teemaksi Virmanen lanseeraa: "Back to the 80´s"
Jokrut hankkii mm. seuraavat pelaajat: Jukka Tammi, Jari Kurri, Timo Jutila, Arto Ruotanen, Wayne Gretzky, Otakar Janecky, Marko Palo, Christian Ruuttu, Esa Tikkanen, Juhani Tamminen, Raimo Summanen jne...
Joukkue on hieman hyökkäysvoittoinen ja vähän kalliimpi, ku tällä kaudella, mut ei se mitään... hankitaan sitte pari ponsoria ja hieman velkaa lisää...
Ja ensi
5
318
Vastaukset 5
- Mr Money Man
Onneksi lähes koko joukkueella on jo sopparit valmiina ensi kaudeksi. Hjalmari nauraa matkalla pankkiin kun makselee poikain palkkoja ensi viikosta lähtien.
- mut noi...
edellä mainitut pelaajat tulee tietenkin tän nykyisen porukan lisäks...
Tällä hetkellä suurin ongelma on se, et mistä sille Jutille löytyis oikean kokoinen potta päähän!?!
Nii ja joutuuhan Hjallis maksamaan vähän Keskolle suolarahoja, ku vie yhden plussapallon niiltä pois (eli Jutin ja oranssin Hockey Nightin "pikku"takin). - on väsynyttä
mut noi... kirjoitti:
edellä mainitut pelaajat tulee tietenkin tän nykyisen porukan lisäks...
Tällä hetkellä suurin ongelma on se, et mistä sille Jutille löytyis oikean kokoinen potta päähän!?!
Nii ja joutuuhan Hjallis maksamaan vähän Keskolle suolarahoja, ku vie yhden plussapallon niiltä pois (eli Jutin ja oranssin Hockey Nightin "pikku"takin).juttua täällä jokerien sivuilla.en kyllä yhtään ihmettele miksi.maajussit huutelee stadilaisille
- tuu tänne
on väsynyttä kirjoitti:
juttua täällä jokerien sivuilla.en kyllä yhtään ihmettele miksi.maajussit huutelee stadilaisille
inisemään.vittu perkele saatana.nii ja ens vuona meile tulee uus kyläkolu!
- Työkkärin täti
tuu tänne kirjoitti:
inisemään.vittu perkele saatana.nii ja ens vuona meile tulee uus kyläkolu!
ne kallispalkkaiset luuserit vaikka tekemään kevätsiivouksen siellä Hjartwall Areenalla. Edes jotain vastinetta tekemättömästä työstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541