Kannatta vertailla ainakin

vähäsen.......

Huomaan että vieläkään moni fiksukaan ei ota selvää oikeista, alhaisimmista hinnoista,
oli kyseessä mikä tuote vaan,
vaikka hinnan rento tarkistaminen netissä vie 5-10 min.
ja
kun sanot sen, varsinkin yksityisissä kaupoissa, tinkivät heti sinulle nettihinnan tai ainakin hyvin lähelle nettihintaa.

tuossa juuri iskäni osti silmälasit, 240 €, aivan tavalliset yksitehoiset,
kauhistuin, muta onneksi oli kk tyytyväisyystakuu, menin kysymään palautammeko lasit, vai te heti 150 €,
kun samassakin kaupassa oli lasipakteja 80 € ylöspäin.
tuli se 150 e.

samoin oman tv kanssa, sain halvalla, mutta alle 2 viikon tulikin uusi tarjous 100 € edullisempi,
kysyin sp. palautanko, vai te 100 €, tuli 100 e Visatililleni.

(ostan aina tarjouksen loppuaikana, jolloin ehtii näkemään uudet tarjoukset, jo yli tonni on palautettu meidän perhepiirin ostoksista, viime vuonna oli 6 palautusta.

Tässä euroaikana on tullut edullisten ostohintojen lisäksi yli 5000 € takaisin puhtaana.

Tietysti en myöskään ole maksanut euroaikana ainakaan yhtään pankki ja luottokorteistani, en pankkipalveluista,
enkä oel Bonus, tai Kanta-asiakas missään, isot rahat pidän nettipankeissa, koska sieltä saa aina 0,2-0,6 % paremman koron.

2

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjous.....

      niin seuraavana päivän huomattuasi hinnan pudonneen 5 senttiä, soitat heti kauppiaalle että tuonko purkin takaisin vai maksatko 5 senttiä?
      Tai ostat paketin Juhla-Mokkaa hintaan 3,49 euroa, ja seuraavalla viikolla se onkin tarjouksessa 3,01 euroa.
      Kai säsilloinkin kysyty palautatko avatun paketin, vai maksavatko he sinulle 48 senttiä....

      • vähäsen.......

        sillä siitä vasta alkaa vaurastuminen omalla kohdallasi kun olet ensi käsittänyt asian, sitten oppinut näkemään sen käytännössä ja osaat sitä soveltamaan käytäntöön.

        Juhla-Mokasta tai Presidentistä emme pidä, se on testattu joka vuosi,
        pidämme Saludosta/Kulta-Katriinasta, eikä ole todella useisiin vuosiin maksettu yli 1,49 e,
        vain kerran innostuttiin ostaman kun sai Saludo peltipurkin kahvipaketin 1.89 €, rajoituksetta.

        - et kai tuollaista hintaa Juhla-Mokastasi ole maksanut, ainakin meillä päin sitä saisi aina,
        ainakin 2-3 kertaa/kk alle 2 €, kahvinvalintani ei ole hintakysymys, vaan makukysymys.

        Rasvattomasta maidosta olen maksanut tällä hetkellä 0,65 €,
        mutta olen katsonut että monella on varaa maksaa 0,69 €, kyllä ihmettelen heidän päätöstään.

        VOIN VAKUUTTAA,
        köyhäily on silloin paljon miellyttävämpää, kun sitä ei tarvitse tehdä pakosta.
        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe