teemaksi Virmanen lanseeraa: "Back to the 80´s"
Jokrut hankkii mm. seuraavat pelaajat: Jukka Tammi, Jari Kurri, Timo Jutila, Arto Ruotanen, Wayne Gretzky, Otakar Janecky, Marko Palo, Christian Ruuttu, Esa Tikkanen, Juhani Tamminen, Raimo Summanen jne...
Joukkue on hieman hyökkäysvoittoinen ja vähän kalliimpi, ku tällä kaudella, mut ei se mitään... hankitaan sitte pari ponsoria ja hieman velkaa lisää...
Ja ensi
5
319
Vastaukset 5
- Mr Money Man
Onneksi lähes koko joukkueella on jo sopparit valmiina ensi kaudeksi. Hjalmari nauraa matkalla pankkiin kun makselee poikain palkkoja ensi viikosta lähtien.
- mut noi...
edellä mainitut pelaajat tulee tietenkin tän nykyisen porukan lisäks...
Tällä hetkellä suurin ongelma on se, et mistä sille Jutille löytyis oikean kokoinen potta päähän!?!
Nii ja joutuuhan Hjallis maksamaan vähän Keskolle suolarahoja, ku vie yhden plussapallon niiltä pois (eli Jutin ja oranssin Hockey Nightin "pikku"takin). - on väsynyttä
mut noi... kirjoitti:
edellä mainitut pelaajat tulee tietenkin tän nykyisen porukan lisäks...
Tällä hetkellä suurin ongelma on se, et mistä sille Jutille löytyis oikean kokoinen potta päähän!?!
Nii ja joutuuhan Hjallis maksamaan vähän Keskolle suolarahoja, ku vie yhden plussapallon niiltä pois (eli Jutin ja oranssin Hockey Nightin "pikku"takin).juttua täällä jokerien sivuilla.en kyllä yhtään ihmettele miksi.maajussit huutelee stadilaisille
- tuu tänne
on väsynyttä kirjoitti:
juttua täällä jokerien sivuilla.en kyllä yhtään ihmettele miksi.maajussit huutelee stadilaisille
inisemään.vittu perkele saatana.nii ja ens vuona meile tulee uus kyläkolu!
- Työkkärin täti
tuu tänne kirjoitti:
inisemään.vittu perkele saatana.nii ja ens vuona meile tulee uus kyläkolu!
ne kallispalkkaiset luuserit vaikka tekemään kevätsiivouksen siellä Hjartwall Areenalla. Edes jotain vastinetta tekemättömästä työstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 40485
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432