Musiikkikanavat

Musaa, ei tositv:tä!

Alkaako MTV Finland tehdä jo pikkuista kuolemaa? Tullaanko se kenties korvaamaan MTV Europella tai VH1:llä? Tietääkseni VH1 Europe amerikkalaisesta VH1-sisarestaan poiketen on yhä ihan aito musiikkikanava, ja mielestäni on törkeää että yhä MTV:tä mainostetaan mediassa Music Televisionina, ainakin joillainkin sivustoilla puhutaan MTV Finlandista yhä Music Televisionina. Eihän MTV:llä ole musiikin kanssa enää juuri mitään tekemistä, ovat siitä logostakin jo tiputtaneet sen "Music Television" alaviitteen pois.

Pitäisi saada joko VH1 tai Viva tuon MTV Finlandin tilalle antenniverkkoon. Vivakin käsittääkseni lähettää yhä musiikkia. Vai lähettääkö? Itselläni ei ole vuosiin ollut mahdollisuutta katsoa ko. kanavaa koska jostain syystä näkyvyys Astraan on kadonnut, liekö lähistön kasvaneet puut tai uudisrakenukset syynä että peittää näkyvyyden..

Jokatapauksessa mun puolestani MTV Finland saa häipyä hevon v**tuun. emme kaipaa mitään tositv-paskaa vaan MUSIIKKIA!

3

1797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aso34

      no voice tv:ltä sitä tulee vielä yöisin ja 06-18 välillä.

      • ..............

        alternative-musaa ja trancea ym. vaan pelkkää mainstreamea tai sitten jotain suomalaista joka ei kaikkia kiinnosta.


    • se on...

      Toivottavasti MTV Finland ajettaisiin alas ja korvattaisiin MTV Europella. Näinhän on tehty jo esim. Virossa, Liettuassa ja Latviassa, joissa paikalliset kanavat on lopetettu ja korvattu MTV Europella. Sieltä kuitenkin tulee enemmän musiikkia kuin MTV Finlandilta. Antenniverkossa MTV:n näkyminen kuitenkin todennäköisesti loppuu kokonaan siinä vaiheessa jos MTV Finland lopetetaan. Ei sinne millekään täysin ulkomaiselle MTV Europelle enää toimilupaa myönnettäisin.

      VH1 on kyllä MUSIIKKIkanava, mutta hieman enemmän aikuiseen makuun. Myös MTV-kanavia on monia erikoisversioita jotka ovat erikoistuneet vain musiikkiin, kuten MTV Rocks, MTV Dance, MTV Music ja MTV Hits.

      Vivan tilanne on sen sijaan mennyt yhä enemmän ja enemmän MTV:n suuntaan (sama omistaja Viacom) ja sielläkin musiikki on jäänyt hieman kaikenlaisen sarjatuuban jalkoihin. The Hillsiä ja kaiken maailman America's Next Top Modeleita sielläkin pyörii.

      Tottahan se on että ei MTV ole enää mikään musiikkikanava. Kanavan nimikin on MTV, ei enää Music Television vaikka nimi MTV siitä alunperin tuleekin. Vaikka kyllähän Music Television logossa kuitenkin edelleen näkyy. Vähän sama kuin MTV3 tulee alun perin nimestä Mainostelevisio, mutta ei kanavan nimi enää ole mikään Mainostelevisio3, vaan MTV3.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe