Lainaa saaneelle

lop.joskus?

Jos olet hakenut pankista lainaa jotta voit maksaa luotto- ja pikavippivelkasi pois,
minkä olet sanonut lainan ottamisen syyksi?

Itse olen käynyt monessa pankissa kysymässä lainoista ja ainoa joka olisi myöntänyt, oli Nordea.
Mutta silloinkin olisi pitänyt olla takaaja mukana asiassa.

Ikää on 20v
vakituinen työpaikka
säännöllset tulot 1500 netto/kk
lainan määrä 2000€

3

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu***

tuota kyselemään. Pistät verkkopankissa hakemuksen esim, nordean joustoluotto, tai sammon käyttölaina, Mastercard jommasta kummasta em. pankeista. Noilla tuloilla irtoaa aivan varmasti 2000€ rajalla. Paitsi jos asevelvollisuus on suorittamatta, ei ole tilipankki tai työ on kestänyt liian vähän aikaa, niin sitten voi tökätä.

Jos minäkin olen saanut opiskelijana työssäkäyvänä käyttölainan 2000€ ja masterin 2000€ limitillä ja pikkusen pienemmillä tuloilla, niin jokin muu asia tuossa sun lainanhakemisessa nyt ontuu..

Ne verkkohakemuksen menee käsittääkseni jonkin automaattitarkistuksen läpi ja voi näin ollen saada helpommin kuin kasvokkain asioiden pankissa..

• Papapapapap

Mä olen saanut samoilla tuloilla nordean verkkopankista 3200€ kulutusluoton ja 4000€ mastercardin. Masterin otin kyllä gigantista kun ostin telkun osarilla. Nostin luottorajan sitten myöhemmin tohon 4000 euroon. Nyt ne molemmat onkin sitten menossa ulosottoon tän pikavippihelvettini takia. Verkkopankin kautta ei tarvi lainan käyttötarkoitusta ihmeemmin perustella. Vinkkinä vaan että opi virheistäsi, itse en niin tehnyt ja nyt hoidan kaikki paskat pois vaikeimman kautta.

• helpottunut.

Itte sanoin syyksi ihan vaan pikavipit ekalla kerralla otin 7500e ja tokalla 8000e.
        Tulot 148.40 kuukaudessa ja neki vaan kelalta että sillee.
        osuuspankista sain.
        mutsi toki vähä jelppas.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      3633
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      36
      2349
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      81
      2287
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      59
      2195
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      26
      1614
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1542
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1447
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      977
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      869
    Aihe