Kertokaa, mihin autoon tämä 85 polttoaine on tarkoitettu, onko oktaanivaatimus ainut peruste?
Ajattelin, että GC:n kutoskoneeseen aine sopis hintansa puolesta mainiosti.
Myös kaasukäyttömahdollisuus kiinnostaa. kyseisessä vehkeessä, vai onko Suomessa mahdoton tehtävä!
Englannissa muuttavat paljon kaasukäyttöisiksi valtion tuella.
RE 85 -polttoaine
3
1653
Vastaukset
- mmakine
85 ei ole RE85:n oktaaniluku vaan se kertoo että siinä polttoaineessa on 85% etanolia. Tuskin sopii sinun jeeppiisi, minulla on Dodge Grand Caravan -99 johon se käy mutta yleisesti ottaen Chrysler alkoi tehdä flexifuel-autoja vasta vuonna 1998. Erona on ainakin polttoainelinjaston kestävyys etanolin syövytystä vastaan ja moottorinohjaus joka mahdollistaa rikkaammat seokset.
Eikä sitä hintaa kannata niin surra. RE85:n energiasisältö on pienempi jolloin sitä kuluu n. 30% enemmän. Lisäksi etanolia palaa ihan utopistisia määriä kylmänä joten pätkäajoon se ei ainakaan sovi. Minä pääsen matka-ajossa vähän plussalle ja pätkäajossa melkein tasoihin tai pienelle tappiolle bensaa vastaan. Kokonaisetu lienee luokka 1c/km.- mmakine
RE85:n oktaaniluku on luokkaa 104-106 jos se nyt enää kiinnostaa.
- ....................
mmakine kirjoitti:
RE85:n oktaaniluku on luokkaa 104-106 jos se nyt enää kiinnostaa.
On niitä Flexifueleita ollut ennenkin 80-90 luvun taitteessa LeBaronissa tai saratogassa muistaakseni 2.5 litran koneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838