Voi,että olin kiukkuinen,kun

etsivivä-amadeus

huomasin,että aloitukseni meni piparix.
Se poistui,kun kaksi yhtäaikaista kirjoitelmaa läpäisi atmosfäärin.
Siis Kahvipirttiin meni,jorinat että millä leivonnaisella lisäisin liika kilojani.
Kirjoitin syvältä tuntuvista omaishoitajan tunteista ja puskaan meni.
En herjannut ketään,annoin palaa,otin ehkä kantaa kirjoitelmiin,
kantapäänkautta juttuihin.
Sen huomasin,että kahta samanaikaisesti lähetettyä viestiä Suomi24 ei hallitse.

6

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+6

kiukkuinen ja julma ja herkästi nokkaantuva.

• ihminen minäkin

Sinulle voin puskajussi kertoa osan elämäntarinaani,jollet osaa siihen muuten tutustua.
        Olen sotapakolainen,Äitini hylkäämä huoramukula,koulukiusattu,alistettu,itsetunto täysin viety hylkiö.
        Teeppä näistä aineksista terve yksilö.En ole koskaan varastanut,enkä harhauttanut virkavaltaa.yhden parkkisakon olen saanut ja ajokortti ollut 50v.
        Voi kuinka helppoa se on täällä päätäänaukoa puskiksena ja olla niin psygoloogia,että heikompia ihan hirvittää.
        Jospa Sinäkin Lähimmäinen tulisit elämään päivän sitä elämää,jota minä elän,niin minä voin pidellä sitä hevosta.
        Poistin kaikki yhteikunnallista asemaani tukevat kuvani Galleriasta,ettei kateuden piru Sinua riivaisi.
        Hyvää ja lämmintä Kevättä Sinulle!Etsivivä-Amadeus

• ihminen minäkin kirjoitti:

Sinulle voin puskajussi kertoa osan elämäntarinaani,jollet osaa siihen muuten tutustua.
        Olen sotapakolainen,Äitini hylkäämä huoramukula,koulukiusattu,alistettu,itsetunto täysin viety hylkiö.
        Teeppä näistä aineksista terve yksilö.En ole koskaan varastanut,enkä harhauttanut virkavaltaa.yhden parkkisakon olen saanut ja ajokortti ollut 50v.
        Voi kuinka helppoa se on täällä päätäänaukoa puskiksena ja olla niin psygoloogia,että heikompia ihan hirvittää.
        Jospa Sinäkin Lähimmäinen tulisit elämään päivän sitä elämää,jota minä elän,niin minä voin pidellä sitä hevosta.
        Poistin kaikki yhteikunnallista asemaani tukevat kuvani Galleriasta,ettei kateuden piru Sinua riivaisi.
        Hyvää ja lämmintä Kevättä Sinulle!Etsivivä-Amadeus

Ainakin sinulla on jotakin, mikä monelta puuttuu: räiskyvä ja terve huumorintaju!

• Miminerkki
        Venlastiina kirjoitti:

Ainakin sinulla on jotakin, mikä monelta puuttuu: räiskyvä ja terve huumorintaju!

Puskajussit ja Puskaleenat täällä on luvallisia, että rikos se ei ole eikä kannata halventaa henkilöä, vaikka se ei välttämättä olekaan kuin eläkeläinen.

• Tähtisilmä **
        Miminerkki kirjoitti:

Puskajussit ja Puskaleenat täällä on luvallisia, että rikos se ei ole eikä kannata halventaa henkilöä, vaikka se ei välttämättä olekaan kuin eläkeläinen.

näillä palstoilla. Muuten ei kestäisi kaikenlaista riepottelua mihin joutuu puskiksien taholta. Se, että vielä kirjoitellaan muka minuna voi joskus harmittaa, mutta huumorillahan se on otettava.

Tietenkin jonkinlaista puolustamistakin tulee harrastettua, mutta eipä se paljon auta. Ainoa mihin voi tukeutua on oma itse. Kun tietää mitä kirjoittaa, voi sivuuttaa kaikki epäilyt ja pitäytyä samana ihmisenä, joka on todellisessakin kohtaamisessa ihmisten kanssa.

Eläkeläisiähän me olemme, ja hyvä, että on forumi johon voi osallistua ja vaihtaa ajatuksia toisten kanssa.

Mukavaa jatkoa kirjoittamiselle:)

• ullapulla*

että mikä viesti Kaveepirttiin tuli Klo 9,26 --mutta ei se ollutkaan tämän päivän lähetys ,ei alkuunkaan.
      Harmitella täytyy vaikka ei olisi aihettakann, ja näitä vietiä kirjoittaa monta tuhatta akkaa ja ukkoo. Niin että se siitä.
      Taas tämän aloituksen avaamispäivä on ollut jo viimekuussa . ja uusi aloitus olisi ollut asiallisempaa ,ainakin tästä aiheesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      269
      9812
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      315
      7006
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      80
      1810
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1461
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      106
      1424
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1171
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1109
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      42
      907
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      24
      780
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      752
    Aihe