Se on laillistettua rikollisuutta. Myydään väkisin ja jos sopii, että otan tämän ensimmäisen erän ja en muuta
niin satavarmasti tavaraa alkaa tulla jatkuvalla syötöllä ja sitä et saa millään poikki. Itse jouduin palauttamaan tavaran ainakin kuusi kertaa ennenkuin lopettivat lähettämisen. Jos hyväksyy puhelinliittymän vaihdon puhelimessa niin sitä ei enää pysty perumaan vaan katkaisevat edellisen liittymän. Saunalahti teki minulle näin vaikka palautin kortin parin päivän päästä kortin noudosta postista.
Kuluttajansuoja täytyisi olla siten, että puhelinmyynnin jälkeen tehdään kirjallinen sopimus, jossa asiakas saa kirjallisesti todeta mistä sovittiin. Toisin sanoen- kuluttajan suoja on Suomessa täysin löperöä ja yrityskulttuuri on mennyt tästä syystä täysin pusikkoon. Pikavippitouhusta puhumattakaan. Eipä näytä politiikkoja paljon hetkauttavan tämä tilanne. Ja varsinkaan nykyistä hallitusta. Olisi kirveellä vielä paljon töitä. Älkää hyvät ihmiset ostako puhelinmyyjiltä mitään. Asia on toinen jos itse tilaa jotain.
Puhelinmyynti
6
587
Vastaukset
- Ostan mitä tarvitsen
Minulle DNA:n puhelinmyyjä tarjosi sellaista liittymäpakettia, jota heillä ei ollutkaan. Kun uusi SIM-kortti sopimus tulivat kotiin, huomasin, etteivät ehdot olleet ihan sellaiset kuin puhuttiin, ja soitto asiakaspalveluun selvitti, ettei toiveitteni mukaista yhdistelmää palveluista saanut. No, numeronsiirron sai peruttua ja korttia ei tarvinnut palauttaa. Vähän asia harmitti, muttei siitä mitään vahinkoa ollut lopulta.
Nykyisen Soneran interneryhteyden olen hommannut puhelinmyyjältä, samoin yhden Saunalahden puhelinliittymän, jossa oli ilmaista puheaikaa ja edullinen kuukausimaksu. Tämä kännykkäliittymä on kakkosliittymä kotiin, en siis luopunut vanhastakaan numerosta. Ko. liittymä oli minulla ehkä vuoden, ennen kuin ensimmäinen, n. 8 euron lasku tuli.
Tarkkana pitää tietysti olla, ja yli-innokkaalta kauppaajalta saattaa jäädä jotain sanomatta, mutta kyllä se kohdalle osuessaan on ihan kätevä tapa ostaa. - Ystävä Kallis
Haukun puhelinmyyjät roistoiksi, homoiksi tai huoriksi. Käytän lisäksi muita ilmeikkäitä sanontoja soittajasta. Lopuksi ilmoitan että jos tämä puhelinterroristi vielä soitta niin teen rikosilmoituksen.
- .........
"Myydään väkisin"
Miten niin väkisin? Puhelinmyyjän tarjouksesta voi myös kieltäytyä. Itse olen tehnyt niin aina, eikä minulle ole koskaan väkisin myyty mitään.
Sitäpaitsi puhelinmyynnissä, kuten kaikessa etämyynnissä, on aina 14 vuorokauden palautusoikeus.- en luota operaattore
Esim Saunalahden liittymän peruminen ei onnistu, sillä palauttaessani sim-kortin parin päivän sisällä Elisan konttoriin ei auttanut mitään vaan vanha liittymäni suljettiin ja siitä se rumba alkoi. Saunalahti ja Elisa kusettavat senkun kerkiävät. Jos et ota kirjallista vahvistusta toimistasi saat kaikki silmillesi. He eivät myönnä mitään ja kaikki jäävät asiakkaan kontolle. Puhelimen sulkemisen jälkeen menin valittamaan Elisan konttoriin ja sain heiltä 15 minuutin pre-paid sim-kortin, mutta kas kummaa ,siitähän alkoi tulla normaalit laskutukset siihen saakka kun sain vanhan operaattorin takaisin. Jälkeenpäin selviteltyäni Saunalahden laskutusta, he olivat lähettäneet kaiken lisäksi lähes tuplalaskutuksen. Tällä perusteella epäilen, että Saunalahden laskutuskin on kusetusta. Huijareita kaikki tyynni.
- pettynyt2
en luota operaattore kirjoitti:
Esim Saunalahden liittymän peruminen ei onnistu, sillä palauttaessani sim-kortin parin päivän sisällä Elisan konttoriin ei auttanut mitään vaan vanha liittymäni suljettiin ja siitä se rumba alkoi. Saunalahti ja Elisa kusettavat senkun kerkiävät. Jos et ota kirjallista vahvistusta toimistasi saat kaikki silmillesi. He eivät myönnä mitään ja kaikki jäävät asiakkaan kontolle. Puhelimen sulkemisen jälkeen menin valittamaan Elisan konttoriin ja sain heiltä 15 minuutin pre-paid sim-kortin, mutta kas kummaa ,siitähän alkoi tulla normaalit laskutukset siihen saakka kun sain vanhan operaattorin takaisin. Jälkeenpäin selviteltyäni Saunalahden laskutusta, he olivat lähettäneet kaiken lisäksi lähes tuplalaskutuksen. Tällä perusteella epäilen, että Saunalahden laskutuskin on kusetusta. Huijareita kaikki tyynni.
Minä en milloinkaan enää ole minkäänlaisessa yhteistyössä Bamboo Courluxin kanssa lopun elämäni aikana ja varoitan kaikkia pysymään erossa ko. firmasta. Jos myöhästyt 1 euron maksusta, tulee myöhästymissakkoja. Maksoin mielestäni jonkun 27 Eur laskun, mutta edelleenkin se 1 euro oli maksamatta.
Viimeisin noteeraus oli 50 eur perintäkuluineen 1:n euron sukasta, jonka suhteen luulin laskujen maksamisen olevan kunnossa.
Ensinnäkin nämäkin sukat myytiin suoramarkkinointiperiaatteella, eli minulle myytiin 1 euron sukkia tunkeutumalla elämääni kännykkääni soittamalla. Kokemus oli sen verran huono, että jatkossa en osta mitään ns. suoramarkkinoinnin kautta.
- Bambuu sukat huijaus
perintäkirjeillä vedätetään asiakkaat maksamaan.
Kirjatkaa kaikki firmaan liittyvää ylös, nauhoittamaa asiakaspuhelut, ottakaa kuvakaappaukset firmaan lähettämistänne asiakasviesteistä.
Älkää tilatko heiltä mitään!
Laittakaa postia jos teitä on huijattu, ilmoitetaan vaikka kuluttajaviranomaisille kerralla:
[email protected].
http://courluxunderwear.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi822627On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682543Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742443Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl411960Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu561894Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051779Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve221327Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271327Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171158