Rautalapio boikottiin!

.........

Älkää vastatko tai kysykö tuolta pelleltä enää mitään.

16

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 163

Nettifenno on joutunut tosi ahtaalle...

• ei ole normaali

Miksi vaistailette ja väittelette höpsön Tapion kanssa. Hän saa siitä valtavan nautinnon joka kerran kun saa vastauksen. Tapion ilkeä Talan solvaaminen on nähtävästi hänen elämäntehtävänsä.
        Itse en koskaan ota osaa Lapion viesteihin.

• 4+16
        ei ole normaali kirjoitti:

Miksi vaistailette ja väittelette höpsön Tapion kanssa. Hän saa siitä valtavan nautinnon joka kerran kun saa vastauksen. Tapion ilkeä Talan solvaaminen on nähtävästi hänen elämäntehtävänsä.
        Itse en koskaan ota osaa Lapion viesteihin.

suomenkielinen, niin ei tuollaiset inhoittavat ja virheelliset "kuolemasta" ilmoitetut viestit säilyisi sivulla tuntikausia, mutta tämä onkin Rkp:n (raaka) sivu, jossa Tapio pystyy kieroilemaan.

• muuan fenno

Eikö kantti kestä?

• vuoden kokemus

kuten Tapio Lapio käyttävät niin suomenkielisiä nimiä ja ovat usein harhauttaneet näille sivuille tulleita uusia tulokkaita jotka eivät heti ymmärrä tätä nettisvekojen petollisuutta.

• Suomenkielinen...

Sille vajaaälyiselle vastaaminen on ajan haaskausta.

• muuan fenno
        vuoden kokemus kirjoitti:

kuten Tapio Lapio käyttävät niin suomenkielisiä nimiä ja ovat usein harhauttaneet näille sivuille tulleita uusia tulokkaita jotka eivät heti ymmärrä tätä nettisvekojen petollisuutta.

Mutta kyllä totuus pian viesteistä ja vastaviesteistä paljastuu. Osasin minäkin alusta alkaen sijoittaa hänet suunnilleen oikeaan lokeroon eli nettimilitantiksi svekoksi. Meniköhän aivan oikein?

• Tapio.Rautalapio

Turha yritys, ei onnistu.

• ilkeä tyyppi Lapio

Lapion viestien määrä nykyään?
        Silloin Aamulehdessä meni kai tuhansiin. Mies/naisparka on nyt jo aivan tolaltaan, ei keksi enää mitään uutta vaan etsii koneistosta vuosia vanhoja viestejä.
        Selailee varmaan kaikkia eri foorumeita ja jättää merkkinsä kaikkialle.

En todellakaan vastaa Lapion viesteihin.

• Tapio.Rautalapio
        ilkeä tyyppi Lapio kirjoitti:

Lapion viestien määrä nykyään?
        Silloin Aamulehdessä meni kai tuhansiin. Mies/naisparka on nyt jo aivan tolaltaan, ei keksi enää mitään uutta vaan etsii koneistosta vuosia vanhoja viestejä.
        Selailee varmaan kaikkia eri foorumeita ja jättää merkkinsä kaikkialle.

En todellakaan vastaa Lapion viesteihin.

"En todellakaan vastaa Lapion viesteihin. "

Sanoi netti fenno vastattuaan viestiini :D

Valehteleeko netti fenno tosiaan ihan aina?

• roskalapio
        Tapio.Rautalapio kirjoitti:

"En todellakaan vastaa Lapion viesteihin. "

Sanoi netti fenno vastattuaan viestiini :D

Valehteleeko netti fenno tosiaan ihan aina?

samaa mieltä. Boikottiin vain. Lapio saa jutella itsekseen. Eikös hän ole ekspertti vastaamaan omiin viesteihinsä.

• muuan fenno
        roskalapio kirjoitti:

samaa mieltä. Boikottiin vain. Lapio saa jutella itsekseen. Eikös hän ole ekspertti vastaamaan omiin viesteihinsä.

Taas epäillään mm. minua Tapion ilmentymäksi.

• sorto jatkuu
        muuan fenno kirjoitti:

Taas epäillään mm. minua Tapion ilmentymäksi.

täällä puuhailee? Olen ollut matkoilla 8 kk. eikä ole ollut aikaa seurata kielikeskustelua.
        Ruotsin kieltä en ole kuullut enkä tarvinnut kertaakaan. Espanjan kielen puute oli harmi.

Kotimaahan palattua ei voi muuta kuin hävetä tätä kaksikielisyyttä. Olemme luultavasti se viimeinen apartheid maa jossa vähemmistö pystyy pitämään yllä enemmistön sortoa.

• 9´2
        sorto jatkuu kirjoitti:

täällä puuhailee? Olen ollut matkoilla 8 kk. eikä ole ollut aikaa seurata kielikeskustelua.
        Ruotsin kieltä en ole kuullut enkä tarvinnut kertaakaan. Espanjan kielen puute oli harmi.

Kotimaahan palattua ei voi muuta kuin hävetä tätä kaksikielisyyttä. Olemme luultavasti se viimeinen apartheid maa jossa vähemmistö pystyy pitämään yllä enemmistön sortoa.

aikamoinen pakkoruotsittaja täällä, yötäpäivää kirjoittelemassa eri nimimerkeillä vuosikaisia.

Olisi varmasti shokissa jos pakkoruotsi ja kaksikielisyys lopetettaisiin.

Ylläoleva kirjoittaja on oikeassa siinä että Suomessa harjoitetaan apartheid`iä

• Tapio.Rautalapio

Eipä tullut tästäkään netti fennojen hankkeesta sen kummemmin lasta ku paskaakaan. Tyhjää sakkia.

• 26

Ei onnistu keskusteluboikotti lapion kanssa.

Miksi? Koska lapio keskustelee silloin itsensä kanssa.

Näin on lapiopolonen. Lapiopolo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56