Tapio.Rautalapio 16.3.2010 11:30
Toki puhutaan vapaaehtoisista, mutta Espanjan sisällissotaan osallistuneidet nimittäminen vapaaehtoisretkikunnaksi olisi kyllä todella haettua. SS-vapaaehtoisten vielä enemmän, jälkimäiset kun kokosi Saksan sotilaallinen yksikkö.
mitä tämä tarkoittaa?? espanjan sisällisotaan nimitys tapahtui saksan sotilaalisen yksikön kautta???
TAPIO OLETKO AIVAN
9
71
Vastaukset
- Tapio.Rautalapio
Etkö hallitse suomea, netti fenno? Ei se mitään.
Kirjoitin "Espanjan sisällissotaan osallistuneidet nimittäminen vapaaehtoisretkikunnaksi olisi kyllä todella haettua" ja jatkoin "SS-vapaaehtoisten vielä enemmän [kuin Espanjan sisällissotaan osallistuneiden]." Lisäsin hakasulkeisiin kirjoituksestani poisjättämäni sanat koskapa sanan 'enemmän' viittaussuhde on ainakin suomenkielisille aivan selvä.
Vrt. Kalle oli lihonut viisi kiloa. Heikki vielä enemmän.- HI HII
SIIS OLETKO HULLU
Eihän jutuillasi ole päätä eikä häntää
kai nyt sen verran ossat lukea mitä kirjoitat - Missä kirjotit??
Missä kirjotit??
- Tapio.Rautalapio
Missä kirjotit?? kirjoitti:
Missä kirjotit??
Joko unohdit? Mistä otit lainauksen aloitukseesi? Vai olitko kenties manipuloinut taas tekstiäni?
- mikään:(
Tapio.Rautalapio kirjoitti:
Joko unohdit? Mistä otit lainauksen aloitukseesi? Vai olitko kenties manipuloinut taas tekstiäni?
tuo on aika tarkka aika kun olet sen lähettänyt - Tapio.Rautalapio
mikään:( kirjoitti:
tuo on aika tarkka aika kun olet sen lähettänyt"tänään ei onnistu "
Näköjään ei. Eilen sekoilit suomalaisten ss-divisioonien ja "Flandersin divisioonan" kanssa ja tänään et ymmärrä yksinkertaista ja selkeää suomea. Ei mene hyvin netti fennolla...
- HULLU-
Eihän jutuillasi ole päätä eikä häntää
kai nyt sen verran ossat lukea mitä kirjoitat - Tapio rautaako?
Sekaisin kuin käkikello.
- uyfkytf
tuo on aika tarkka aika kun olet sen lähettänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!561671Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1251272Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10816- 59745
- 64636
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37492- 36447
- 52442
- 43440