Suzuki VZ 800 Marauder

Eki

Mikähän mahtaa olla ko. Suzukissa vaihteiston päällä oleva lieriömäinen putkilo? Näyttäisi työkalukotelolta mutta ei aukea ihan pikkumomentilla!

8

7652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pepe

On se "työkaluloora" oikeessa oot. Ihme kun ei aukee onkohan joku liimannut kannen kiinni, multa putos ja hukku ajon aikana ko kansi, oli auennut tärinästä pikku hiljaa. Olis muuten myytävänä Marauderiin Customputket nahkalaukut ja laukkuraudat.

• Eki

Elikkä se kansi on kierteillä kiinni? Oon tainnu olla liian varovainen! Laukut mulla on mutta putket tietty vois kiinnostaa....minkä valmistajan, tuleeko hyvät äänet, pitäis vissiin vaihtaa myös isommat suuttimet kaasareihin?Paljonko pyydät ja miksi yleensä myyt niitä?

• Pepe
        Eki kirjoitti:

Elikkä se kansi on kierteillä kiinni? Oon tainnu olla liian varovainen! Laukut mulla on mutta putket tietty vois kiinnostaa....minkä valmistajan, tuleeko hyvät äänet, pitäis vissiin vaihtaa myös isommat suuttimet kaasareihin?Paljonko pyydät ja miksi yleensä myyt niitä?

Ovat JAMAN valmistamat laadukkaat putket, ruostumatonta kromattua terästä. Äänet ovat todella muhkeat ei liian kovat mutta eivät myöskään tukkoiset tuhinat. Suuttimia ei tarvitse välttämättä vaihtaa, omassa matukassa oli ainakin vakio suuttimet ja hyvin pelitti. Putket ostin viime kesänä uutena, tuli mopon vaihto ja nämä jäi itselle. maksoi uutena 305 eur.Nyt myyn 150 eurolla

• Eki
        Pepe kirjoitti:

Ovat JAMAN valmistamat laadukkaat putket, ruostumatonta kromattua terästä. Äänet ovat todella muhkeat ei liian kovat mutta eivät myöskään tukkoiset tuhinat. Suuttimia ei tarvitse välttämättä vaihtaa, omassa matukassa oli ainakin vakio suuttimet ja hyvin pelitti. Putket ostin viime kesänä uutena, tuli mopon vaihto ja nämä jäi itselle. maksoi uutena 305 eur.Nyt myyn 150 eurolla

Hei missäpäin ne olis? En tiedä, oon nyt ostanut tohon pyörään jo kaikenlaista "heebeliä" ja rahaa on palanut paljon. Nytkin on tulossa Saksasta sissybar, syylarin kromikehys ja akku. Kyllähän tossa on vakiona aika nuhanen ääni mutta...onko tuo 150 vihonviimeinen hinta? Lähetyskulutkin maksaa aikalailla...

• Pepe
        Eki kirjoitti:

Hei missäpäin ne olis? En tiedä, oon nyt ostanut tohon pyörään jo kaikenlaista "heebeliä" ja rahaa on palanut paljon. Nytkin on tulossa Saksasta sissybar, syylarin kromikehys ja akku. Kyllähän tossa on vakiona aika nuhanen ääni mutta...onko tuo 150 vihonviimeinen hinta? Lähetyskulutkin maksaa aikalailla...

Vähäsen voin hinnasta tiputtaa ei kylläkään paljon, nythän jo hinta on 50% uusien hinnasta. Ja putkethan ovat uudenveroiset siis virheettömät. Ovat Forssassa.

• Eki
        Pepe kirjoitti:

Vähäsen voin hinnasta tiputtaa ei kylläkään paljon, nythän jo hinta on 50% uusien hinnasta. Ja putkethan ovat uudenveroiset siis virheettömät. Ovat Forssassa.

Hei, voitko laittaa kännykkänron tai mailiosoitteen tänne niin otan yhteyttä; kaipa me niistä kauppoihin päästään, olen aika läheltä forssaa eli voisin vaikka käydä hakemassa tai jos olet menossa esim. Leppihallin rompetorille 25 pvä niin voitas siellä nähdä!

• Pepe
        Eki kirjoitti:

Hei, voitko laittaa kännykkänron tai mailiosoitteen tänne niin otan yhteyttä; kaipa me niistä kauppoihin päästään, olen aika läheltä forssaa eli voisin vaikka käydä hakemassa tai jos olet menossa esim. Leppihallin rompetorille 25 pvä niin voitas siellä nähdä!

Puhelin 0400-814083

• Marauderisti
        Pepe kirjoitti:

Satuin törmäänään tähän vanhaan vietiketjuun ja kiinnostukseni heräsi keskustelussa esillä olleista Marauderin putkista. Onkohan sinulla vielä putket tallella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3484
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2848
    3. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2615
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2577
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      126
      2509
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      394
      1127
    8. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1058
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      50
      1003
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      850
    Aihe