ihanyees!

peeetsari

http://v-tyyli.kotisivukone.com/

pitäskö kokeilla? kun aikasemmin ainakin tuo voittotuote on ollu ihan sopiva juttu mulle. meinaakohan ne laittaa pystyyn ravilehden tai ns. vihjelehden jossain vaiheessa. totta, olis kyllä tarvetta kun nyt on aika yksipuolista,ja hinnat ihan suolaset.. :)

8

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonosti taitaa

      mennä kun täällä pitää mainostaa.

    • just, just

      Mistähän löytyy se ensimmäinen onneton joka ostaa vuoden vihjeet teiltä. Naurettava yritys taas kerran, ovatko vihjarinne koskaan edes nähnyt hevosta ja ravirataa. Näitä yrittäjiä sikiää aikajoin, taisi edellinen yrittäjä pelivihjepalvelu olla pystyssä kuukauden.

      • peeetsari

        en mä tiedä tosta sen enempää kuin muutkaan. ainakin kehuja on jostain suunnalta saanu.


      • peetja
        peeetsari kirjoitti:

        en mä tiedä tosta sen enempää kuin muutkaan. ainakin kehuja on jostain suunnalta saanu.

        Tosin en vuoden vihjeitä tilannut vaan 3 kk.. On ollut hyviä kokemuksia aikaisemmin jo voittotuotteesta, ja heidän vihjeistään. Kyllä sielä raveja seurataan kun tietoo on sen verta. Ainahan ei voi osua,mut mielestäni nämä osuu useammin kuin puhelin yms. palvelut.joihin olen myös soitellut. viikonloppu oli kyllä lunastuksien kannalta ihan huippu, ja taas kelpaa pelailla. veetuttaa vaan perjantain lounasravien v-peli tuolla vihjesysteemillä jonka jätin kokonaisuudessaan oli viimesessä 4 ja 12. lunastus tuli,mut se olis voinut ollakkin niin tosi paljon isompi,ja tää petsari olis ollu lämpösessä tällä hetkellä :)


      • tonttuläi
        peetja kirjoitti:

        Tosin en vuoden vihjeitä tilannut vaan 3 kk.. On ollut hyviä kokemuksia aikaisemmin jo voittotuotteesta, ja heidän vihjeistään. Kyllä sielä raveja seurataan kun tietoo on sen verta. Ainahan ei voi osua,mut mielestäni nämä osuu useammin kuin puhelin yms. palvelut.joihin olen myös soitellut. viikonloppu oli kyllä lunastuksien kannalta ihan huippu, ja taas kelpaa pelailla. veetuttaa vaan perjantain lounasravien v-peli tuolla vihjesysteemillä jonka jätin kokonaisuudessaan oli viimesessä 4 ja 12. lunastus tuli,mut se olis voinut ollakkin niin tosi paljon isompi,ja tää petsari olis ollu lämpösessä tällä hetkellä :)

        kans. "vihjesysteemillä jonka jätin kokonaisuudessaan oli viimesessä 4 ja 12."

        en tie mistä he kahteen merkkiin nuo sai, mutta kyllä oli hienosti vedetty. näitä lisää! ite en noihin millään uskonut,joten pelit meni sitämyöten päin helvettiä. Mut jatkossa tietää.


      • tuokontouhola
        tonttuläi kirjoitti:

        kans. "vihjesysteemillä jonka jätin kokonaisuudessaan oli viimesessä 4 ja 12."

        en tie mistä he kahteen merkkiin nuo sai, mutta kyllä oli hienosti vedetty. näitä lisää! ite en noihin millään uskonut,joten pelit meni sitämyöten päin helvettiä. Mut jatkossa tietää.

        täytyypä osallistua kilpailuun, jos sitä kautta saisi itselleen tuon niin positiivisena pidetyn vihjepaketin. Saas nähä sit onko tämä sellainen onneton yritys mitä yläpuolella annetaan ymmärtää. eli kilpailu on avattu sivuilla.


      • sutsisatsa
        tuokontouhola kirjoitti:

        täytyypä osallistua kilpailuun, jos sitä kautta saisi itselleen tuon niin positiivisena pidetyn vihjepaketin. Saas nähä sit onko tämä sellainen onneton yritys mitä yläpuolella annetaan ymmärtää. eli kilpailu on avattu sivuilla.

        kävin itsekkin vastaamassa kilpailuun :)
        Jakavat kuulemma kuninkuusravien yhteydessä 2000 vihjepakettia ilmaiseksi. eli aika kovalla kädellä haluaa lahtee mukaan tuohon vihjepalvelujen maailmaan.

        itse "sorruin" ,ei jaksa odottaa kuninkuusraveihin vaan tilasin tuon kk pätkän. näkee sit vähä onko niistä vihjeistä mihinkään. kovasti on palautetta saaneet, melkeinpä vain positiivista eri foorumeilla. yksi vihjaaja huhujen mukaan tekee myös ihan päiväjulkaisuihin vihjeitä, tai tehnyt.en tie, mut 15 vuotta jo raapustellut tollasiin.


      • sitsutsaaa
        sutsisatsa kirjoitti:

        kävin itsekkin vastaamassa kilpailuun :)
        Jakavat kuulemma kuninkuusravien yhteydessä 2000 vihjepakettia ilmaiseksi. eli aika kovalla kädellä haluaa lahtee mukaan tuohon vihjepalvelujen maailmaan.

        itse "sorruin" ,ei jaksa odottaa kuninkuusraveihin vaan tilasin tuon kk pätkän. näkee sit vähä onko niistä vihjeistä mihinkään. kovasti on palautetta saaneet, melkeinpä vain positiivista eri foorumeilla. yksi vihjaaja huhujen mukaan tekee myös ihan päiväjulkaisuihin vihjeitä, tai tehnyt.en tie, mut 15 vuotta jo raapustellut tollasiin.

        Kaunpa pysyi naurettava yritys pystyssä, ainakin sivut ovat jo hävinnet. Mistä näitä pellejä aina sikiää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe