Tässä AKT lakossakin piti meidän kaupunkilaisten vain riehua, meinaan yksi työkaveri joka on Haminasta sanoi että niitä ei näkynyt riehumassa ollenkaan, vaikka niitäkin on varmaankin Kotkansatamassa muutama sata töissä. Näistä on saanut jo selitellä muun paikka kuntalaisille miksi meillä ja pohjoiskorealla on Lenin patsas.
Hävettää olla Kotkalainen
6
582
Vastaukset
- pavosen heskaa
Oikein tarkkaan kun katsoi tv:tä,kyllä sieltä myös haminalaisia erottui joukosta.Ja toiseksi,jos kerta häpeilet asuinpaikkaasi,aina voi muuttaa pois.Olisi jopa suotavaa sulle.
- pkduidf
noh,kyllähän toi mussalon hässäkkä taas osotti mitä ahtaajat on,järki kun loppuu ni tulos on nähtävissä, "eliittiduunarit" hah, ajattelukyvytöntä paskasakkia
- Summanmies66
pkduidf kirjoitti:
noh,kyllähän toi mussalon hässäkkä taas osotti mitä ahtaajat on,järki kun loppuu ni tulos on nähtävissä, "eliittiduunarit" hah, ajattelukyvytöntä paskasakkia
Merikaupungin meininkiä kuin Meripäivillä konsanaan. Juntit heiluttamassa nyrkkiä ja mökeltämässä. Ahtaajat tekevät arvokasta kotiseututyötä. Sopii tulla matkailijain katsomaan ja kokemaan karua työläiskaupungin meininkiä. Ei tarvita brädityöryhmiä.
- Napoleon c
Summanmies66 kirjoitti:
Merikaupungin meininkiä kuin Meripäivillä konsanaan. Juntit heiluttamassa nyrkkiä ja mökeltämässä. Ahtaajat tekevät arvokasta kotiseututyötä. Sopii tulla matkailijain katsomaan ja kokemaan karua työläiskaupungin meininkiä. Ei tarvita brädityöryhmiä.
Eihän meillä täällä Kotkassa olekkaan ,kui brandy työryhmiä.
- Ja kannatti
Napoleon c kirjoitti:
Eihän meillä täällä Kotkassa olekkaan ,kui brandy työryhmiä.
Tuskin on haminalaisia Kotkan satamassa töissä muutamaa sataa nyt, eikä etenkään tulevaisuudessa. Turha siellä Kotkassa on häpeillä, samassa leipäjonossa olette jatkossa.
- Samakko
Ja kannatti kirjoitti:
Tuskin on haminalaisia Kotkan satamassa töissä muutamaa sataa nyt, eikä etenkään tulevaisuudessa. Turha siellä Kotkassa on häpeillä, samassa leipäjonossa olette jatkossa.
Kotkalainen kirjoitetaan pienellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427