Osaako joku asiaan perehtynyt kertoa, onko Sportster vm.-91 ilmajäähdytteinen? Miten öljynvaihto sujuu- ilmeisesti HD käyttää erillistä öljysäiliötä? Kiitollinen tiedoista!! =)
-91 Sportsterista
3
597
Vastaukset
- lammikko alla
Ei tarvitse vaihtaa.
Öljyt vaihtuu automaattisesti, kun vehje vuotaa suurimman osan alleen.
Lopun se sitten syöpi.
Muistat vain lisätä välillä. - suffer
kaikki paitsi v-rodit on ilmajäähdytteisiä.pistä h.d.n omaa 20w-50 litkua niin hyvin pelittää.
- Eksyinpä tänne taas.
>Osaako joku asiaan perehtynyt kertoa, onko Sportster vm.-91 ilmajäähdytteinen?
Kyllä.
>Miten öljynvaihto sujuu- ilmeisesti HD käyttää erillistä öljysäiliötä?
Öljysäiliöstä tulee poistoletku, josta lasketaan vanha moottoriöljy pois (kone ensin lämpimäksi), sitten öljyfilsu pois, laita uuteen filsuun pari desiä öljyä ja kierrä paikoilleen. Seuraavaksi kaada öljysäiliöön 2,5 litraa öljyä, käytä kone kuumaksi, tarkasta mittatikusta määrä ja lisää tarpeen mukaan.
Enska-/vaihteistoöljy lasketaan pois avaamalla proppu ensiövedon alta. Hifistelijä avaan kytkimen luukun ja täyttää uutta öljyä kytkimen alareunaan asti, normijamppa kaataa putelillisen sportsterin sport-trans fluidia sisään.
Siinäpä ne on vaihdettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243