Sebringin takatukivarren yläpallonivel

Seb-03

Kenelläkään tietoa, millainen homma vaihtaa itse Sebringin takatukivarren yläpallonivelet? Onko kuinka iso töinen, tai vaihtoehtoisesti kuinka suuren laskun saa korjaamolla käynnistä?
Kiitoksia!

10

2633

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............
      • --------------------

• ..

• -----.----.---.-----
        .. kirjoitti:

Millä ajokilometreillä noita takatukivarsia joutuu Sebussa vaihtamaan?.

Sehän riippuu siitä miten ajaa ja missä. Painavalla autolla jos rällää kuoppasia teitä, niin takuulla 100 tkm välein jopa useamminkin. Minulla on kohta 180 tkm täynnä eikä ole vaihdettu kertaakaan mitään tukivarsia.

• Seb-03

Kiitos kaikille vastauksista! Koko paketti merkkiliikkeessä maksaa töineen päivineen 550e ja pienemmässä, maanlaajuisesti tunnetussa korjaamossa 330e. Katsastuksen hylkäämään kuntoon osat saadaan ihan perinteisillä suomalaisilla asfaltti teillä, niin kuin omassa reilut satatuhatta ajetussa Sebringissä.

• --------------------

Toisinsanoen kynnöspellossa, siinä jamassa on suurinosa suomen teistä.

• Sebu 2002

Sebun yläpalloniveliä saa Motonetistä, jos joku ei ole vielä sitä huomannut hinta alle 50 ekeä per kpl,

• eimotonetille

Myöhässä on vastaukseni, mutta Motonetin nivelet ovat todella huonolaatuisia. Ei kannata yleensäkään mitään Mätänettiä tai Biltemaa laittaa autoon, koska melkoinen homma takatukivarren nivelen vaihto. Kerralla laatuosaa kiinni niin tulee lopulta parempi/halvempikin.
        Sebringissä muutenkin nivelten vaihto jokavuotista, harmillista muuten hyvässä autossa.

• Lirissäkö

Muistaakseni makso 35ekee pallonivel takavarteen tilasin jenkeistä koko tukivarren mut jätkä ei vaihtanu sitä sanoi mulle et mee muualle siittä kauhee projekti tankin puolella jos ei oo sitä liikuteltavaa prässii noh maksettu ku maksettu tilasin sen pelkän palleron ja annoin tukivarren vaihdossa USA Partsiin sain muutaman kerran verran Automatic OiLii siinä sitten virhe maksoi mut onneks en menettänyt koko summaa sain sentään. Jjotain vaihdossa Vieläkin 5L ylimääräistä sitä Jenkkiöljyy Kuka tarttee hae pois tai anna osoite jos tosi tarve lähetän jos maksat postikulut?

• Jr84

UsParts myy halvimmillaan sitä palloniveltä hintaan 28,90.. tiedän koska soitin sinne kun ittellä pitää samainen vaihtaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      61
      1650
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      29
      1275
    3. 85
      1108
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      925
    5. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      878
    6. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      67
      855
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      15
      809
    8. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      755
    9. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      735
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      711
    11. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      669
    12. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      638
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      632
    14. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      625
    15. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      611
    16. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      590
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      576
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    19. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      25
      561
    20. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      33
      558
    Aihe