Hikiset kainalot !

hanskkuu

Tää ei kyl hirveesti sovi tälle palstalle mutta iha sama, en löytäny muutakaa.
Nii sitä vaan että mulla on nykyään aika hikiset kainalot, vaikka ei olisi yhtään kuuma. Välillä vaik oon iha jäässä nii silti tulee sellaset märät rinkulat kainaloiden kohalle. Ja ne ei oo mitkää pienet läikät ja muutenki ei oo hirveen normaalii hikoiluu. Se on tosi ärsyttävää ja ällöö.Ja se kans ihmetyttää et miks hikoilen yleensä vaa koulus, ku oon koton nii en hikoile yhtään. outoa.

No mut oisko kellään mitää hyvää ideaa mite hikoilun sais loppumaan? Ja onko mulla kohtalotoverita vai oonko ainut joka kärsii tästä? ;DD

6

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Osta apteekista "Absolut Torr" nimistä hikoilun estävää ainetta. Se on sellainen pieni purkki, jonka nesteet hierotaan kainaloihin. Toimii TODELLA hyvin! Siis aivan vallan mainiosti; pieni määrä ko. ainetta riittää pitämään kainalot kuivina jopa viikon. Näin siis itselläni. Ainoa huono puoli tämän aineen käytössä on se, että kasvojen hikoilu saattaa lisääntyä, kun kainaloiden tyrehtyy. Näin ei siis aina ole, mutta kannattaa kokeilla! ;)

• hansskskuuk

Okei, kiitos kauheesti avusta. Toivottavasti toi toimii mullekki ; )

• .........

voiskohan mulla johtua siitä, jatkunu joku pari vuotta, just sen verran mitä oon tota ainetta käyttänyt. Kasvot välillä hikoilee älyttömästi, samoin selkä :/

• ...

mutta vahva, joten älä ajele kainaloita ennen tuotteen laittoa, saattaa ärsyttää ihoa. Absolut Torria laitetaan illalla ennen nukkumaan menoa, älä laita hienointa yöpaitaasi koska aine haurastuttaa kangasta.
        Nämä miinukset haittaavat vain "hoitoyönä".

• dkise

Ootkohan kuinka nuori? Mulla oli sama vaiva sillon murrosiässä, alko joskus 13 vuotiaana hikiongelma. Nyt ku puberteetti on ohitettu, niin ei kainalotkaan 'vuoda'. Se oli silloin ihan kamalaa! Mutta haha, jälleen kerran, aika auttaa! :)

• Zora25467

Terve!

Jos vaivasi on todella häiritsevä, on jatkunut pitkään ja TODELLA rajoittaa elämääsi, kärsit varmasti liikahikoilusta, jonka on todettu olevan perinnöllinen vaiva. Itse suosittelen botox/botuliinihoitoa kainaloihin. Pitää kainalot kuivina puoli- yhden vuoden.

Itselläni ongelma alkoi jo varhais teini-iässä eikä ollut vain mikään ohimenevä puberteetti vaihe, vaan jatkui jo reilusti yli teini-iän. Kokeilin kaiken maailman tehoanipersperantit sekä markettien hyllyiltä että apteekista. Liikahikoilu todella rajoitti minun elämistä ja olemista. Kun kuulin botuliinihoidon mahdollisuudesta kyseiseen vaivaan, pidin sitä suorastaan taivaan lahjana. Nyt omasta hoidostani on lähes vuosi ja elämänlaatu on parantunut ihan huomattavasti! Aivan ihanaa! Nyt varaankin ensi kuuksi uuden ajan.

Onhan se totta, että botoxin vaikutuksesta ihmiskehoon on monia väitteitä ja kyllä se muakin arvelutti aluksi, mutta ongelmani oli niin suuri ja ylitsepääsemätön, että kyseinen hoito oli ainut oljenkorteni.

Hyvät ihmiset jos muillakin on kyseistä vaivaa joka TODELLA HÄIRITSEE kannattaa vakavasti harkita botuliini pistoksia kainaloihin. Jokaisen oma päätös.

Hyvää alkukevättä kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13