Hei. Tarvitsen apua yhden elokuvan löytämisessä. Olen nähnyt sen 80 luvun lopussa tai 90 luvun alussa suomen televisiossa. Juoni on seuraavanlainen kuin muistan: Kaveri pakenee joitakin kiinalaisen (muistaakseni) ravintolan takahuoneesta kellariin ja menee yhdestä ovesta sisään. Päätyen toiselle planeetalle. Siellä hän kohtaa hiekkarannalla (missä ovi sijaitsee) pienessä majassa vanhan miehen ja tämän tyttären? Mies on keksinyt tälläisen portin toiselle planeetalle ja ovat asuneet siellä jne... Muistaakseni tämä olisi italialainen elokuva (mutta voisi olla myös ranskalainen/espanjalainen).
Onko kenelläkään tietoa mikä elokuva on tai mistä sen voisi saada käsiin/katsoa?
Auttakaa
Peksu 73
2
1029
Vastaukset
Mitään varmaa en osaa sanoa mutta tämä voisi hiukan olla tuon tapainen?
Prisoners of the Lost Universe (1983) "Kadonneen avaruuden vangit"
http://www.imdb.com/title/tt0086141/
Tuosta matkasta ja hiekkarannasta tuli mieleen Contact filmi mutta se ei kyllä muuten sovi juoneen.- Peksu 73
Kiitos, mutta tuo se ei ollut. Kyseessä siis italialainen (tai ransk/esp) elokuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165