoskulut näkyvät tuotteen hinnassa paljon vähemmän kuin pyramidipohjalta toimivien verkostofirmojen palkkiorakenteet. Siksi kuluttaja löytää AINA vastaavan tai paremman tuotteen halvemmalla vapailta markkinoilta ja kivijalkakaupoista kuin verkostofirmasta.

        Yksi esimerkki on nähtävissä osoitteessa: http://globaalikuluttaja.fi/node/52
        Siellä on tunnetun lenkkaribrändin 100 euron hinta jaoteltuna eri kulueriin. Erittely näyttää seuraavalta:

        Tuotantokulut: 1,5 euroa
        Materiaalikulut: 8,5 euroa
        Alihankkijan voitto: 3 euroa
        Työntekijän palkkakulut: 0,5 euroa
        Rahti ja verot: 5 euroa
        Jälleenmyyjän palkkakulut: 18 euroa
        Jälleenmyyjän mainoskulut: 2,5 euroa
        Jälleenmyyjän varasto- ja myymälävuokrat: 12 euroa
        Brändinimen käyttö: 13 euroa
        Tuotekehitys: 11 euroa
        Brändimainonta: 8 euroa
        Arvonlisävero: 17 euroa
        YHTEENSÄ: 100 euroa

        Mainoskulut ovat yhteensä 2,5 8 euroa eli 10,5 euroa. Ja tuokin koskee ainoastaan tunnetuimpia merkkilenkkareita, joilla on merkittävästi brändimainontaa. Vähemmän tunnetuimma merkeillä mainoskuluiksi jää 2,5 euroa eli 2,5% tuotteen hinnasta.

        Verkostofirmat joutuvat maksamaan ihan samat perushinnat tuotteista, veroista, varastoinneista, ym. 2,5 prosentin mainoskulua heille ei tule, mutta vastavuoroisesti palkkarakenne on huomattavasti raskaampi, kun provikoita maksetaan moneen portaaseen. Myös tuotteiden pakkaminen ja postittaminen tekevät organisaatiosta raskaamman ja nuokin kulut peritään viime kädessä asiakkaalta.

        Tämä johtaa siihen, että verkostofirman tuote ei ole koskaan halvempi kuin vastaava tuote kivijalkakaupassa.

        Tuota viimeistä faktaa verkostofirmat yrittävät kiertää sillä, että myyvät tuotteitä, joille kuluttajat eivät helposti löytäisi vastaavaa. Esimerkiksi Zinzino sotkee kalaöljyihinsä oliiviöljyä ja voi siten muka kehua omaa öljyään muita kalaöljyjä ravinteikkaammaksi, vaikka kuka tahansa kuluttaja voisi hommata kalaöljyn ja oliiviöljyn erikseen ja syödä ne kotona yhdessä alle puoleen hintaan Zinzinon hinnasta. Sama juttu Vemman kanssa.


    • Flakvier

      Vemma-puolustaja Jtpp hiljenikin heti kun heitettiin vähän faktaa tiskiin. Miksi en ole yllättynyt?

    • sanonpavaan.

      vemman GEO näköjään voittanut vasta stevie awards palkinnon... Edellisiä voittajia mm.. Steve Jobs Apple ja Fordin GEO.

      Ei voi olla mikään huono tuote, jos kerran tollasen palkinnon saanut.

    • julli pamputti taas

      Jumppa jumppa hei kun jullii pamputtaa ja jukkeli gimbuttaa

    • FunkyKimble

      Iloinen Vemmalainen täällä. Kyseiset kanssa kaverit ja ihmiset, jotka haluavat janoa tästä lisää tietoa koska ovat spektisiä, voivat laittaa viestiä minulle anytime you want. :)

      http://funkykimble.vemma.eu/ Tuolta voi lähettää sähköpostia, tutkia materiaaleja mitä muuta vain. (KANSSA VEMMALAISET SUOMESTA, OTTAKAA YHTEYS, teitä on kiven koloissa ja eri kylissä, mutta mistä teidät tavoittaisi, ehkä täältä...? )

    • Jani866

      Vemma huikea tuote. Myös firman Thirst-urheilujuoma mielestäni loistava.

      Mitä Vemman liikevaihto taisi olla about 200 milj. euroa ja Euroopassa 40 milj. euroa. Itävalta taisi olla suosituin noin 19milj. euroa. Ei tätä nyt ihan pyramidihuijaukseksi voi kutsua :D

      USA:ssa ammattilaiskoripallojoukkue Pheonix Sunsin sponsori ja omaa areenalla oman Verve loungin. Suomessa ei taida vielä olla kunnon verkostomarkkinointi-kulttuuria. Ehkäpä se uuden sukupolven myötä kasvaa. Amerikassahan tää on ihan tavallista elämää.

      • Jepulis joo

        "Ei tätä nyt ihan pyramidihuijaukseksi voi kutsua :D"

        Miten perustelusi osoittavat, että Vemmaei voi olla pyramidihuijaus?

        "Suomessa ei taida vielä olla kunnon verkostomarkkinointi-kulttuuria."

        Onhan sitä jo nelisenkymmentä vuotta Suomeenkin oltu tuomassa.

        "Amerikassahan tää on ihan tavallista elämää. "

        No ei todellakaan ole!


      • USA1
        Jepulis joo kirjoitti:

        "Ei tätä nyt ihan pyramidihuijaukseksi voi kutsua :D"

        Miten perustelusi osoittavat, että Vemmaei voi olla pyramidihuijaus?

        "Suomessa ei taida vielä olla kunnon verkostomarkkinointi-kulttuuria."

        Onhan sitä jo nelisenkymmentä vuotta Suomeenkin oltu tuomassa.

        "Amerikassahan tää on ihan tavallista elämää. "

        No ei todellakaan ole!

        Tamähan on jo Jenkeissa ihan tvallista elamaa. Pitaisi suomeenkin saada Yliopistoon yhdeksi aineeksi verkostomarkkinointi kuten Amerikassa on.


    • kalle4

      Tätä pääsee tässä vieressä seuramaan.
      Surulista toimintaa. ottakaa järki käteen.

      Vielä tämä paljastuu

    • maranello3

      Jani866, jos alan nyt myymään appelsiinimehua hintaan 50 euroa/litra tarkoita, etteikö appelsiinimehu voisi olla ihan hyvä ja terveellinen juoma. Kenenkään kuluttajan vaan ei kannattaisi ostaa sitä minulta tuohon hintaan. Ja asiaa ei muuttaisi se, vaikka kertoisin, että Manchester Unitedin pelaajatkin juovat appelsiinimehua ja linkkaisin tutkimuksia, joissa kerrotaan appelsiinimehun vitamiinipitoisuudesta. Vemma on ylihintaista paskaa ja sen liiketoimintamalli on mukaan lähteviä kusettava. Täällä lisää asiasta:
      http://yprpariah.wordpress.com/is-vemma-a-scam/

    • koulutan heiraa

      Hei hei hei heilutan kouraan tuleeee mehuaaaa aaaaaaaaaah

    • sinisilmä

      Eikö WinCapitasta opittu mitään? Aina tuntuu noita hyväuskoisia riittävän!
      Miten joku entinen Wincapitan sijoitusneuvoja muuttuukin yhtäkkiä ammattitaitoiseksi
      hivenaine- ja terveystuotteiden asiantuntijaksi?

      • kusetusta kaikki on vain

        Niimpä, tää vemma tai kaikki muu verkosto ja suoramarkkinointi paska on vaa yks olomuoto pyramidi huijaukselle, jollain turhanpäiväsellä tuotteella siitä saadaan laillista toimintaa koska kuluttaja saa ns. vastinetta rahoille, eli hyvin pienellä kikalla saadaan pyramidi huijaus lailliseksi mutta perusidea on ihmisten aivopesu kun ruvetaan puhumaan niistä oletetuista hinnoista joita voi tienata. Olin yhdessä esittelyssä kyseisestä toiminnasta ja siellä puhuttiin että tuotteella voi tienata itselleen 55,000 dollaria viikossa jos ns. cyclejä on tarpeeksi. Mutta pointti on se että jollain tuotteella saadaan ihmisiä hämättyä liittymään kyseiseen kusetukseen ja huomio kiinnitetään aivan johonkin muuhun kuin siihen juoneen, sama perjaate toimii taikatempuissa, ihminen saadaan keskittymää aivan johonki muuhun asiaan kun itse temppuun jotai ei nähdä


    • Susi81
    • Selvää kusestusta

      Terveellistä energiajuomaa tosi halvalla!! Tää on hyva busines!! Viime kuussa tienasin jo 4500€.

    • pohtii mukaan lähtem
    • NoBuy

      Jos tämä olisi toimiva tuote, se olisi myynnissä kaikissa myymälöissä ympäri maailman. Miksi se ei ole sitä, miettikääpä sitä.

      • VemmaWorker

        Esimerkiksi siksi, koska suuremmat jättifirmat tallaavat pienemmät jalkoihinsa. Uskon, että Vemman suosio tulee kasvamaan vielä suureksi. Aikojen kuluessa ihmiset kyllä ymmärtävät mikä on heille parhaaksi.


    • Kaukana kusetuksesta

      Jengi on kyllä niin urpoa. Viittimättä ottaa edes selvää asioista pitää tulla tänne kertomaan "totuuksia" ja "faktoja" aiheesta. Ei jumaliste mitä touhua. Jos ei kellään ole mitään faktaa aiheesta niin eikö voi jättää kirjottamatta? Kattokaas kun nykyään jengi käyttäytyy niin että jos ei tiedä mitään esimerkiksi tästä vemmasta niin ne tulee tänne ja lukee näitä "MinäTiedänKaikestaKaiken" tyyppien kommentteja ja vielä uskoo niitä kun ei osaa omilla aivoilla ajatella saati ite ottaa asiasta selvää.

      • 88,8

        Kerro vaikka alkuun miten tämä eroaa kaikista aikaisemmista verkostomarkkinointi kusetuksista? Ai niin, ei mitenkään! Sori, vastasin sun puolesta valmiiksi.


    • kannawayfreedom92

      Antaako Vemma lukiolaisellekin sabluunan tuon lööperin kirjoittamista varten?http://www.wakeupreview.com Se on helppoa istua sohvalla kirjoittaa tänne huonoja juttuja siitä. Miettikää nyt, jos sun paras kaveri tulis sun luo ja näyttäisi tämä tuote sinulle mitä se löysi smarketista, ja huomaatte että se auttaa niin tottakai ottaisitte.

    • esto12
    • Tarja 2

      Minä oon kokeillu 2pulloa ja virtaa tuli ja kaikki veriarvot parani.Mulla ollu vuosikaudet huono veri.
      Suosittelen!

    • Skeptinen

      Kyse on pyramidihuijauksesta. Siihen on kenenkään turha sanoa mitään. Mutta tuote vaikuttaa epäilemättä hyvältä, mutta hinta paljastaa kusetuksen. Onko kenelläkään linkkiä, joka oikeasti näyttää että tää paska ei oo terveyttä edistävää. Vaikea lisäksi uskoa että se sisältää noita myrkkyjä mitä tuolla lueteltiin. Kenelläkään ei ole oikea tietoa tästä tuotteesta.

      • VemmaOnAitoa!

        Ei ole huijaus... oma isoveljeni on töissä vemmalla ja tienaa paljon rahaa. Lisäksi, hinta on korkea siksi koska laatu ja terveellisyys ovat korkeat. Ja väärässä olet siinäkin suhteessa, että kenelläkään ei olisi tietoa vemmasta... Tää tuote tulee leviämään ihmisten suosioon kun älyävät että vemma on terveellistä. Nähdään sitten jonkin ajan päästä että kuka on oikeassa.


      • Kirpakkala
        VemmaOnAitoa! kirjoitti:

        Ei ole huijaus... oma isoveljeni on töissä vemmalla ja tienaa paljon rahaa. Lisäksi, hinta on korkea siksi koska laatu ja terveellisyys ovat korkeat. Ja väärässä olet siinäkin suhteessa, että kenelläkään ei olisi tietoa vemmasta... Tää tuote tulee leviämään ihmisten suosioon kun älyävät että vemma on terveellistä. Nähdään sitten jonkin ajan päästä että kuka on oikeassa.

        "Tää tuote tulee leviämään ihmisten suosioon kun älyävät että vemma on terveellistä. Nähdään sitten jonkin ajan päästä että kuka on oikeassa."

        Näin käy joka kerta, kun verkostojantteri uhoaa. Nokilleen tuiskahtaa rassuparka ennen pitkää. Käykää kouluja tahvanat, ettei tarvitse jokaiseen typerään verkostomarkkinointiviritelmään kapsahtaa.

        http://vemma.eu/fi-fi/
        http://ethanvanderbuilt.com/?s=vemma

        Painakaa tämäkin tapaus mieleenne, jotta muistatte sen kun joku urvelo taas hehkuttaa uusinta uutta viritelmäänsä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe