meri on jäässä sataa luntavanhojen puiden yllehymysi takanaja minä tahdonmuuttaa tänäänlevollisiin silmiisiasumaan
Jääneidon hymyssäettä kasvoissaloistaa aamunvalokevyen kertova runojohon on helppo nukahtaaja aamulla herätä.Runo josta ei voiolla ptämättä.Hyvä.0ÄänestäKommentoi
Moi Jää...Tiivis ja hyvä, teos antaa tilaa ajatuksille.Läheisyys käsin kosketeltavaa ja kaipaus.Kumarran tästä lukunautinnosta.Kiitoster kobo0ÄänestäKommentoi
pääsit siihen tunnelmaan, joka oli silloin puhdas ja kaunis.Niin kuin se lumi, joka sinä päivänä satoi,hiljaa ja kevyesti leijuen...Kiitoksin jääneito0ÄänestäKommentoi
Sinussa asuu kauneus, herkkyys ja pienen ihmisen kuva. Runosi tunnelma on sykähdyttävä.0ÄänestäKommentoi
On ollut kiireitä, mutta oli hyvä taas eilen pysähtyä tähän ja kirjoittaa nuo rivit. Olen kaivannut sellaista lepoa kuin runoni hetkessä oli, olemisen onnellista keveyttä.Kiitoksin jääkirppu0ÄänestäKommentoi
Puhdas lumi, herkkä hymykertoo paljon tunteistamielentilastaja miten miellyttävää onkaanmuuttaa levollisiin silmiin asumaan.Runosi lyhyisyydessään oli paljon kertova, hyvä runo!0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 8
Vanhimmat
Jääneidon hymyssä
että kasvoissa
loistaa aamunvalo
kevyen kertova runo
johon on helppo nukahtaa
ja aamulla herätä.
Runo josta ei voi
olla ptämättä.
Hyvä.
siinä on enemmän, miltä aluksi näyttää...
Kiitoksin jääneito
Moi Jää...
Tiivis ja hyvä, teos antaa tilaa ajatuksille.
Läheisyys käsin kosketeltavaa ja kaipaus.
Kumarran tästä lukunautinnosta.
Kiitos
ter kobo
pääsit siihen tunnelmaan,
joka oli silloin puhdas ja kaunis.
Niin kuin se lumi, joka sinä päivänä satoi,
hiljaa ja kevyesti leijuen...
Kiitoksin jääneito
Sinussa asuu kauneus, herkkyys
ja pienen ihmisen kuva.
Runosi tunnelma on sykähdyttävä.
On ollut kiireitä,
mutta oli hyvä taas eilen pysähtyä tähän ja kirjoittaa nuo rivit.
Olen kaivannut sellaista lepoa kuin runoni hetkessä oli,
olemisen onnellista keveyttä.
Kiitoksin jääkirppu
Puhdas lumi, herkkä hymy
kertoo paljon tunteista
mielentilasta
ja miten miellyttävää onkaan
muuttaa levollisiin silmiin asumaan.
Runosi lyhyisyydessään oli paljon kertova, hyvä runo!
joku pieni hetki kätkee sisälleen kaiken.
Tämä oli niitä.
Kiitoksin jääneito