kausi on vielä

kesken 6 pistettä

on jaossa ne riittää hyvin 8 sijaan sen jälkeen sääleistä 2 voittoa niin päästään tiputtamaan maanviljeliät pois(kalpa tai jyp) ja yllätys yllätys taas ollaan mitallipeileissä mukana.ei se niin vaikeeta ole.JOKERIT JOKERIT JOKERIT

5

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylöspäin noustaan

      vain ohittamalla. Ei ole omissa käsissä enää ja kun vielä itsekkin häviää kokoajan, niin hyvää kesälomaa sinne Kainuulaisten uudismaalle !

      • vaan on

        ihan omissa käsissä torstaina kaatuu blues.lukko voittaa saipan hifk kärpät.

        torstain kieroksen jälkeen sarja näyttää tältä

        7.tappara 81 pts
        8.kärpät 78 pts
        9.jokerit 78 pts
        10.saipa 77 pts

        lauantai kieros jokerit voittaa kalpan.kärpät häviää lukolle.blues voittaa ässät.saipa voittaa ilveksen.

        loppu sijoitukset

        7.tappara 81 pts
        8.jokerit 80 pts
        9.saipa 80 pts
        10.blues 78 pts

        ei se niin vaikeeta ole JOKERIT


      • sineb
        vaan on kirjoitti:

        ihan omissa käsissä torstaina kaatuu blues.lukko voittaa saipan hifk kärpät.

        torstain kieroksen jälkeen sarja näyttää tältä

        7.tappara 81 pts
        8.kärpät 78 pts
        9.jokerit 78 pts
        10.saipa 77 pts

        lauantai kieros jokerit voittaa kalpan.kärpät häviää lukolle.blues voittaa ässät.saipa voittaa ilveksen.

        loppu sijoitukset

        7.tappara 81 pts
        8.jokerit 80 pts
        9.saipa 80 pts
        10.blues 78 pts

        ei se niin vaikeeta ole JOKERIT

        ja toivottavasti nyt jollaa ihmeellä alkais peli kulkea ja maaleja tulla. nylanderin vois lähettää jo takasin sinne mistä tulikin. uskomattoman surkea peluri.


      • omissa käsissä
        vaan on kirjoitti:

        ihan omissa käsissä torstaina kaatuu blues.lukko voittaa saipan hifk kärpät.

        torstain kieroksen jälkeen sarja näyttää tältä

        7.tappara 81 pts
        8.kärpät 78 pts
        9.jokerit 78 pts
        10.saipa 77 pts

        lauantai kieros jokerit voittaa kalpan.kärpät häviää lukolle.blues voittaa ässät.saipa voittaa ilveksen.

        loppu sijoitukset

        7.tappara 81 pts
        8.jokerit 80 pts
        9.saipa 80 pts
        10.blues 78 pts

        ei se niin vaikeeta ole JOKERIT

        jos on sijalla 11. ? Entä jos kaikki edelläkin voittaa ne kaksi peliä. Miten on Jokereiden käsissä se että Saipa mm. häviää ??


      • iiväh tirekoj
        omissa käsissä kirjoitti:

        jos on sijalla 11. ? Entä jos kaikki edelläkin voittaa ne kaksi peliä. Miten on Jokereiden käsissä se että Saipa mm. häviää ??

        Ei taida olla oikein Ilmalassa luvut hanskassa.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe