Uusi aikakausi

Foligno71

Joko saa uskoa ja toivoa ? Manngard pahoittelee ja ottaa syyt niskoilleen..Hiitelä ( isä ) puhuu kuin mies, on uskottavan oloinen. On alkamassa uusi aika..Summanen tekee tutkimusta ja isojakin uudistuksia on luvattu. Kun joskus 2013- tulee uusi halli ja uudet puitteet, niin saattaa olla että Ilveskin on lopulta samalla tasolla mitä puitteet mahdollistaa. Olisikin suorastaan sääli jättää käyttämättä tämä mahdollisuus, varsinkin kun on olemassa suuri pelko siitä, että Tappara ainakin tilaisuuteen tarttuu. Ilves ei siis halua jäädä jälkeen ja profiloitua Tampereen kakkoseksi, kun mahdollisuudet on ainakin teoriassa olla jopa Suomen ykkönen..jälleen. Nyt on hyvää aikaa tehdä oikeasti työtä asian eteen, ei vain näennäisnäpertelyä ja hienoja suunnitelmia, joissa kukaan ei edes tunne rooliaan organisaatiossa. Ei pelaajiakaan voi jäälle pistää tyyliin " sää olet maalissa eka Määttänen..". Nyt haetaan aidosti ja oikeasti linjaa tekemiseen. Meillä on loistava juniorimylly, jo hyödyntämällä sen, saadaan aikaan tulosta. Siihen järkevät hankinnat ja näille pitkät sopimukset...Malttia nyt..mestaruus 30 vuoden välein ? Ja jatkossa sitten tietysti useamminkin :)

3

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make222

Sinänsä positiivista tekstiä. Ainoa, mukä särähtää korvaan, on tämä uusi halli. Hakametsä on edelleen aivan toimiva areena ja riittää kyllä aivan hyvin tämän kokoiseen kaupunkiin. Montako kertaa muuten on ollut täynnä tällä kaudella?.
      Ei uusi halli mikään sateentekijä olisi.

• Foligno71

Mutta kun se uusi halli nyt tulee ja Ilves sinne on siirtymässä, niin on ensiarvoisen tärkeää se, että muutkin asiat ovat samalla tasolla. Uusi iso halli saattaa hyvin ollakkin iso riippakivi, jos organisaatio ja muu taustatyö on samalla tasolla mitä viimevuosina on nähty. Kustannukset ilmanmuuta kasvavat, joten panostuksenkin pitää kasvaa, tyhjille hallille ei kannata pelata. On kuitenkin nähty tälläkin kaudella, että katsojia riittää, jos on laadukasta katsottavaa. Saa nähdä, onko se uusi halli sateentekijä vai peräti myrskyn nostattaja..

• exfani

Saipa on iha huono ku hävis ilvekselle kotipelin 1-5!!! YHYYYYYYYY!!! Haistakaa kukkanen!!
      NIIN NOLO OTTELU ETTEI MITÄÄ RAJAA, HÄVIS JOLLEKI RUTON ILVEKSELLE!! YHYYYYYYYYYYYYY! Tommosesta tuu ku pahamieli.. nyyh;((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe