Onko täällä ketään joka olisi kokeillut/ostaa Party Liten tuotteita????
Itsen ostelen kynttilöitä ja varsinkin lahjapakkauksia, joissa on enemmän hintalaatusuhdetta, kuin norm.tuotteissa.
Huonetuoksut ostan täyttöpulloina ja laitan itse omaan lasipulloon tuoksut. Pääsee näin halvemmalla.
Mansikka raparperi on suosikkituoksuni. Mojito on toinen. Musta orkidea on myös hieno.
Aroma meltereitä olen myös kokeillut, ostanut sellaisen monipakkauksen eri tuoksuja, kyllä on pakko sanoa, että kestävät. Syksystä lähtien ovat kynttilät palaneet ja luoneet tunnelmaa, nyt muuttuu kesä-aika, niin loppuu tuo polttelukin, syksyllä jatkuu uudestaan.
Ja muuten riittää että on esim 10 tuikun sarjassa vain kaksi tuoksuvaa tuikkivaa, niin huoneeseen leviää miellyttävät tuoksut, niitä ei ole siis pakko poltella hysteerisenä 10 kerrallaan.
Ystävät ovat muuten tykästyneet saamiinsa joululahjoihin myös.
Muutama kynttilä pakettiin ja avot!
Lahjansaaja on myyty.
Entä käyttääkö kukaan LÓccitanen tuotteita????
Eivät ole eläimillä testattuja ja tuotteiden raaka aineet ovat suurimmaksi osaksi suoraan Provencesta paikallisilta viljelijöiltä.
Verveine on suosikkini ja Ruusu tuotteet.
Hinnakkaita ovat, mutta esim Tallinasta saa ko.tuotteet edullisesti.
Kynttilöistä ja muista tuotteista
2
86
Vastaukset
Olin juuri vähän aikaa sitten kutsuilla ( eka kertaa),kun sukulainen pyysi.
Mutta ei ole minun juttuni.Ensinnä siksi,että hajut "käy päähän" muutenkin,joten noista ei ole mitään iloa minulle.Ja tuntuu olevan tooosi vahvoja hajultaan,kun saamaani tuikkua en voinut pitää edes koristeena tuikkulasissa ( kauniin värinen) o_O
Kauniita juttuja siellä tosin oli jokusiakin,ja kivoja asetelmiakin niistä saa.Mutta hinnat on kyllä sen verran karmaisevia,että itse kehittelen noit jutut ihan muista paikoista hankittuna.
Tuosta LOccitanesta ei ole kokemusta.Mutta hieno juttu,jos on eläimillä testaamattomia tuotteita :)- kynttilät on pop
Juu, tuoksut/hajut on voimmakkaat, siksi ei tarvitsekaan poltella koko patrullia kerralaan vaan kaksi riittää...
Itse ostan niitä tarjouksesta, eli katselen kuukaustarjoukset läpi ja kun tulee mielenkiitoinen eteen, niin sitten tilaan.
Somisteet on kalliita, joskus saa halvennuksella niitäkin.
Kalleimpia en minäkään osta.
LOccitanen sivut löytyy täältä:
http://www.loccitane.com/29/1/2270/34000/A-True-Story.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528