Minun mielestäni

Ei ole reilua tällainen peli,että hoopootetaan koko ajan lamasta ja blaa blaa blaa..Miettis nyt nuo "rakkaat" eduskunta kärvit.Miksi emme tiputa heidän palkkojaan ja ala säästö linjalle?
Jos esim. Matti Vanhanen eläisi minun elämääni 30pv niin eihän hän henkissä selviäisi.Kuolisi nälkään ja turhuuteen.
Suomikin muka hyvinvointivaltio..mmm..ei minun kohdallani,vaikka raha ei tee onnelliseksi, mutta ei tee pino maksamattomia laskujakaan.

MaMujakin tulee lisää joka nurkan takaa rahapussit hyvin syöneinä.Ja minulle monta monta kielteistä päätöstä asumistuestakin.
Töitä tekisin jos vain saisin.Lapioisin paskaakin jos siitä vähän edes rahaa saisin.
11223
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

itsenne alistetuksi kakkapöksyksi koskaan?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

100 m mun kengissä kirjoitti:

Ei ole reilua tällainen peli,että hoopootetaan koko ajan lamasta ja blaa blaa blaa..Miettis nyt nuo "rakkaat" eduskunta kärvit.Miksi emme tiputa heidän palkkojaan ja ala säästö linjalle?
Jos esim. Matti Vanhanen eläisi minun elämääni 30pv niin eihän hän henkissä selviäisi.Kuolisi nälkään ja turhuuteen.
Suomikin muka hyvinvointivaltio..mmm..ei minun kohdallani,vaikka raha ei tee onnelliseksi, mutta ei tee pino maksamattomia laskujakaan.

MaMujakin tulee lisää joka nurkan takaa rahapussit hyvin syöneinä.Ja minulle monta monta kielteistä päätöstä asumistuestakin.
Töitä tekisin jos vain saisin.Lapioisin paskaakin jos siitä vähän edes rahaa saisin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu