URALIN!

pohojalaane...

Miksi HIKO on bannattu, milteipä ainut kirjoittelija täällä, jonka sepustuksissa on asiantynkääkin eikä pelkkää sponzinketkujen sumutusta tai p...kanpuhumista

10

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jespers

      Koska totuus sattuu ja the truth is out there, eli kotimaiselle käännettyna ruut on ulkona!

    • Loistava uutinen

      Onko totta? Onpa loistava uutinen.

      Vielä kun tummelipoju, lapuan sähköpostipostaaja ja riippumaton ps-poju saisivat bannit niin asia alkaisi olla mallillaan.

      • voi tehdä

        Jos Tummeli-pojat poistettaisiin tältä palstalta, katoisi Winkkarilta myös kaikki puolustajat...


    • hiko

      joo minuakin kiinnostaisi tietaa

      Ystavallisin terveisin

      HIKO

      • AdaFlink

        ... terve Hiko. Oletko oikeesti ollut bannattuna?

        Aurinkoisia kevätilmoja sinnekin.

        Ja mitaan ette voi...


      • hiko
        AdaFlink kirjoitti:

        ... terve Hiko. Oletko oikeesti ollut bannattuna?

        Aurinkoisia kevätilmoja sinnekin.

        Ja mitaan ette voi...

        Terve Ada.

        Kyllä kai olin bannattu, miksi minä en tiedä.

        Kun yritin läettää viestiä niin tuli tällainen viesti

        Sorry, You was blocked by admin, so you don't have right to post new comment!

        Voihan se olla etta se oli teknillinen vika mutta arvaat varmaan että luulin että joku oli hieman suuttunut jostain minun kirjoituksistani...

        Täällä ei ole kevät pukkaamassa päälle vaan kuuma kausi ja 35c...

        Mukavia kevätlumi kelejä

        Hiko


      • Minä en osaa vastata tuohon, ei ole ainakaan tullut valituksia viesteistäsi.

        Suomi24 ylläpito vastaa.
        Tässä linkki. Merkitse kohta sheriffit, ja viestisi alkuun tämä keskusteluketju, ja
        kirjoita sähköpostiosoitteeksi tuo sama nimimerkki millä olet kirjoittanut tänne.

        Suomi24 ylläpito vastaa henkilökohtaisesti sähköpostiisi.

        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

        Hyvää päivänjatkoa!


      • hiko
        uralin kirjoitti:

        Minä en osaa vastata tuohon, ei ole ainakaan tullut valituksia viesteistäsi.

        Suomi24 ylläpito vastaa.
        Tässä linkki. Merkitse kohta sheriffit, ja viestisi alkuun tämä keskusteluketju, ja
        kirjoita sähköpostiosoitteeksi tuo sama nimimerkki millä olet kirjoittanut tänne.

        Suomi24 ylläpito vastaa henkilökohtaisesti sähköpostiisi.

        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

        Hyvää päivänjatkoa!

        TAYTIN JO KERRAN SE LOMAKE,

        EIPAS TULLUT VASTAUSTA,

        YRITIN SOITTAA SIIHEN PIRUN KALLIISEEN "PALVELU PUHELIMEEN" JONOTIN 2 TUNTIA

        KUKAAN EI VASTANNUT.

        LAHETIN SINULLEKIN VIESTIA TEIDAN OMAN VIESTIKESKUKSEN KAUTTA,

        EI VASTAUSTA.

        EHKA TEIDAN PALVELUKONSEPTISSA OLISI VAHAN"PETRAAMISTA"???

        YSTAVALLISIN JA RAKENTAVIN TERVEISIN

        HIKO

        PS. SAAT TOIMITTAA TAMAN VIESTIN ETEENPAIN POMOLLESI.


      • sawatdii.
        hiko kirjoitti:

        TAYTIN JO KERRAN SE LOMAKE,

        EIPAS TULLUT VASTAUSTA,

        YRITIN SOITTAA SIIHEN PIRUN KALLIISEEN "PALVELU PUHELIMEEN" JONOTIN 2 TUNTIA

        KUKAAN EI VASTANNUT.

        LAHETIN SINULLEKIN VIESTIA TEIDAN OMAN VIESTIKESKUKSEN KAUTTA,

        EI VASTAUSTA.

        EHKA TEIDAN PALVELUKONSEPTISSA OLISI VAHAN"PETRAAMISTA"???

        YSTAVALLISIN JA RAKENTAVIN TERVEISIN

        HIKO

        PS. SAAT TOIMITTAA TAMAN VIESTIN ETEENPAIN POMOLLESI.

        Täytyy todeta, että laitoit sellaista tekstiä, johon eivät muutoin pystyneet vastaamaan, kuin bannauksella, tai millä lienee..


        Buri Ram 34


      • Cluso627.
        sawatdii. kirjoitti:

        Täytyy todeta, että laitoit sellaista tekstiä, johon eivät muutoin pystyneet vastaamaan, kuin bannauksella, tai millä lienee..


        Buri Ram 34

        että tämän takana oli EEEUUKOOO?CAVENIUS?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe