hyvää yötä sinulle, kultainen ihana nainen! Näin susta unta viime yönä; en kerro sitä. Toivon, että joskus niin tapahtuu. Se ei ollut perinteisesti (mistä tavallisesti kaipaamastaan ihmisestä uneksitaan)sitä seksuaalista kanssakäymistä, vaan se liittyi yhteen toiseen asiaan, mikä merkitsee minulle myös paljon!
Olen ollut siitä onnellinen koko päivän. Ja se on hyvin pieni asia! Vähästä se on lapsen mieli tyydytetty :)
Joka tapauksessa,
minä777
5
270
Vastaukset
- kultsu
ole hyvä =)
toivo mulle ensiyöksi samanlaista unta sinusta, jooko?
edes.
olisi kiva olla hetki onnellinen. - 12+11
kauniita unia sinulle ihana mies,jos nyt olet mies?
Mikähän se asia unessa oli hmmm... kerrothan joskus? :)
Kiva että oot ollut onnellinen :) - sivusta kysyy hän
Heippa. Mistä toi 777 tulee? Sähän oot syntynyt -81.
- edellinen...
hei taas. Sori kun viestillä tuuppasin. Käväisin täällä pitkästä aikaa.
- *
Kyllä minä voisin ottaa sen tuhmankin unen täksi yöksi tilaukseen, niin edes unissani pääsisin lähelle häntä, mutta ei tuo alitajunta oikein näytä sitä hiffaavan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564