Miksi HIKO on bannattu, milteipä ainut kirjoittelija täällä, jonka sepustuksissa on asiantynkääkin eikä pelkkää sponzinketkujen sumutusta tai p...kanpuhumista
URALIN!
10
472
Vastaukset
- jespers
Koska totuus sattuu ja the truth is out there, eli kotimaiselle käännettyna ruut on ulkona!
- Loistava uutinen
Onko totta? Onpa loistava uutinen.
Vielä kun tummelipoju, lapuan sähköpostipostaaja ja riippumaton ps-poju saisivat bannit niin asia alkaisi olla mallillaan.- voi tehdä
Jos Tummeli-pojat poistettaisiin tältä palstalta, katoisi Winkkarilta myös kaikki puolustajat...
- hiko
joo minuakin kiinnostaisi tietaa
Ystavallisin terveisin
HIKO- AdaFlink
... terve Hiko. Oletko oikeesti ollut bannattuna?
Aurinkoisia kevätilmoja sinnekin.
Ja mitaan ette voi... - hiko
AdaFlink kirjoitti:
... terve Hiko. Oletko oikeesti ollut bannattuna?
Aurinkoisia kevätilmoja sinnekin.
Ja mitaan ette voi...Terve Ada.
Kyllä kai olin bannattu, miksi minä en tiedä.
Kun yritin läettää viestiä niin tuli tällainen viesti
Sorry, You was blocked by admin, so you don't have right to post new comment!
Voihan se olla etta se oli teknillinen vika mutta arvaat varmaan että luulin että joku oli hieman suuttunut jostain minun kirjoituksistani...
Täällä ei ole kevät pukkaamassa päälle vaan kuuma kausi ja 35c...
Mukavia kevätlumi kelejä
Hiko Minä en osaa vastata tuohon, ei ole ainakaan tullut valituksia viesteistäsi.
Suomi24 ylläpito vastaa.
Tässä linkki. Merkitse kohta sheriffit, ja viestisi alkuun tämä keskusteluketju, ja
kirjoita sähköpostiosoitteeksi tuo sama nimimerkki millä olet kirjoittanut tänne.
Suomi24 ylläpito vastaa henkilökohtaisesti sähköpostiisi.
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
Hyvää päivänjatkoa!- hiko
uralin kirjoitti:
Minä en osaa vastata tuohon, ei ole ainakaan tullut valituksia viesteistäsi.
Suomi24 ylläpito vastaa.
Tässä linkki. Merkitse kohta sheriffit, ja viestisi alkuun tämä keskusteluketju, ja
kirjoita sähköpostiosoitteeksi tuo sama nimimerkki millä olet kirjoittanut tänne.
Suomi24 ylläpito vastaa henkilökohtaisesti sähköpostiisi.
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
Hyvää päivänjatkoa!TAYTIN JO KERRAN SE LOMAKE,
EIPAS TULLUT VASTAUSTA,
YRITIN SOITTAA SIIHEN PIRUN KALLIISEEN "PALVELU PUHELIMEEN" JONOTIN 2 TUNTIA
KUKAAN EI VASTANNUT.
LAHETIN SINULLEKIN VIESTIA TEIDAN OMAN VIESTIKESKUKSEN KAUTTA,
EI VASTAUSTA.
EHKA TEIDAN PALVELUKONSEPTISSA OLISI VAHAN"PETRAAMISTA"???
YSTAVALLISIN JA RAKENTAVIN TERVEISIN
HIKO
PS. SAAT TOIMITTAA TAMAN VIESTIN ETEENPAIN POMOLLESI. - sawatdii.
hiko kirjoitti:
TAYTIN JO KERRAN SE LOMAKE,
EIPAS TULLUT VASTAUSTA,
YRITIN SOITTAA SIIHEN PIRUN KALLIISEEN "PALVELU PUHELIMEEN" JONOTIN 2 TUNTIA
KUKAAN EI VASTANNUT.
LAHETIN SINULLEKIN VIESTIA TEIDAN OMAN VIESTIKESKUKSEN KAUTTA,
EI VASTAUSTA.
EHKA TEIDAN PALVELUKONSEPTISSA OLISI VAHAN"PETRAAMISTA"???
YSTAVALLISIN JA RAKENTAVIN TERVEISIN
HIKO
PS. SAAT TOIMITTAA TAMAN VIESTIN ETEENPAIN POMOLLESI.Täytyy todeta, että laitoit sellaista tekstiä, johon eivät muutoin pystyneet vastaamaan, kuin bannauksella, tai millä lienee..
Buri Ram 34 - Cluso627.
sawatdii. kirjoitti:
Täytyy todeta, että laitoit sellaista tekstiä, johon eivät muutoin pystyneet vastaamaan, kuin bannauksella, tai millä lienee..
Buri Ram 34että tämän takana oli EEEUUKOOO?CAVENIUS?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173886
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731577Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231057- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800