Lieksalaiset ovat jälleen menestyneet niin urheilussa kuin muualla.
Onnittelut pohjois-maiden mestaruudesta pilkkijälle taitosi on hyvä Onnittelut Reijo
Myöskin eläkeliiton pohjois-Karjalan Karaoke mestaruudesta Sanille perit ruunun toistamiseen lieksaan MK
Onnittelut menestyjille
10
295
Vastaukset
- käräjööke on pop
kaikkien ja etenkin itseni puolesta, anteeks väärä palsta
- lajisa sekin
markkukorpinen kirjoitti:
Lieksassa on myös nyt kovia hiihtäjiä onnittelut naapurin tytöille.MK
Suomi 24 Lieksa on SM vauhdissa ollut jo pitkään. Sekä yksittäinen mestari löytyy täältä. Yli 4200 kirjoitusta tälle palstalle vaatii aikaa ja aikaa. Kokonaiskirjoitus määrähän on kuitenkin noin 7500. Mestareita joos
- ja hihitystä
lajisa sekin kirjoitti:
Suomi 24 Lieksa on SM vauhdissa ollut jo pitkään. Sekä yksittäinen mestari löytyy täältä. Yli 4200 kirjoitusta tälle palstalle vaatii aikaa ja aikaa. Kokonaiskirjoitus määrähän on kuitenkin noin 7500. Mestareita joos
Kaikille listaykkösille.
- Sanonpahan vaan
ja hihitystä kirjoitti:
Kaikille listaykkösille.
Pääasia että kylässä puhutaan jotain se tuo turisteja ?.
Jopa tänne raukoille rajoille . Sanonpahan vaan kirjoitti:
Pääasia että kylässä puhutaan jotain se tuo turisteja ?.
Jopa tänne raukoille rajoille .Melkoista maratoonia tässä joutuu tekemään kun monta vastaan koittaa pärjätä ja vastailla joten jonkun verran palstalla ja omalla sivulla on käynyt myöskin vierailijoita mutta kirjoituksia olen syytänyt 4289 kpl joten olenko sitten siinä johdossa.
Aikaisemmin jotkut toimittajat lunnehtivat jopa pitkän matkan puhujaksi kas kun asiat tuli täällä niin monelta kantilta sanottua jopa laulaen välillä puhujan pöntöstä, ettei ole urheilulla ja kulttuurilla kohdaltani vastakkainasettelua.MK- ossookko laskee yhte
Melkoista maratoonia tässä joutuu tekemään kun monta vastaan koittaa pärjätä ja vastailla joten jonkun verran palstalla ja omalla sivulla on käynyt myöskin vierailijoita mutta kirjoituksia olen syytänyt 4289 kpl joten olenko sitten siinä johdossa.
Aikaisemmin jotkut toimittajat lunnehtivat jopa pitkän matkan puhujaksi kas kun asiat tuli täällä niin monelta kantilta sanottua jopa laulaen välillä puhujan pöntöstä, ettei ole urheilulla ja kulttuurilla kohdaltani vastakkainasettelua.MK4289 kirjoitusta. Jokaiseen kirjoitukseen tulee varata aikaa noin 30 minuutta. Lisäksi vielä toisten kirjoitelmat jne. Laskeppa tuo ALUKSI 4289 kertaa 30 minuuttia ja kerro aikamääärä lukijoille. Tunneissa päivissä ja kuukausissa.
Mitä saat vastineeksi. Ja mitä olet saanut aikaan. Tuonkin ajan jos viikossa käyttäisi johonkin yleishyödylliseen työhön. vois saaha mitallin. Tai arvostuksen. ossookko laskee yhte kirjoitti:
4289 kirjoitusta. Jokaiseen kirjoitukseen tulee varata aikaa noin 30 minuutta. Lisäksi vielä toisten kirjoitelmat jne. Laskeppa tuo ALUKSI 4289 kertaa 30 minuuttia ja kerro aikamääärä lukijoille. Tunneissa päivissä ja kuukausissa.
Mitä saat vastineeksi. Ja mitä olet saanut aikaan. Tuonkin ajan jos viikossa käyttäisi johonkin yleishyödylliseen työhön. vois saaha mitallin. Tai arvostuksen.En kovin käytä aikaani jaaritteluun ja jotakin on tullut siitä huolimatta tehtyä jopa ruokaa ja siivottua ja vielä nytkin kohta lähden laulamaan.
Mutta vuosien saatossa jotakin on tullut tehtyä jopa tupaan lattia viimeksi mutta myöskin muussa työssä jopa suunnitellen ja toteuttaen eri tavaroita myöskin opettaen niissä.
Jos et satu tietämään niin monessä yhteiskuntatouhussa myös mukana politiikassa ja eri yhdistyksissä ja siten oman panokseni antanut jopa eilen yhteisvastuukeräyksessä ja monesti myös mielestäni olen talkoilut muuten joten huomautuksesi on siten aiheeton kun otaa huomioon senkin asian. että olen avustanut ilmaiseksi perhehoitotilanteessa vuosia ollen läsnä siinä lasten kasvun ja kehityksen huomioimiseksi niin päätöksenteossa kuin käytännössä joten se siitäMK- onkohan oikein
En kovin käytä aikaani jaaritteluun ja jotakin on tullut siitä huolimatta tehtyä jopa ruokaa ja siivottua ja vielä nytkin kohta lähden laulamaan.
Mutta vuosien saatossa jotakin on tullut tehtyä jopa tupaan lattia viimeksi mutta myöskin muussa työssä jopa suunnitellen ja toteuttaen eri tavaroita myöskin opettaen niissä.
Jos et satu tietämään niin monessä yhteiskuntatouhussa myös mukana politiikassa ja eri yhdistyksissä ja siten oman panokseni antanut jopa eilen yhteisvastuukeräyksessä ja monesti myös mielestäni olen talkoilut muuten joten huomautuksesi on siten aiheeton kun otaa huomioon senkin asian. että olen avustanut ilmaiseksi perhehoitotilanteessa vuosia ollen läsnä siinä lasten kasvun ja kehityksen huomioimiseksi niin päätöksenteossa kuin käytännössä joten se siitäMKPyöristettynä 90 vuorokautta. Eli kolme kuukautta. Yhtä soittoa. Mites jos tuo laskettaisiin kahdeksan tunnin työpäiviksi. Tarkoittaisi 270 kahdeksan tunnin työpäivää.
onkohan oikein kirjoitti:
Pyöristettynä 90 vuorokautta. Eli kolme kuukautta. Yhtä soittoa. Mites jos tuo laskettaisiin kahdeksan tunnin työpäiviksi. Tarkoittaisi 270 kahdeksan tunnin työpäivää.
Todella on mukava kun jouduit hieman laskemaan mutta minä en paljon aikaa käytä kirjoittamiseen siksi ne pisteet ja pilkut jäävät.
Kuitenkin ajatus juoksee toisinaan nopeampaa mitä sormet koneella, mutta tulipahan juuri käytyä sitten lenkilläkin.
Mutta jollakin oli nyt viikonlopulla tehtävää kun nosti vanhoja asioita esiin jotka olivat jopa vuosi sitten kirjoitettuja.
On minullakin arkisto lehtileikkeitä tältä kolmeltakymmeneltä vuodelta ja myöskin pöytäkirjoja joten tarvittaessa voinen onkia asiat myös esiin jos argeologiksi ryhdytään ja vielä sentään muistan asioita.
Mutta onnittelut myös hiihtosuuunnistajalle joka on menestynyt kisoissa.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t277562Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357311Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1033585V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!643352Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5823068- 692860
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382528- 342384
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321973- 331514