Suzuki VZ 800 Marauder

Eki

Mikähän mahtaa olla ko. Suzukissa vaihteiston päällä oleva lieriömäinen putkilo? Näyttäisi työkalukotelolta mutta ei aukea ihan pikkumomentilla!

8

7506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pepe

      On se "työkaluloora" oikeessa oot. Ihme kun ei aukee onkohan joku liimannut kannen kiinni, multa putos ja hukku ajon aikana ko kansi, oli auennut tärinästä pikku hiljaa. Olis muuten myytävänä Marauderiin Customputket nahkalaukut ja laukkuraudat.

      • Eki

        Elikkä se kansi on kierteillä kiinni? Oon tainnu olla liian varovainen! Laukut mulla on mutta putket tietty vois kiinnostaa....minkä valmistajan, tuleeko hyvät äänet, pitäis vissiin vaihtaa myös isommat suuttimet kaasareihin?Paljonko pyydät ja miksi yleensä myyt niitä?


      • Pepe
        Eki kirjoitti:

        Elikkä se kansi on kierteillä kiinni? Oon tainnu olla liian varovainen! Laukut mulla on mutta putket tietty vois kiinnostaa....minkä valmistajan, tuleeko hyvät äänet, pitäis vissiin vaihtaa myös isommat suuttimet kaasareihin?Paljonko pyydät ja miksi yleensä myyt niitä?

        Ovat JAMAN valmistamat laadukkaat putket, ruostumatonta kromattua terästä. Äänet ovat todella muhkeat ei liian kovat mutta eivät myöskään tukkoiset tuhinat. Suuttimia ei tarvitse välttämättä vaihtaa, omassa matukassa oli ainakin vakio suuttimet ja hyvin pelitti. Putket ostin viime kesänä uutena, tuli mopon vaihto ja nämä jäi itselle. maksoi uutena 305 eur.Nyt myyn 150 eurolla


      • Eki
        Pepe kirjoitti:

        Ovat JAMAN valmistamat laadukkaat putket, ruostumatonta kromattua terästä. Äänet ovat todella muhkeat ei liian kovat mutta eivät myöskään tukkoiset tuhinat. Suuttimia ei tarvitse välttämättä vaihtaa, omassa matukassa oli ainakin vakio suuttimet ja hyvin pelitti. Putket ostin viime kesänä uutena, tuli mopon vaihto ja nämä jäi itselle. maksoi uutena 305 eur.Nyt myyn 150 eurolla

        Hei missäpäin ne olis? En tiedä, oon nyt ostanut tohon pyörään jo kaikenlaista "heebeliä" ja rahaa on palanut paljon. Nytkin on tulossa Saksasta sissybar, syylarin kromikehys ja akku. Kyllähän tossa on vakiona aika nuhanen ääni mutta...onko tuo 150 vihonviimeinen hinta? Lähetyskulutkin maksaa aikalailla...


      • Pepe
        Eki kirjoitti:

        Hei missäpäin ne olis? En tiedä, oon nyt ostanut tohon pyörään jo kaikenlaista "heebeliä" ja rahaa on palanut paljon. Nytkin on tulossa Saksasta sissybar, syylarin kromikehys ja akku. Kyllähän tossa on vakiona aika nuhanen ääni mutta...onko tuo 150 vihonviimeinen hinta? Lähetyskulutkin maksaa aikalailla...

        Vähäsen voin hinnasta tiputtaa ei kylläkään paljon, nythän jo hinta on 50% uusien hinnasta. Ja putkethan ovat uudenveroiset siis virheettömät. Ovat Forssassa.


      • Eki
        Pepe kirjoitti:

        Vähäsen voin hinnasta tiputtaa ei kylläkään paljon, nythän jo hinta on 50% uusien hinnasta. Ja putkethan ovat uudenveroiset siis virheettömät. Ovat Forssassa.

        Hei, voitko laittaa kännykkänron tai mailiosoitteen tänne niin otan yhteyttä; kaipa me niistä kauppoihin päästään, olen aika läheltä forssaa eli voisin vaikka käydä hakemassa tai jos olet menossa esim. Leppihallin rompetorille 25 pvä niin voitas siellä nähdä!


      • Pepe
        Eki kirjoitti:

        Hei, voitko laittaa kännykkänron tai mailiosoitteen tänne niin otan yhteyttä; kaipa me niistä kauppoihin päästään, olen aika läheltä forssaa eli voisin vaikka käydä hakemassa tai jos olet menossa esim. Leppihallin rompetorille 25 pvä niin voitas siellä nähdä!

        Puhelin 0400-814083


      • Marauderisti
        Pepe kirjoitti:

        Vähäsen voin hinnasta tiputtaa ei kylläkään paljon, nythän jo hinta on 50% uusien hinnasta. Ja putkethan ovat uudenveroiset siis virheettömät. Ovat Forssassa.

        Satuin törmäänään tähän vanhaan vietiketjuun ja kiinnostukseni heräsi keskustelussa esillä olleista Marauderin putkista. Onkohan sinulla vielä putket tallella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe