mites tämä menee käytännössä.. olen yrittäjä.. nyt menee vähän heikommin ja pitäisi palkkatyöhön mennä.. Onko tässä nyt jokin ongelma vai voinko mennä aivan hyvin? mitä täytyisi tehdä.. muutako verokortti jne???
yrittäjästä palkolliseksi
3
297
Vastaukset
- kökkklöklö
Eipä siinä kummempia, ei mikään estä yrittäjää olemasta palkkatyössä.
Itselläni on Ky ja teen jatkuvasti myös verokirjalla töitä, ei ole ongelma.
Näin myös t:mi:ssä, Oy:sta en tiedä.
Arvioit, paljonko sinulle tulee tuloja tänä vuonna ja soitat verotoimistoon ja he lähettävät sinulle veroprosentin ja verokirjan.
Jos tuloarvosi ylittyy vuoden mittaan, niin ylöspäin veroprosennttia voi korjata itse. Ilmoittaa vain palkanmaksajalle, että nyt otetaan esim. 20% veroa.
Ja ei kun tienaamaan.- esimerkiski
niin voihan sitä tehdä vaikka kahta työtä: palkallisena ottaa palkan itselleen ihan normaalisti. jos on oy, niin jättää rahat kassaan ja nostaa palkkana jos tulee tiukka paikka. mikäli pärjää eikä nosta rahaa oystä niin tase sen kun kasvaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691