Mikä on toimivin mokkula- tai tikkuliittymä Lahdessa keskustan alueella asuvalle. Suunnittelin 1mb liitymää/n. 20euroo kuussa.
Lähinnä surffaan netissä ja joskus katson nettitv:stä jotain..
Tikkuliittymä Lahdessa
5
295
Vastaukset
- 11+14
ota hyvä mies kunnon laajakaista, meillä 2M DNA laajakaista 23,90/kk, tosin pitkä asiakassuhde...
Ja eikös nytkin jo saa 10M liittymiä 20-30e/kk..?- noin halvalla
DNA 2M laajakaista 37,00
DNA 2M kaapeli 34,90
- ..............
Hanki kotiin ADSL tai kaapelimodeemi. Tikut on tarkoitettu liikkuvaan käyttöön EI kiinteän liittymän korvaajiksi.
Suurin syy tikkujen tökkimiseen on se että niitä hankitaan kiinteän yhteyden korvaajiksi ja koska hölmöjä riittää tulee mobiiliyhteyksien takkuaminen pahenemaan nykyisestäänki koska radioverkoissa ei kapasiteetti yksinkertaisesti riitä eikä sitä kapasiteettia pystytä nostamaan rajattomasti.
Ainakin Elisan verkko tuntuu toimivan toistaiseksi kohtuullisesti suurimmassaosassa Lahtea mutta tuskin kauaa jos lisää hölmöjä ottaa kiinteän liittymän tilalle kotikäyttöön noita mobiililiittymiä. - MVJ
> joskus katson nettitv:stä jotain.
Mokkulaliittymän ottamisen jälkeen on todennäköistä, että tuo pitää paikkansa liiankin kirjaimellisesti: Katsot netti-tv:tä silloin, kun 3G-verkossa ei ole ruuhkaa eli mahdollisesti aamuyöllä. Tuskin haluat tätä. Hanki siis kotiisi kiinteä laajakaista. Lahdessa sen näyttää saavan halvimmillaan hintaan 21,50 €/kk (http://www.laajakaistavertailu.fi/Laajakaista/Lahti.aspx). - tyytry
Olen käyttänyt DNAn mokkulaa Lahdessa vieraillessani ja toimi ihan hyvin. Itse hankkisin DNAn. DNAlla on nyt tarjous eli 1 megan saa 6kk puoleen hintaan (normaalisti 20€/kk, nyt 10€ 6kk).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532047Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641153- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65854Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8801Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779