Ja ensi

kauden...

teemaksi Virmanen lanseeraa: "Back to the 80´s"

Jokrut hankkii mm. seuraavat pelaajat: Jukka Tammi, Jari Kurri, Timo Jutila, Arto Ruotanen, Wayne Gretzky, Otakar Janecky, Marko Palo, Christian Ruuttu, Esa Tikkanen, Juhani Tamminen, Raimo Summanen jne...

Joukkue on hieman hyökkäysvoittoinen ja vähän kalliimpi, ku tällä kaudella, mut ei se mitään... hankitaan sitte pari ponsoria ja hieman velkaa lisää...

5

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Money Man

      Onneksi lähes koko joukkueella on jo sopparit valmiina ensi kaudeksi. Hjalmari nauraa matkalla pankkiin kun makselee poikain palkkoja ensi viikosta lähtien.

      • mut noi...

        edellä mainitut pelaajat tulee tietenkin tän nykyisen porukan lisäks...

        Tällä hetkellä suurin ongelma on se, et mistä sille Jutille löytyis oikean kokoinen potta päähän!?!

        Nii ja joutuuhan Hjallis maksamaan vähän Keskolle suolarahoja, ku vie yhden plussapallon niiltä pois (eli Jutin ja oranssin Hockey Nightin "pikku"takin).


      • on väsynyttä
        mut noi... kirjoitti:

        edellä mainitut pelaajat tulee tietenkin tän nykyisen porukan lisäks...

        Tällä hetkellä suurin ongelma on se, et mistä sille Jutille löytyis oikean kokoinen potta päähän!?!

        Nii ja joutuuhan Hjallis maksamaan vähän Keskolle suolarahoja, ku vie yhden plussapallon niiltä pois (eli Jutin ja oranssin Hockey Nightin "pikku"takin).

        juttua täällä jokerien sivuilla.en kyllä yhtään ihmettele miksi.maajussit huutelee stadilaisille


      • tuu tänne
        on väsynyttä kirjoitti:

        juttua täällä jokerien sivuilla.en kyllä yhtään ihmettele miksi.maajussit huutelee stadilaisille

        inisemään.vittu perkele saatana.nii ja ens vuona meile tulee uus kyläkolu!


      • Työkkärin täti
        tuu tänne kirjoitti:

        inisemään.vittu perkele saatana.nii ja ens vuona meile tulee uus kyläkolu!

        ne kallispalkkaiset luuserit vaikka tekemään kevätsiivouksen siellä Hjartwall Areenalla. Edes jotain vastinetta tekemättömästä työstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe