on jaossa ne riittää hyvin 8 sijaan sen jälkeen sääleistä 2 voittoa niin päästään tiputtamaan maanviljeliät pois(kalpa tai jyp) ja yllätys yllätys taas ollaan mitallipeileissä mukana.ei se niin vaikeeta ole.JOKERIT JOKERIT JOKERIT
kausi on vielä
5
237
Vastaukset
- ylöspäin noustaan
vain ohittamalla. Ei ole omissa käsissä enää ja kun vielä itsekkin häviää kokoajan, niin hyvää kesälomaa sinne Kainuulaisten uudismaalle !
- vaan on
ihan omissa käsissä torstaina kaatuu blues.lukko voittaa saipan hifk kärpät.
torstain kieroksen jälkeen sarja näyttää tältä
7.tappara 81 pts
8.kärpät 78 pts
9.jokerit 78 pts
10.saipa 77 pts
lauantai kieros jokerit voittaa kalpan.kärpät häviää lukolle.blues voittaa ässät.saipa voittaa ilveksen.
loppu sijoitukset
7.tappara 81 pts
8.jokerit 80 pts
9.saipa 80 pts
10.blues 78 pts
ei se niin vaikeeta ole JOKERIT - sineb
vaan on kirjoitti:
ihan omissa käsissä torstaina kaatuu blues.lukko voittaa saipan hifk kärpät.
torstain kieroksen jälkeen sarja näyttää tältä
7.tappara 81 pts
8.kärpät 78 pts
9.jokerit 78 pts
10.saipa 77 pts
lauantai kieros jokerit voittaa kalpan.kärpät häviää lukolle.blues voittaa ässät.saipa voittaa ilveksen.
loppu sijoitukset
7.tappara 81 pts
8.jokerit 80 pts
9.saipa 80 pts
10.blues 78 pts
ei se niin vaikeeta ole JOKERITja toivottavasti nyt jollaa ihmeellä alkais peli kulkea ja maaleja tulla. nylanderin vois lähettää jo takasin sinne mistä tulikin. uskomattoman surkea peluri.
- omissa käsissä
vaan on kirjoitti:
ihan omissa käsissä torstaina kaatuu blues.lukko voittaa saipan hifk kärpät.
torstain kieroksen jälkeen sarja näyttää tältä
7.tappara 81 pts
8.kärpät 78 pts
9.jokerit 78 pts
10.saipa 77 pts
lauantai kieros jokerit voittaa kalpan.kärpät häviää lukolle.blues voittaa ässät.saipa voittaa ilveksen.
loppu sijoitukset
7.tappara 81 pts
8.jokerit 80 pts
9.saipa 80 pts
10.blues 78 pts
ei se niin vaikeeta ole JOKERITjos on sijalla 11. ? Entä jos kaikki edelläkin voittaa ne kaksi peliä. Miten on Jokereiden käsissä se että Saipa mm. häviää ??
- iiväh tirekoj
omissa käsissä kirjoitti:
jos on sijalla 11. ? Entä jos kaikki edelläkin voittaa ne kaksi peliä. Miten on Jokereiden käsissä se että Saipa mm. häviää ??
Ei taida olla oikein Ilmalassa luvut hanskassa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368