Tikkuliittymä Lahdessa

Lahren likka

Mikä on toimivin mokkula- tai tikkuliittymä Lahdessa keskustan alueella asuvalle. Suunnittelin 1mb liitymää/n. 20euroo kuussa.
Lähinnä surffaan netissä ja joskus katson nettitv:stä jotain..

5

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+14

ota hyvä mies kunnon laajakaista, meillä 2M DNA laajakaista 23,90/kk, tosin pitkä asiakassuhde...

Ja eikös nytkin jo saa 10M liittymiä 20-30e/kk..?

• noin halvalla

DNA 2M laajakaista 37,00
        DNA 2M kaapeli 34,90

• ..............

Hanki kotiin ADSL tai kaapelimodeemi. Tikut on tarkoitettu liikkuvaan käyttöön EI kiinteän liittymän korvaajiksi.

Suurin syy tikkujen tökkimiseen on se että niitä hankitaan kiinteän yhteyden korvaajiksi ja koska hölmöjä riittää tulee mobiiliyhteyksien takkuaminen pahenemaan nykyisestäänki koska radioverkoissa ei kapasiteetti yksinkertaisesti riitä eikä sitä kapasiteettia pystytä nostamaan rajattomasti.

Ainakin Elisan verkko tuntuu toimivan toistaiseksi kohtuullisesti suurimmassaosassa Lahtea mutta tuskin kauaa jos lisää hölmöjä ottaa kiinteän liittymän tilalle kotikäyttöön noita mobiililiittymiä.

• MVJ

> joskus katson nettitv:stä jotain.
      Mokkulaliittymän ottamisen jälkeen on todennäköistä, että tuo pitää paikkansa liiankin kirjaimellisesti: Katsot netti-tv:tä silloin, kun 3G-verkossa ei ole ruuhkaa eli mahdollisesti aamuyöllä. Tuskin haluat tätä. Hanki siis kotiisi kiinteä laajakaista. Lahdessa sen näyttää saavan halvimmillaan hintaan 21,50 €/kk (http://www.laajakaistavertailu.fi/Laajakaista/Lahti.aspx).

• tyytry

Olen käyttänyt DNAn mokkulaa Lahdessa vieraillessani ja toimi ihan hyvin. Itse hankkisin DNAn. DNAlla on nyt tarjous eli 1 megan saa 6kk puoleen hintaan (normaalisti 20€/kk, nyt 10€ 6kk).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe