Olen parikymppinen opiskelijanainen. Paras ystäväni on ihastunut yhteen poikaan ja poika häneen. Kummatkin ovat hieman ujoja, mutta heistä näkee selvästi, että he ovat ihastuneita toisiinsa. Itse asiassa olen ihan onnellinen ystäväni puolesta, mutta välillä tunnen olevani jutun kolmas pyörä. Olen hieman mustasukkainen ystävästäni tälle pojalle ja minua harmittaa, ettei poika kunnolla edes puhu minulle, vaikka olemme kaikki samalla luokalla ja vietämme siten ja ystäväni tahdosta välillä hieman aikaa kolmestaankin. Muuten en tahallani tuppaudu heidän väliinsä. Ymmärrän, että poika on ujo, mutta välillä tuntuu kuin hän inhoaisi minua. Voi olla, että mies pitää minua ihastumisensa esteenä tai muuten vain jotenkin rasittavana, mutta haluaisin kuitenkin ystäväni vuoksi ja muutenkin tulla toimeen pojan kanssa. Mitä minun teidän mielestänne pitäisi tässä tilanteessa toimia? Ja ennen kaikkea, tietäisikö kukaan mitään lauluja, jotka liittyisivät tilanteeseeni eli kolmantena pyöränä olemiseen? Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata.
Lauluja kolmannesta pyörästä?
Kolmas pyörä
1
622
Vastaukset
- poika näkee
sinut esteenä siihen ettei hänen ole niin helppoa lähestyä tyttöä kun sinä olet siinä vieressä mukana. Ehkä hän haluaisi vain olla tytön kanssa kahden kuin varmaan moni ihastunut pari haluaakin. Anna heille välillä tilaisuuksia, että saavat olla täysin kahden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003154406- 152193
- 1882014
- 1041433
- 711294
- 74962
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726