Ei ole reilua tällainen peli,että hoopootetaan koko ajan lamasta ja blaa blaa blaa..Miettis nyt nuo "rakkaat" eduskunta kärvit.Miksi emme tiputa heidän palkkojaan ja ala säästö linjalle?
Jos esim. Matti Vanhanen eläisi minun elämääni 30pv niin eihän hän henkissä selviäisi.Kuolisi nälkään ja turhuuteen.
Suomikin muka hyvinvointivaltio..mmm..ei minun kohdallani,vaikka raha ei tee onnelliseksi, mutta ei tee pino maksamattomia laskujakaan.
MaMujakin tulee lisää joka nurkan takaa rahapussit hyvin syöneinä.Ja minulle monta monta kielteistä päätöstä asumistuestakin.
Töitä tekisin jos vain saisin.Lapioisin paskaakin jos siitä vähän edes rahaa saisin.
Minun mielestäni
100 m mun kengissä
1
1173
Vastaukset
- Maalle takaisin
itsenne alistetuksi kakkapöksyksi koskaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327