miten terveys kärsii!

3er43red

Miten paljon yleensä pitää dokata että menee maksa ja haimat, ja entäs nämä maksa, haima ja mahasyöpä jota kova dokaaminen edistää ?!

Entäs jos 3x kuussa dokaa niin miten on terveys tilanne ?

10

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokonaiskulutuksen

      Määrät ratkaisee, miten juo ,mitä määriä, vaikka joisi kaksi keski-olutta joka ilta ei ole haittaa jos se pysyy siinä....

    • Meedio Mutilainen
    • 34-vuotiasMies

      ..kertoi, että jos on alle kolmikymppinen, niin ei pitäisi olla mitään hätää, vaikka olisi alle parikymppisestä ryypännyt aika rankastikin. Itse aloitin yli kaksikymppisenä mutta viimeisen viiden vuoden aikana on mennyt suurkulutuksen puolelle, välillä reilustikin. Tuollaiset 50 - 75 annosta viikossa tulee otettua aika usein.

      • +8hg53

        Mulla on aika tarkkaan nuo viikkolukemat olleet jo ainakin 5 vuotta. Tänäänkin mennyt jo 10 kepardia, ja eikun huomenna duuniin. Ei tunnu missään, paitsi ehkä jonkinlainen unettomuus on alkanut vaivata.


      • Unikamppailija
        +8hg53 kirjoitti:

        Mulla on aika tarkkaan nuo viikkolukemat olleet jo ainakin 5 vuotta. Tänäänkin mennyt jo 10 kepardia, ja eikun huomenna duuniin. Ei tunnu missään, paitsi ehkä jonkinlainen unettomuus on alkanut vaivata.

        Jos tajuaisit esim.tuon yhden tekijän viinanjuonnissa, että pitkäaikainen liikakäyttö muuttaa aivorakenteet ja ns. unikeskuksen niin, että normaali nukkuminen voi tulla mahdottomuudeksi loppuiäksi - lopettaisit juomisen kuin seinään.

        t. kokemusta molemmista


      • nuori lääkäri
        Unikamppailija kirjoitti:

        Jos tajuaisit esim.tuon yhden tekijän viinanjuonnissa, että pitkäaikainen liikakäyttö muuttaa aivorakenteet ja ns. unikeskuksen niin, että normaali nukkuminen voi tulla mahdottomuudeksi loppuiäksi - lopettaisit juomisen kuin seinään.

        t. kokemusta molemmista

        Jos pysyttelee kohtuudessa, eli korkeintaan 24 annosta päivässä, ei tule ongelmia.


      • .
        nuori lääkäri kirjoitti:

        Jos pysyttelee kohtuudessa, eli korkeintaan 24 annosta päivässä, ei tule ongelmia.

        http://piv.pivpiv.dk/


    • Rasvamaksa

      niin, että ihminen kestää kuution (1000 litraa) sataprosenttista pirtua, kossuna noin 2400 litraa.

      Ja pari ihmistä lähtö tuli, suunnilleen nämä määrät. Mulla on jo melkein 20 % yli, katkokävelyt, kohta kait rollaattori tai sähkö hommattava, pari kolme haimahommaa ollut, rasvamaksa. Ikää 56 v. Mutta paskaakos sitten, eipä ole sukua ympärillä mutta kavereita on.

      • ?

        Näkyykö niitä kavereita ympärillä vielä silloinkin, kun sinulta on viina ja rahat loppu?


      • Rasvamaksa
        ? kirjoitti:

        Näkyykö niitä kavereita ympärillä vielä silloinkin, kun sinulta on viina ja rahat loppu?

        jotta kyllä mulle rahat riittää, viinakaan ei lopu. Tuota rahanpaskaa kun on ja siksi noita kavereitakin riittää. Vähemmän mukavat ajetaan ulos. Ja on niin on tehtykin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe