Jos joku haluaa tienata helpon 20€ niin vastaa tähän.
Tarvitsen nimittäin 100€ lainaa ens maanantaihin asti. Maksan 20€ lainapalkkion.
Huom. Nordean tili oltava.
Tienaa 20€ helposti
8
463
Vastaukset 8
- Markku K.
Voin lainata 50€ jos maksat 10€ korkoa ja rahat maanantaina mun tilillä. En pysty ihan satasta lainata nyt. Vastaa jos kiinnostaa. T. Markku
- Juhani 81
Tarvitsen nimenomaan 100€ lainan.
Kiitokset silti tarjouksesta.
Eli nyt vaan vastauksia jos 100€ laina onnistuu, kiitos. - 123asd
Juhani 81 kirjoitti:
Tarvitsen nimenomaan 100€ lainan.
Kiitokset silti tarjouksesta.
Eli nyt vaan vastauksia jos 100€ laina onnistuu, kiitos.Miksi et ota pidemmälle ajalle ja halvemmalla myönnettävää satasen pikavippiä? Täältähän niitä saa: http://pika-vippi.webs.com/
Tosin, jos nuo luottotiedot on kuralla, niin eihän sitä sitten saa. Mistään. - Juhani 81
123asd kirjoitti:
Miksi et ota pidemmälle ajalle ja halvemmalla myönnettävää satasen pikavippiä? Täältähän niitä saa: http://pika-vippi.webs.com/
Tosin, jos nuo luottotiedot on kuralla, niin eihän sitä sitten saa. Mistään.Juu, mulla ei ole luottotiedot kunnossa joten en saa pikavippejä.
- 2
Juhani 81 kirjoitti:
Juu, mulla ei ole luottotiedot kunnossa joten en saa pikavippejä.
Miksi kuvittelet että kukaan muukaan sitten lainaisi sinulle? Luottotiedottomuutesi osoittaa, että sinulle lainattua rahaa ei takaisin saa (puhumattakaan niistä koroista...)
- Juhani 81
2 kirjoitti:
Miksi kuvittelet että kukaan muukaan sitten lainaisi sinulle? Luottotiedottomuutesi osoittaa, että sinulle lainattua rahaa ei takaisin saa (puhumattakaan niistä koroista...)
Luottotiedot meni ihan muista syistä.
Ottaisinko petossyytteen 100euron takia? - Keijo Isomolo
Juhani 81 kirjoitti:
Luottotiedot meni ihan muista syistä.
Ottaisinko petossyytteen 100euron takia?Tuutko homo imee kyrpää? Saat pari markkaa vaivanpalkkaa..
- onneamatkaan
sen huntin, mutta ei oo Nordeassa tiliä itselläni joten onnistu. Harmi. Mutta ehkäpä joku vielä vastaa sulle, jolla on oikeessa pankissa tili.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961654
- 57758
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43704
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126649- 44531
- 31473
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58436Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108432