Miksi HIKO on bannattu, milteipä ainut kirjoittelija täällä, jonka sepustuksissa on asiantynkääkin eikä pelkkää sponzinketkujen sumutusta tai p...kanpuhumista
URALIN!
10
509
Vastaukset
- jespers
Koska totuus sattuu ja the truth is out there, eli kotimaiselle käännettyna ruut on ulkona!
- Loistava uutinen
Onko totta? Onpa loistava uutinen.
Vielä kun tummelipoju, lapuan sähköpostipostaaja ja riippumaton ps-poju saisivat bannit niin asia alkaisi olla mallillaan.- voi tehdä
Jos Tummeli-pojat poistettaisiin tältä palstalta, katoisi Winkkarilta myös kaikki puolustajat...
- hiko
joo minuakin kiinnostaisi tietaa
Ystavallisin terveisin
HIKO- AdaFlink
... terve Hiko. Oletko oikeesti ollut bannattuna?
Aurinkoisia kevätilmoja sinnekin.
Ja mitaan ette voi... - hiko
AdaFlink kirjoitti:
... terve Hiko. Oletko oikeesti ollut bannattuna?
Aurinkoisia kevätilmoja sinnekin.
Ja mitaan ette voi...Terve Ada.
Kyllä kai olin bannattu, miksi minä en tiedä.
Kun yritin läettää viestiä niin tuli tällainen viesti
Sorry, You was blocked by admin, so you don't have right to post new comment!
Voihan se olla etta se oli teknillinen vika mutta arvaat varmaan että luulin että joku oli hieman suuttunut jostain minun kirjoituksistani...
Täällä ei ole kevät pukkaamassa päälle vaan kuuma kausi ja 35c...
Mukavia kevätlumi kelejä
Hiko Minä en osaa vastata tuohon, ei ole ainakaan tullut valituksia viesteistäsi.
Suomi24 ylläpito vastaa.
Tässä linkki. Merkitse kohta sheriffit, ja viestisi alkuun tämä keskusteluketju, ja
kirjoita sähköpostiosoitteeksi tuo sama nimimerkki millä olet kirjoittanut tänne.
Suomi24 ylläpito vastaa henkilökohtaisesti sähköpostiisi.
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
Hyvää päivänjatkoa!- hiko
uralin kirjoitti:
Minä en osaa vastata tuohon, ei ole ainakaan tullut valituksia viesteistäsi.
Suomi24 ylläpito vastaa.
Tässä linkki. Merkitse kohta sheriffit, ja viestisi alkuun tämä keskusteluketju, ja
kirjoita sähköpostiosoitteeksi tuo sama nimimerkki millä olet kirjoittanut tänne.
Suomi24 ylläpito vastaa henkilökohtaisesti sähköpostiisi.
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
Hyvää päivänjatkoa!TAYTIN JO KERRAN SE LOMAKE,
EIPAS TULLUT VASTAUSTA,
YRITIN SOITTAA SIIHEN PIRUN KALLIISEEN "PALVELU PUHELIMEEN" JONOTIN 2 TUNTIA
KUKAAN EI VASTANNUT.
LAHETIN SINULLEKIN VIESTIA TEIDAN OMAN VIESTIKESKUKSEN KAUTTA,
EI VASTAUSTA.
EHKA TEIDAN PALVELUKONSEPTISSA OLISI VAHAN"PETRAAMISTA"???
YSTAVALLISIN JA RAKENTAVIN TERVEISIN
HIKO
PS. SAAT TOIMITTAA TAMAN VIESTIN ETEENPAIN POMOLLESI. - sawatdii.
hiko kirjoitti:
TAYTIN JO KERRAN SE LOMAKE,
EIPAS TULLUT VASTAUSTA,
YRITIN SOITTAA SIIHEN PIRUN KALLIISEEN "PALVELU PUHELIMEEN" JONOTIN 2 TUNTIA
KUKAAN EI VASTANNUT.
LAHETIN SINULLEKIN VIESTIA TEIDAN OMAN VIESTIKESKUKSEN KAUTTA,
EI VASTAUSTA.
EHKA TEIDAN PALVELUKONSEPTISSA OLISI VAHAN"PETRAAMISTA"???
YSTAVALLISIN JA RAKENTAVIN TERVEISIN
HIKO
PS. SAAT TOIMITTAA TAMAN VIESTIN ETEENPAIN POMOLLESI.Täytyy todeta, että laitoit sellaista tekstiä, johon eivät muutoin pystyneet vastaamaan, kuin bannauksella, tai millä lienee..
Buri Ram 34 - Cluso627.
sawatdii. kirjoitti:
Täytyy todeta, että laitoit sellaista tekstiä, johon eivät muutoin pystyneet vastaamaan, kuin bannauksella, tai millä lienee..
Buri Ram 34että tämän takana oli EEEUUKOOO?CAVENIUS?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514