Reindeerspotting elokuva

Bronson Club

Reindeerspotting - Pako joulumaasta - ennen näkemätön dokumenttielokuva.

19-vuotias Jani on asunut koko ikänsä Rovaniemellä. Viimeiset viisi vuotta Jani on käyttänyt huumeita ja kaikkea mikä menee suoneen, kurkkuun tai palaa tupakassa. Kaveriporukka elää suomalaisen keskivertokaupungin sisällä osana yhteiskuntaa kuitenkin siitä erillään, omana yhteisönään. Elämän kiertokulkua rytmittää rötöstely, säätäminen ja narkkaaminen. Tekemistä riittää aina. Jania ahdistaa pienen kaupungin näköalattomuus, mutta hän ei vielä päässyt muualle. Edes lomalle. Jani on vakuuttunut että hän lopettaa käytön kunhan vaan pääsee pois Rovaniemeltä. Tarpeeksi kauas, jonnekin Euroopan ja tapahtumien keskipisteeseen.

Kuinka ollakaan, tapahtuu asioita joiden seurauksena Jani todellakin lähtee matkaan. Mutta mitä sitten? Voiko elämäntapaansa muuttaa tuosta vain?

Lisätietoja, kuvamateriaalia jne.
http://www.reindeerspotting.com
Ottakaa osaa keskusteluun myös fb:n ryhmässä.

Reindeerspottingin tuottajatiimi / Bronson Club Oy

14

2654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfgsadf

interesting...

• Salari-iiris

paska raina, suomalaiset mitään leffoja osaa tehdä.. tuossakin on varmaan pääosissa jasper pääkkönen

• juntti5

Parahin Salaris iirisiitin.
        Miten voit sanoa, että paska raina. Et ole nähnyt koko rainaa. juntti.
        Dokumenttielokuva on dokumenttielokuva, eli dokumentti. Juntti.
        Siinä ei ole näyttelijöitä, koska se on dokumentti. Juntti
        Eli tosi elämää. Juntti

• Smartie :p

Vilkaisepa elokuvan traileri, näyttääkö Jasper Pääkköseltä. En sano tätä pahalla, voisit kuitenkin vilkaista tiedot elokuvasta ennen kuin sanot mitään.
        Menepä vaikka reindeerspotting.com -sivustolle niin löydät lisää tietoa elokuvasta ja ehkä sitten ajattelet toisin.

Tosin, turhaanpa minä tätä tein, koska ilmeisesti kirjoittaja on vain näitä, jotka aukovat päätään, jotta saisivat valituksistaan aikaan keskustelua.

• Salari-iiris
        Smartie :p kirjoitti:

Vilkaisepa elokuvan traileri, näyttääkö Jasper Pääkköseltä. En sano tätä pahalla, voisit kuitenkin vilkaista tiedot elokuvasta ennen kuin sanot mitään.
        Menepä vaikka reindeerspotting.com -sivustolle niin löydät lisää tietoa elokuvasta ja ehkä sitten ajattelet toisin.

Tosin, turhaanpa minä tätä tein, koska ilmeisesti kirjoittaja on vain näitä, jotka aukovat päätään, jotta saisivat valituksistaan aikaan keskustelua.

Tuo JP-heitto oli sarkastinen, mutta ethän sä edes tiedä mitä se tarkoittaa?
        suomalaiset leffat (varsinkin huume-rainat) ovat paskoja ja epärealistisia, joku 17vee pentu hiphoppari-wnb-junkie pitää niitä tykkeinä.

• salari.iiris
        Salari-iiris kirjoitti:

Tuo JP-heitto oli sarkastinen, mutta ethän sä edes tiedä mitä se tarkoittaa?
        suomalaiset leffat (varsinkin huume-rainat) ovat paskoja ja epärealistisia, joku 17vee pentu hiphoppari-wnb-junkie pitää niitä tykkeinä.

väitteestä sen verran että ei ole kuin pelkkä pr-temppu, kohtahan kyseisen dokkari/leffan päänäytteljä on levottomat 6 osassa tms. Kaikkee paskaa ihmiset uskookin, dokkari juu niin o..

• ??

mitä tapahtu tolle janille? siis et onkse kuollu vai muuttiks se oikeesti elämäntapaansa vai istuukse jossai linnas? tietääks kukaa?

• iehrdikdf

Varmaa rupes vetää bissee ja viinaa ja sit se rupes varmaa kattoo salkkareitaaaaaaaaaaa

• rovaniemionkovamesta

pääsee pois vankilasta lähiakoina ja linnareissun aikana pääsi irti huumeista, ainakin nyt näyttää ihan hyvältä mutta saattaa vanhat tavat vetää silti takaisin.

• Hoadel
        rovaniemionkovamesta kirjoitti:

pääsee pois vankilasta lähiakoina ja linnareissun aikana pääsi irti huumeista, ainakin nyt näyttää ihan hyvältä mutta saattaa vanhat tavat vetää silti takaisin.

Itellä promoteaserin nähneenä tuli mieleen,että miten lienee asiat sillä pitkätukkaisella tyypillä joka kävi apteekissa ostamassa tarvikkeita..Ku jotenki jäi sellanen kuva,että se tyyppi oli paljon syvemmällä siinä maailmassa ku päähenkilö Jani. Toki tämä on vaan mun käsitys.

• Rollolainen
        Hoadel kirjoitti:

Itellä promoteaserin nähneenä tuli mieleen,että miten lienee asiat sillä pitkätukkaisella tyypillä joka kävi apteekissa ostamassa tarvikkeita..Ku jotenki jäi sellanen kuva,että se tyyppi oli paljon syvemmällä siinä maailmassa ku päähenkilö Jani. Toki tämä on vaan mun käsitys.

Tää Jani on päässyt linnasta n. kuukausi sitten ja kuulemma ollut kuivilla viime syksystä asti. Uskoo sitten ken tahtoo.
        Tää kaveri jolla leffassa oli pitkä tukka, niin se asuu vielä Rovaniemellä. On se näkyny tööteissä tuola pyörivän.

• Veronmaksaja__

Mutta ylipäätänsä suhtaudun kaikkeen narkkarielämän kuvauksiin suurella skeptisyydellä. Siinä tulee aina glamouria vaikka kuinka ollaan inhorealisteja. Narkkarit ovat kaikki vastenmielisiä syöpäläisiä, jotka aiheuttavat valtavasti kustannuksia yhteiskunnalle.

• taunustypy

Olen perustanut Facebookiin ryhmän, jossa toivotaan Reindeerspotting dokumentin K18 ikärajan laskua.
      Ryhmän sivuilla aiheesta lisää.
      Kiitos.

Alla näkyvästä osoitteesta löydät ryhmän. Tai Facebookissa hakusanoilla Reindeerspotting.

http://www.facebook.com/pages/Reindeerspotting-Escape-from-Santaland/363719898410?ref=ts#!/group.php?gid=110808605619143&ref=mf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe