Hei, olisi etsinnässä vanhempi scifileffa. Ajasta on sen verran tietoa, että ennen vuotta 1990 tullut videolevitykseen.
Leffasta on heikot muistikuvat, mutta näiden perusteella pitäisi kyllä jotain löytää - olen imdb:n käynyt läpi huonolla menestyksellä.
Muistikuvat:
Kyseessä on siis scifileffa, jossa on (ainakin) kaksi robottia/androidia, jotka ovat samannäköiset.
Toinen roboteista on pahis ja tappaa avaruusaluksen miehistöä (oletan, että kyseessä on avaruusalus).
Toinen taas on miehistön jäsenenä oleva ja jotenkin erilaisessa toimintamoodissa.
Lopussa tämä ystävällinen robotti laitetaan combat/battle moodiin ja ohimoon porataan reikä, että erotettaisiin pahasta robotista ja grande finalessa tuli selville, että ko. roboteilla on käytössä jonkinlainen infrapunanäkö.
Sekavaahan tämä on. Ja epätoivoista, mutta olisi mukava tietää mistä leffasta on kyse.
Mikä vanhempi scifileffa
2
1011
Vastaukset
Ei taida olla oikea mutta arvataan
Star Trek TNG ekan kauden jakso Datalore (1988)
http://www.imdb.com/title/tt0708698/
Näitä varhaisia Star Trekkejä tuli ainakin puolisen tusinaa vuokravideota, pari jaksoa/video
ja tämäkin on kenties ollut niitä julkaistuja???
Itsekin kokeilin IMDBstä katsella mutta eipä tullut vastaan muita kuvaukseen sopivia.- Flamberg
Mielestäni kyseessä ei ole Star Trek TNG. Nuo androidit (tai robotit) oli hieman vähemmän ihmismäisiä, kuin mitä esim. Data ja Lor oli.
Jos en olisi täysin varma, että olen nähnyt ko. VHS julkaisun, niin epäilisin koko elokuvan olemassaoloa. Kävin imdb:n ja muutamat muut paikat läpi scifi leffoista ja robotti/android leffoista ja mikään ei tuntunut osuvan kohdalleen.
Tosin 2000 leffan listassa saattoi joku jäädä huomaamatta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908746Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484771Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414451Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit472659Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001526- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641182Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110