Koroisissa on parikin asuntoa myynnissä.
Koroistentiellä,millaista aluetta tämä on ja millaista lenkkeilymaastoa?
Onko vuokrakämppiä paljon ja miten bussit kulkee turkuun?
Piikkiöstä muutenkin,millaista asua ja palvelut(kö) pelkästään Kaarinassa?
Verotus,asukkaat,muutkin tiedot ovat tervettuleita jos vastaa fiksusti!
Kiitos!
Koroinen
3
754
Vastaukset 3
- Nmmms
Moi, vajaa 3 vuotta asunut Piikkiössä ok-talossa parisen kilometriä Piikkiön keskustasta. Todell hyvin viihdytty:
hyvät palvelut, mm. kaksi ruokamarkettia, kirjasto, partureita n kpl, pari pankkia, pikkukauppoja, pitseria, ravintola (Hennukka), terveysasema jne.
hyvät kulkuyhteydet, autolla 15 min turun keskustaan moottoritietä, bussilla pääsee silläkin nopeasti turkuun, Skanssiin reilu 5 min, Myllyynkin nopeasti ohitustietä
hyvät ulkoilumaastot, esim. 110-tien varrella Linnavuoren maastot ja pururata
Miinuksia:
Hmm, vaikea keksiä.
Piikkiön on sopivasti Turusta erillään mutta kuitenkin kaikki palvelut lähellä, suosittelen! Ja mitä katukuvastakin voi päätellä, lapsiperheitä Piikkiöstä löytyy paljon - Herranjumala
muuta piikkiöön. Paikalliset asukkaat vittumaisia, elämään kyllästyneitä mulkkuja,jotka nauttivat muiden
solvaamisesta ja haukkumisesta. Juoruja keksitään omasta päästä ja kiertää koko kylässä. Suosittelen
välttämään kyseistä kuntaa! Pari vuotta asuin piikkiössä ja vihdoin pääsin alkuvuodesta muuttamaan pois. Ei
enää ikinä takaisin!- Piikkiöläinen
... kun muutit. Täällä asuu vaan fiksuja ihmisiä ja tänne ei sopeudu sun kaltaiset lainkaan. Mä olen asunut nyt 10 vuotta enkä ole törmännyt yhteenkään hmm... veemäiseen. Me ei edes täällä kiroilla ;O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107720
- 39675
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16618Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489