Hävettää olla Kotkalainen

Kotkalaisen tuskaa.

Tässä AKT lakossakin piti meidän kaupunkilaisten vain riehua, meinaan yksi työkaveri joka on Haminasta sanoi että niitä ei näkynyt riehumassa ollenkaan, vaikka niitäkin on varmaankin Kotkansatamassa muutama sata töissä. Näistä on saanut jo selitellä muun paikka kuntalaisille miksi meillä ja pohjoiskorealla on Lenin patsas.

6

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pavosen heskaa

      Oikein tarkkaan kun katsoi tv:tä,kyllä sieltä myös haminalaisia erottui joukosta.Ja toiseksi,jos kerta häpeilet asuinpaikkaasi,aina voi muuttaa pois.Olisi jopa suotavaa sulle.

      • pkduidf

        noh,kyllähän toi mussalon hässäkkä taas osotti mitä ahtaajat on,järki kun loppuu ni tulos on nähtävissä, "eliittiduunarit" hah, ajattelukyvytöntä paskasakkia


      • Summanmies66
        pkduidf kirjoitti:

        noh,kyllähän toi mussalon hässäkkä taas osotti mitä ahtaajat on,järki kun loppuu ni tulos on nähtävissä, "eliittiduunarit" hah, ajattelukyvytöntä paskasakkia

        Merikaupungin meininkiä kuin Meripäivillä konsanaan. Juntit heiluttamassa nyrkkiä ja mökeltämässä. Ahtaajat tekevät arvokasta kotiseututyötä. Sopii tulla matkailijain katsomaan ja kokemaan karua työläiskaupungin meininkiä. Ei tarvita brädityöryhmiä.


      • Napoleon c
        Summanmies66 kirjoitti:

        Merikaupungin meininkiä kuin Meripäivillä konsanaan. Juntit heiluttamassa nyrkkiä ja mökeltämässä. Ahtaajat tekevät arvokasta kotiseututyötä. Sopii tulla matkailijain katsomaan ja kokemaan karua työläiskaupungin meininkiä. Ei tarvita brädityöryhmiä.

        Eihän meillä täällä Kotkassa olekkaan ,kui brandy työryhmiä.


      • Ja kannatti
        Napoleon c kirjoitti:

        Eihän meillä täällä Kotkassa olekkaan ,kui brandy työryhmiä.

        Tuskin on haminalaisia Kotkan satamassa töissä muutamaa sataa nyt, eikä etenkään tulevaisuudessa. Turha siellä Kotkassa on häpeillä, samassa leipäjonossa olette jatkossa.


      • Samakko
        Ja kannatti kirjoitti:

        Tuskin on haminalaisia Kotkan satamassa töissä muutamaa sataa nyt, eikä etenkään tulevaisuudessa. Turha siellä Kotkassa on häpeillä, samassa leipäjonossa olette jatkossa.

        Kotkalainen kirjoitetaan pienellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe