Chelsea - Inter?
Sait sen ekan kohtaamisen kiinni, mitkä on ajatukset ratkaisevaan kohtaamiseen?
Ps. Sanoin että kun Chelsea pelaa kotona niin kertoimet ei oo lähellekään samoja kuin Interin kotikentällä. Okei ehkä pelaajamateriaalissa ei ole mitään kummempaa tasoeroa, mutta Chelsea osaa pelata parempaa futista.
Chelsea - Inter 1,55 3,30 5,35
Koitappa saada Chelsealle 5 kertoimia :D
Twisting-doc miten käy
11
211
Vastaukset
Ottelu on itselleni tämän vuoden urheilutapahtumista tähän mennessä odotetuin ja perhosia on vatsassa. Uskomaton jännitys ja odotus!
Olen kannattanut 8 vuotta Interiä ja olen henkeen ja vereen Nerazzurri. Jos ennustan tai julistan täällä Interin voittoa, sitä ei voi missään nimessä pitää vihjaamisena tai jos Inter voittaa niin "kiinni saamisena". Minä vain toivon sydämeni pohjasta aina että Inter voittaa ja toivon sitä erityisesti tänä iltana.
Mutta se siitä, totta puhut, kyllä Chelsean kertoimet ovat ihan eri lukemissa kun pelataan näin päin. Rehellisesti sanottuna pidän Chelseaa tässä ottelussa suurena suosikkina. Kaikki tilastot puoltavat Chelseaa, kotietu merkitsee erittäin paljon ja tuomarinakin on joku heppu jonka tuomitsemaa ottelua Inter ei ole voittanut koskaan (pelannut 5 kertaa ko. tuomarin viheltäessä). Interillä on kuitenkin muutama ase jolla se pystyy runnomaan itsensä jatkoon:
1. CHELSEAN MAALIVAHTITILANNE. Kolmosmaalivahti tällaisessa ottelussa tolppien välissä ei voi olla kenellekään hyvä asia. Ei olisi yhtään yllätys jos Ross Turnbullille uppoaisi tänään ainakin 1 helppo maali. Ja niin nämä tiukat pelit yleensä ratkeaa. Paineet ovat varmasti kovat.
2. CHELSEAN PUOLUSTUSPÄÄN LOUKKAANTUMISET. 3 avauskokoonpanon puolustajaa on ilmeisesti sivussa (Carvalho, A. Cole, Bosingwa). Hyökkäyspäässä Chelsea tulee todennäköisesti olemaan 100 kertaa Interiä aktiivisempi mutta kun omassa päässä on puutteita, on siinä ehdottomasti Interin mahdollisuus.
3. JOSE MOURINHO STAMFORD BRIDGELLÄ. Maailman räiskyvin valmentajapersoona palaa Stamford Bridgelle. Sillä voi olla joko negatiivinen tai positiivinen vaikutus Interin peliin, tilanne on 50/50. "Special Onen" paluu on täysin kirjoittamaton kortti ennen ottelua mutta onnistuessaan se ratkaisee pelin.
Erittäin tärkeää olisi saada avausmaali aikaan, kuin puun takaa! Uskotaan ja toivotaan että Inter menee jatkoon tasapelillä. Huih kun jännittää... Jos täällä Inter-faneja niin vertaustuki olisi paikallaan=) Suomessahan meitä kyllä riittää=)- Eversti.evp
"Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name." - Tattivetti2
Vakioon pelasin Chelsean varmaksi, pitkävetoon en tätä kohdetta kelpuuttanut, mutta toivon silti, että Inter hoitelee vähintään sen tasurin! Jos Chelsea tippuu, niin sitä iloa ei pilaa edes pieleen mennyt vakiorivi!
Sen verran fanitusasioista, että Liverpool on tietenkin kaikessa yksinäisyydessään ykkössuosikki. Olen iloinen myös, jos Internazionale, Leverkusen (no, sen Hyypiän takia lähinnä) ja Reippaan juniorit pärjäävät (olen Lahden Reippaan kannattaja, eikä fuusioseura FC Lahden seikkailut jaksa suuremmin kiinnostaa).
Ja lopuksi arvaus. Kävi miten kävi itse pelissä, niin veikkaan, että Mourinho vetää taas kunnon macho-show'n lehdistötilaisuudessa ja kertoo, että Inter oli parempi... Tattivetti2 kirjoitti:
Vakioon pelasin Chelsean varmaksi, pitkävetoon en tätä kohdetta kelpuuttanut, mutta toivon silti, että Inter hoitelee vähintään sen tasurin! Jos Chelsea tippuu, niin sitä iloa ei pilaa edes pieleen mennyt vakiorivi!
Sen verran fanitusasioista, että Liverpool on tietenkin kaikessa yksinäisyydessään ykkössuosikki. Olen iloinen myös, jos Internazionale, Leverkusen (no, sen Hyypiän takia lähinnä) ja Reippaan juniorit pärjäävät (olen Lahden Reippaan kannattaja, eikä fuusioseura FC Lahden seikkailut jaksa suuremmin kiinnostaa).
Ja lopuksi arvaus. Kävi miten kävi itse pelissä, niin veikkaan, että Mourinho vetää taas kunnon macho-show'n lehdistötilaisuudessa ja kertoo, että Inter oli parempi...Oikeaa puhetta. Arvostan Liverpool-faniuttasi vaikka en itse Liverpoolista juuri perusta. Ja kun kotimaisesta "roiskimisjalkapallosta" puhutaan niin itsellä myös tuo KuPS kotikaupungin ja ehkä perinteiden vuoksi hiukan suosiossa. Tosin ei voi samanakaan päivänä puhua samanlaisesta faniudesta kuin Interin suhteen.
Ja Mourinhosta sen verran että hänhän muistutti jo ennen peliä että tulee olemaan aina "Special one", kävi pelissä miten tahansa=). Eli todennäköisesti ennustuksesi käy toteen. Huh, puolisen tuntia aikaa, on tämä jännittävää. Veikkaan että Chelsea tulee myrskyn lailla... Hiukan jopa pelottaa. Mutta INTER TAISTELEE! Ainakin avauskokoonpanon perusteella lähdetään maalia hakemaan tosissaan, 3 kärkeä: Eto'o, Pandev ja EL PRINCIPE.- Tattivetti2
twisting-doc kirjoitti:
Oikeaa puhetta. Arvostan Liverpool-faniuttasi vaikka en itse Liverpoolista juuri perusta. Ja kun kotimaisesta "roiskimisjalkapallosta" puhutaan niin itsellä myös tuo KuPS kotikaupungin ja ehkä perinteiden vuoksi hiukan suosiossa. Tosin ei voi samanakaan päivänä puhua samanlaisesta faniudesta kuin Interin suhteen.
Ja Mourinhosta sen verran että hänhän muistutti jo ennen peliä että tulee olemaan aina "Special one", kävi pelissä miten tahansa=). Eli todennäköisesti ennustuksesi käy toteen. Huh, puolisen tuntia aikaa, on tämä jännittävää. Veikkaan että Chelsea tulee myrskyn lailla... Hiukan jopa pelottaa. Mutta INTER TAISTELEE! Ainakin avauskokoonpanon perusteella lähdetään maalia hakemaan tosissaan, 3 kärkeä: Eto'o, Pandev ja EL PRINCIPE.Ei pompi pallo Chelsealle, vaikka se pomppi monta kertaa melkein maaliviivalla. Roikkuuko maali ilmassa loppuun asti? Tässähän alkaa melkein itseäkin jännittää, vaikken mikään Interin ykkösfani olekaan! Jos ei kohta ala tulla maalia, voi Chelsea hermostua ja ottaa riskejä. Ballack kävi kuumana jo alussa, mikä nyt ei tietysti ollut mikään yllätys.
- Tattivetti2
Tattivetti2 kirjoitti:
Ei pompi pallo Chelsealle, vaikka se pomppi monta kertaa melkein maaliviivalla. Roikkuuko maali ilmassa loppuun asti? Tässähän alkaa melkein itseäkin jännittää, vaikken mikään Interin ykkösfani olekaan! Jos ei kohta ala tulla maalia, voi Chelsea hermostua ja ottaa riskejä. Ballack kävi kuumana jo alussa, mikä nyt ei tietysti ollut mikään yllätys.
1-2! No huhhuh!
- Tattivetti2
twisting-doc kirjoitti:
Oikeaa puhetta. Arvostan Liverpool-faniuttasi vaikka en itse Liverpoolista juuri perusta. Ja kun kotimaisesta "roiskimisjalkapallosta" puhutaan niin itsellä myös tuo KuPS kotikaupungin ja ehkä perinteiden vuoksi hiukan suosiossa. Tosin ei voi samanakaan päivänä puhua samanlaisesta faniudesta kuin Interin suhteen.
Ja Mourinhosta sen verran että hänhän muistutti jo ennen peliä että tulee olemaan aina "Special one", kävi pelissä miten tahansa=). Eli todennäköisesti ennustuksesi käy toteen. Huh, puolisen tuntia aikaa, on tämä jännittävää. Veikkaan että Chelsea tulee myrskyn lailla... Hiukan jopa pelottaa. Mutta INTER TAISTELEE! Ainakin avauskokoonpanon perusteella lähdetään maalia hakemaan tosissaan, 3 kärkeä: Eto'o, Pandev ja EL PRINCIPE.Etoo näytti miten tehdään maali! Eiköhän se ollut siinä... Onnittelut kaikille Inter-faneille! Olin kyllä yllättynyt, kuinka hengettömäksi Chelsea meni toisella puoliajalla. Nyt jäämme odottamaan Mourinhon lausuntoa. Ancelotti on kyllä sen näköinen, kuin olisi juuri syönyt hatullisen. Kjäh kjäh...
- Stadin kundi'
Tattivetti2 kirjoitti:
Etoo näytti miten tehdään maali! Eiköhän se ollut siinä... Onnittelut kaikille Inter-faneille! Olin kyllä yllättynyt, kuinka hengettömäksi Chelsea meni toisella puoliajalla. Nyt jäämme odottamaan Mourinhon lausuntoa. Ancelotti on kyllä sen näköinen, kuin olisi juuri syönyt hatullisen. Kjäh kjäh...
Kiitos Twisting-Doc
Tattivetti2 kirjoitti:
Etoo näytti miten tehdään maali! Eiköhän se ollut siinä... Onnittelut kaikille Inter-faneille! Olin kyllä yllättynyt, kuinka hengettömäksi Chelsea meni toisella puoliajalla. Nyt jäämme odottamaan Mourinhon lausuntoa. Ancelotti on kyllä sen näköinen, kuin olisi juuri syönyt hatullisen. Kjäh kjäh...
Nyt on syytä juhlaan!!! Upea ja ylivertainen esitys Interiltä etenkin taktisesti. Kerta kaikkiaan mahtavaa. Tänä vuonna mennään loppuun asti!!! Pandevilta, Sneijderilta ja Eto'olta etenkin huippupeli. Uudet hankinnat ovat jo rakkaita
- Käpylän Tepi
Tattivetti2 kirjoitti:
1-2! No huhhuh!
Vittu mikä selostaja maalikoosteessa: "...Sevillan maalivahti ei voi mitään Hondan laukaukselle...". Voihan sen noinkin sanoa, kun hörppäsee oikein kunnolla sisään saranasormien läpi...
- Athomotico
Käpylän Tepi kirjoitti:
Vittu mikä selostaja maalikoosteessa: "...Sevillan maalivahti ei voi mitään Hondan laukaukselle...". Voihan sen noinkin sanoa, kun hörppäsee oikein kunnolla sisään saranasormien läpi...
Se vois pitää omat mielipiteensä omassa päässään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111