Mustasukkaisuus riivaa meitä!

AD

Eli tulin kertomaan tänne suhteemme tilanteen ja hakemaan apua, sillä pelkään, että meidän hyvä suhde kaatuu minun mustasukkaiseen käytökseeni. Mieheni on myös mustasukkainen, mutta ei niin paljon kuin minä! Olen sairas ja tiedän sen, mutta en pysty lopettamaan jatkuvia syyttelyjä, kännykän ja takintaskujen tarkkailua. Mieheni on menettänyt hermonsa jo useasti minuun, kun epäilen häntä milloin mistäkin ja nykyisin riitelemme jo päivittäin. Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta ja en pystyisi ikinä elämään ilman häntä! Onneksi kultani on sitkeä ja yrittää kestää minua. Hain jo apua, mutta joudun odottamaan terapiaan 2kk!! Olen hänestä riippuvainen ja pelkään koko ajan, että hän jättää minut vielä. Teen kaikkeni, jotta voisin luottaa häneen, mutta tuntuu kuin päässäni joku pikku piru houkuttelisi minua taas epäilemään miestäni! En jaksa itseäni enään..

4

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_1879

      elämäni naisen pelkästään omaan mustasukkaisuuteeni.
      Toisaalta eipä tämä nainen tullut paljoa vastaan.. sain käytännössä olla yksin ongelman kanssa, jos kysyin jotain aiheeseen liittyvää sain vain raivoa vastaukseksi.. päätin lähteä kun enää muuta keksinyt.

      Nyt ikävöin häntä suuresti.. hän ei minua koska ei usko että pääsen mustasukkaisuudesta eroon. Toisaalta en usko edelleenkään että hän tulisi tässä asiassa vastaan.. Hän on 100% syytön kaikkeen ja minä 100% syyllinen.

      Kyllä se on niin että jos toinen ei halua auttaa toista vaan pitää kaverisuhteita tärkeämpänä kuin omaa rakastaan niin kyllä silloin pitää vakavasti miettiä onko siinä suhteessa mitään järkeä

    • ....................

      Olen 21 vuotias nuori nainen. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa melkein kaksi vuotta. Ennen seurustelua, en edes tiennyt että voin olla toiselle ihmiselle näin kamala. Olen äärimmäisen mustasukkainen. Tutkin puhelimen, en anna katsoa tv:tä jos siellä on puolialastomia naisia, jos kadulla tulee nainen vastaan nostan kamalan metelin asiasta. Tämän takia, hyvä kun kaupassa voimme yhdessä käydä. Emme nykyään käy viikonloppuisin ulkona, enkä suostu että mieheni menisi kavereiden kanssa. Pelkään kokoa ajan että hän pettäisi minua, tai löytäisi uuden ja paremman naisen ja jättäisi minut.
      Ikinä ei tiedä koska räjähdän ja saan kohtauksen. Syytän häntä siitä, jos tv:ssä näytetään alaston kohtauksia. Haukun hänet joka kerta todella pahoilla sanoilla ja heti tämän jälkeen itken ja pyytelen anteeksi.

      Saan paljon kehuja ulkonäöstäni, mutta en itse näe mitään hyvää itsessäni. Olen liian lihava, lyhyt ja ruma. Urheilen todella paljon, koska haluan laihtua koko ajan. Koko ajan keksin uusia asioita, miten saisin itsestäni kauniimman ja tuntuu että joka kerta epäonnistun. Olen käynyt rintojen suurennus leikkauksessa 1,5vuotta sitten, mutta nyt olen alkanut miettimään uutta leikkausta jos niistä saisi vielä vähän suuremmat.

      Tuntuu koko ajan, että en riitä poikaystävälleni, ja haluan parantaa ulkonäköäni ettei hänen ikinä tarvitsisi edes vilkaista toisia naisia. Tiedän, että mieheni rakastaa minua todella paljon, koska muuten hän olisi jo lähtenyt pois.

      Itselläni on vain niin toivoton olo, kun aina lupaa että muuttuu mutta sitä ei tapahdu. Halusin kirjoittaa tänne, koska minun on niin vaikea puhua asioista muille ihmisille.

      • Stiga Masala

        Itsekin kärsin jatkuvista ulkonäköön liittyvistä ongelmista, olen aina liian lihava omasta mielestäni. Pelkään että mieheni haluaa jonkun pitkän ja laihan naisen tilalleni. Riudutun itseäni olemalla syömättä, jotta olisi yhtä laiha kuin naiset joita mieheni ihailee netistä.

        Mieheni sanoo kuitenkin että olen kaunis, ja hän haluaa vain olla minun kanssani. Silti olen sairaalloisen mustasukkainen, säännällisesti tutkin hänen puhelimensa, facebookin, ja sähköpostin. Tarkistan tiliotteista että missä hän on maksanut ostoksensa, tarkkailen taksikuitteja baarireissujen jälkeen. Tämä on todella raskasta! En jaksaisi epäillä koko ajan, varsinkaan kun siihen ei ole syytä vielä löytynyt.

        Menetän mieheni jos hän tietäisi totuuden... Itsekkään en jaksaisi tälläistä kyyläystä kauaan.


    • 4444666

      Minulla on sama ongelma. Olen pystynyt sen myöntämään mutta terapiaa en ole hakenut, tuntuu ettei kukaan kallonkutistaja pysty sanoo minulle et luota itseesi ja mieheesi, jos epäilen niin epäilen, itse satutan itseäni, se sattuu mutta hän on minulle kaikki kaikessa ja ilman häntä en voi elää!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe