Mielenkiintoinen päivä joka alkoi tosi vauhdikkaasti. Huomenna uudelleen. Nyt sitten on istuttu autossa muutakin väliä kuin täältä kauppatorille ja takaisin:))
Tässä Tampereen tuloksia. Tuttuja tapasi taas ja juttu kulki.
http://www.tamperekv.fi/tampere10/tulokset.html
terveisiä Tampereelta
71
305
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
olet siitä että kotieläiminä pidetään hämähäkkejä, rottia ja siilejä?
- issu ei nää nyt!
Eiks noi o ihan normaaleja lemmikkieläimii.??? Ihan normaalia ei kyl oo väittää jonku sairastava pahaa tautii... esim alzzheimerii vai onko myy?
Onx? - Myy-Pikkuinen
issu ei nää nyt! kirjoitti:
Eiks noi o ihan normaaleja lemmikkieläimii.??? Ihan normaalia ei kyl oo väittää jonku sairastava pahaa tautii... esim alzzheimerii vai onko myy?
Onx?ole lainkaan normaaleja lemmikkejä.
Ja nyt sinä puolestaan saat viimein jo todistaa tuon typerän vihjailus toteen, eix niin???? Kato sillain ihan reilusti vai etkö kykene sellaiseen??? Tuo alkaa oleen taas sellaista paskaa että anna tulla tuo sinun juttus ihan koknaisuudessaan. Ja jos minun nimissä tuollaista on väitetty niin se tutkitaan, katsos kun mä en ikinä alennu tuollaiseen valheelliseen paskaan mitä sinä nyt harrastat. - ***
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ole lainkaan normaaleja lemmikkejä.
Ja nyt sinä puolestaan saat viimein jo todistaa tuon typerän vihjailus toteen, eix niin???? Kato sillain ihan reilusti vai etkö kykene sellaiseen??? Tuo alkaa oleen taas sellaista paskaa että anna tulla tuo sinun juttus ihan koknaisuudessaan. Ja jos minun nimissä tuollaista on väitetty niin se tutkitaan, katsos kun mä en ikinä alennu tuollaiseen valheelliseen paskaan mitä sinä nyt harrastat.sähän se umpikiero justiinsa oot!!!
- Myy-Pikkuinen
*** kirjoitti:
sähän se umpikiero justiinsa oot!!!
nyt sä todistat tuon valheesi todeksi! Joten jos mun nimissä tuollaista valheellista paskaa levitetään niin se tutkitaan, ymmärsitkö? Vai oletko niin hiton vajaaälyinen ettei mene kaakeliin??
Älä yhtään sekoile muuta vaan anna tulla tuo koko asia, ymmärsitkö? - ei nimiä!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
nyt sä todistat tuon valheesi todeksi! Joten jos mun nimissä tuollaista valheellista paskaa levitetään niin se tutkitaan, ymmärsitkö? Vai oletko niin hiton vajaaälyinen ettei mene kaakeliin??
Älä yhtään sekoile muuta vaan anna tulla tuo koko asia, ymmärsitkö?siun nimissäs??? Kaikki tietää tuon jutun paitsi tuo jonka perässä ennen roikut haukkuen...
- Myy-Pikkuinen
ei nimiä! kirjoitti:
siun nimissäs??? Kaikki tietää tuon jutun paitsi tuo jonka perässä ennen roikut haukkuen...
tulla vaan valhees!? Katsos kun mä olen @-postii lähetellyt vain umalehtisen kanssa joten väitätkö että se on uma tuon valheen takana? Suoli24 yksityisviestiä laitoin umalehtiselle ja muutaman davalle, joten ei tarvi tuota sun valhetta kovin kaukaa hakea. Joten??? Asia menkööt sitten eteenpäin, sori nyt! =))))
Mulla on lemmikkinä koiria ja vain koiria. Onko joku purassut sua ahterista. Kun viestintääsi tässäkin ketjussa katselee, niin ketä nyt ollenkaan mahtaakaan lapsettaa. Olet kuin uhmaikäinen, joka kiukuttelee kun ei saa tahtoaan periksi.
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Mulla on lemmikkinä koiria ja vain koiria. Onko joku purassut sua ahterista. Kun viestintääsi tässäkin ketjussa katselee, niin ketä nyt ollenkaan mahtaakaan lapsettaa. Olet kuin uhmaikäinen, joka kiukuttelee kun ei saa tahtoaan periksi.
sinua vaivaa kun et toisilta hyväksy samaa kysymystä kuin mitä itse täällä kyselet??
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
sinua vaivaa kun et toisilta hyväksy samaa kysymystä kuin mitä itse täällä kyselet??
hämähäkeistä, rotista tai siileistä???? Älä puhu omiasi taas kerran.
Kyllä se myy niin on ettet sinä noilla julkisilla nimittelyillä ja haistatteluilla osoita kuin omaa kypsymättömyyttäsi!!
Se on MOI!!!- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
hämähäkeistä, rotista tai siileistä???? Älä puhu omiasi taas kerran.
Kyllä se myy niin on ettet sinä noilla julkisilla nimittelyillä ja haistatteluilla osoita kuin omaa kypsymättömyyttäsi!!
Se on MOI!!!haittaa onko se rotta, hämis, siili vai lintu!!
Juu olen just niin kypsä kuin tällä palstalla on tarpeellista. Ei se sinunkaan puskissa olo kovin kypsää ole, eikä ne miljoonat härkkimiset mitä täällä harrastat!
Huomaan, että vanhat tutut ovat pärjänneet, vaikka tuomarinvaihdos hiukan puhutti. Mutta hyvä koira on hyvä koira :))) Ja huom. tässä hölisen rakenteesta ja ulkonäöstä, eipä silti mukavan luonteisiakin ovat :)
Tosi kiva kuulla, että mukava päivä on takana ja toinen edessä :)tervetulotoivotuksesta :) En ole leikkinyt puskajussia, jos olen puskassa, niin kerron sen kyllä. Eli melko ylimielinen ja saatanan turha yritys.
Rotan tai siilin voisin ottaa lemmikiksi. Hämähäkkiä en ymmärrä, ja käärmeistä en erityisemmin pidä- 34+3
kyllä et taitaa olla molemmissa sama kirjottja, heheeee
"Etkö uskalla rekata? Kahdessa kaltsussa kvin ja laitoin estot.... ;;;)))) Oikein nauratti kun kun tuli uusia nimimerkkejä tarkastamaan ja tämä pikku räyskyttäjä... Sikrahan selitti jo tuossa ylempänä ettei tole käyny.... Haukullinen, multinikki... virtsuhan siel käviki jo... Ootte niin yksinkertasii ja typerii... "
"Huomaan, että vanhat tutut ovat pärjänneet, vaikka tuomarinvaihdos hiukan puhutti. Mutta hyvä koira on hyvä koira :))) Ja huom. tässä hölisen rakenteesta ja ulkonäöstä, eipä silti mukavan luonteisiakin ovat :)
Tosi kiva kuulla, että mukava päivä on takana ja toinen edessä :) " 34+3 kirjoitti:
kyllä et taitaa olla molemmissa sama kirjottja, heheeee
"Etkö uskalla rekata? Kahdessa kaltsussa kvin ja laitoin estot.... ;;;)))) Oikein nauratti kun kun tuli uusia nimimerkkejä tarkastamaan ja tämä pikku räyskyttäjä... Sikrahan selitti jo tuossa ylempänä ettei tole käyny.... Haukullinen, multinikki... virtsuhan siel käviki jo... Ootte niin yksinkertasii ja typerii... "
"Huomaan, että vanhat tutut ovat pärjänneet, vaikka tuomarinvaihdos hiukan puhutti. Mutta hyvä koira on hyvä koira :))) Ja huom. tässä hölisen rakenteesta ja ulkonäöstä, eipä silti mukavan luonteisiakin ovat :)
Tosi kiva kuulla, että mukava päivä on takana ja toinen edessä :) "Tampereen tuloksissa näkyy tuttuja. Nuo galtsujutut lensi yli hilseenkin. Ainakaan estoja ei mulla ole sinne kenellekään.
- Myy-Pikkuinen
on vielä pahempi olo. =))))))))))))))))))))))))
oikeesti välitäkkään. Mutta suoraan kiukutteluun samanlainen vastaus. Miten se nyt menikään, sitä saa mitä tilaa???
- tämmöinen on tuo
hinski kirjoitti:
Tampereen tuloksissa näkyy tuttuja. Nuo galtsujutut lensi yli hilseenkin. Ainakaan estoja ei mulla ole sinne kenellekään.
Joku kirjoitti tehneenä nikin ja käyneensä vain sikran ja haukullisen galtsuissa ja laittaneensa heille eston, siis ei kirjoittanut mihinkään. Oli kuulemma lyönyt vetoa vaan kenen nimimerkki tulee ensimmäiseksi vieraisille.... ;))) Noh siellä oli pari nimimerkkiä ollut jotka olivat voimassa pari minuuttia ja virtsu.... Leikinlaskusta kyse vain ja pelistä... Hyvin oli kuulemma osannut arvata ja voittanut ihan kivasti ;;))))
ihmettelen itsekkin miten onnistuin. Eli mulle tuli lentävä lähtö. Herätyskello petti ja heräsin puhelimeen kun noutajat soittivat tästä meidän edestä;)) Autossa salaa koklasin oliko mulle tullut kaikki vaatteet päälle:)
Niin jouduin lähtemään ilman kahvia. . .Aamulla on soittamassa kännykkä, kelloradio ja herätyskello johon vaihdoin patterin, joten toivon mukaan samanlaista lentävää lähtöä ei tule.
Onneksi sain kohenneltua kulahtanutta ulkomuotoani autossa-DD- Virtuaalikoneistaja
tämmöinen on tuo kirjoitti:
Joku kirjoitti tehneenä nikin ja käyneensä vain sikran ja haukullisen galtsuissa ja laittaneensa heille eston, siis ei kirjoittanut mihinkään. Oli kuulemma lyönyt vetoa vaan kenen nimimerkki tulee ensimmäiseksi vieraisille.... ;))) Noh siellä oli pari nimimerkkiä ollut jotka olivat voimassa pari minuuttia ja virtsu.... Leikinlaskusta kyse vain ja pelistä... Hyvin oli kuulemma osannut arvata ja voittanut ihan kivasti ;;))))
nyt hyvä puskis miten olen sinun "galtsuusi" päässyt vierailulle, minä en oikeasti osaa vierailla kuin rekattujen galtsuissa, enkä muista koska olisin viimeksi sen tehnyt ja kenen galtsuun.
no tämä nikki ei kyllä ole vieraillut noissa mainituissa. Enkä kyllä ole rekannut uuttakaan, enkä aio. Eli jokin pienoinen vainoharhan poikanen on taas ilmassa, ja kohdistuu kaikkiin otollisiin :)
- Myy-Pikkuinen
virtuaali käynyt sinun sivuilla. Tuskin! *REPS* =)))))))))))))))))))))))
Kirjautunut viimeksi
17-03-2010 klo 21:27 - hei vaan ;))
hinski kirjoitti:
no tämä nikki ei kyllä ole vieraillut noissa mainituissa. Enkä kyllä ole rekannut uuttakaan, enkä aio. Eli jokin pienoinen vainoharhan poikanen on taas ilmassa, ja kohdistuu kaikkiin otollisiin :)
tuskinpa me normaalit siitä piitataan. Kivaa lauantai iltaa!
- Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Kirjautunut viimeksi
17-03-2010 klo 21:27tuota tuolla toisessa ketjussa hieman ihmettelin kun en ole omassanikaan muutamaan päivään käynyt, mutta puskiksen "galleriassa" olen käynyt.
Tiedätkö sinä tästä suomi24:n uudesta puskagalleria palvelusta? hei vaan ;)) kirjoitti:
tuskinpa me normaalit siitä piitataan. Kivaa lauantai iltaa!
Meillä on ollut tosi mukava päiväkin :) Metsäpolku on hiukka petollinen, kun sitä kunnolla käveltävää on vaan sellainen parinkymmenen sentin levyinen ura. Mutta onneksi ei kaatuminen satu :)
- Viel...
hinski kirjoitti:
Meillä on ollut tosi mukava päiväkin :) Metsäpolku on hiukka petollinen, kun sitä kunnolla käveltävää on vaan sellainen parinkymmenen sentin levyinen ura. Mutta onneksi ei kaatuminen satu :)
vielä tuosta mistä tiety nyt löytää meidät kirjoittamaan ;))) Äkkiä tuli tietyt nimimerkit vieraisille vaikka eivät voineet mitenkään tietää muuten kuin saamalla käskyt haukulliselta ja sikralta joiden kaltsuissa käytiin vitsillä laittamassa estot.... ;))) Mihinkään ei kirjoitettu ja parissa minuutissa oli vieraat vartavasten tehdyssä galtsussa, hah ;;;)))
Sähköpostit lensi ja ihan kivaa tuli vedonlyönnistä ;;;)))) Viel... kirjoitti:
vielä tuosta mistä tiety nyt löytää meidät kirjoittamaan ;))) Äkkiä tuli tietyt nimimerkit vieraisille vaikka eivät voineet mitenkään tietää muuten kuin saamalla käskyt haukulliselta ja sikralta joiden kaltsuissa käytiin vitsillä laittamassa estot.... ;))) Mihinkään ei kirjoitettu ja parissa minuutissa oli vieraat vartavasten tehdyssä galtsussa, hah ;;;)))
Sähköpostit lensi ja ihan kivaa tuli vedonlyönnistä ;;;))))on tietty aina mielenkiintoista :) Toivottavasti voittaja sai tuottoa panokselleen :)
- perseenraapiminen ei
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Kirjautunut viimeksi
17-03-2010 klo 21:27Tarkoittaako toi REPS että raavit ana silloin persettäsi????
Muista pestä kädet rapsuttelun jälkeen! - Myy-Pikkuinen
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
tuota tuolla toisessa ketjussa hieman ihmettelin kun en ole omassanikaan muutamaan päivään käynyt, mutta puskiksen "galleriassa" olen käynyt.
Tiedätkö sinä tästä suomi24:n uudesta puskagalleria palvelusta?se on varmaan joku sellainen omanpään tuotos palvelu. =))
- Myy-Pikkuinen
perseenraapiminen ei kirjoitti:
Tarkoittaako toi REPS että raavit ana silloin persettäsi????
Muista pestä kädet rapsuttelun jälkeen!kai minun tarvi persettäni raapia. Jos et tiedä mitä tarkoittaa niin ole sitten tietämättä.
- Pukeli 1
perseenraapiminen ei kirjoitti:
Tarkoittaako toi REPS että raavit ana silloin persettäsi????
Muista pestä kädet rapsuttelun jälkeen!Voi että :)))))))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
se on varmaan joku sellainen omanpään tuotos palvelu. =))
Kumpaa päätä tarkoitat, pitäiskö nyt lyödä vetoa... ;))))
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
Kumpaa päätä tarkoitat, pitäiskö nyt lyödä vetoa... ;))))
Taisit voittaa vedon!! =))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
Voi että :)))))))))))))))))
Oottelinkin jo että milloin se yks häipyy ja toinen saapuu! Moikka rasisti! =))))
- Virtuaalikoneistaja
sinä oletkin huono käytöksinen ja kova valehtelemaan.
Onko sinulla puskagaltsu? Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
sinä oletkin huono käytöksinen ja kova valehtelemaan.
Onko sinulla puskagaltsu?sellainen sitten olla minullakin. Vai mitä mieltä olet tuosta ylimielisestä ja tökeröstä hyökkäyksestä?
- Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
sellainen sitten olla minullakin. Vai mitä mieltä olet tuosta ylimielisestä ja tökeröstä hyökkäyksestä?
mistä hyökkäyksestä?
- Myy-Pikkuinen
itse, olet vielä rasittavampi. =))))
- Myy-Pikkuinen
hinski kirjoitti:
sellainen sitten olla minullakin. Vai mitä mieltä olet tuosta ylimielisestä ja tökeröstä hyökkäyksestä?
saitko verta vuotavan haavan.
- Pukeli 1
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Oottelinkin jo että milloin se yks häipyy ja toinen saapuu! Moikka rasisti! =))))
No, voivoi. Noinko raskaasti sen eilisen otit ?
Tämän enempää minulla ei nyt ole voimia alkaa sun kanssa täällä peuhaamaan, on nimittäin ollut sutina päivä tänään. Moikka ! - Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
mistään. Eihän sellaisia täällä näy :)
en ole vähään aikaan kirjoittanut sinulle sanaakaan, joten en varmasti löydä sitä "hyökkäystäkään".
- Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
No, voivoi. Noinko raskaasti sen eilisen otit ?
Tämän enempää minulla ei nyt ole voimia alkaa sun kanssa täällä peuhaamaan, on nimittäin ollut sutina päivä tänään. Moikka !ottanut raskaasti vaan ihmettelen miten ihmiset voi olla noin rasisteja. Jep, hyvästi... ;)))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
en ole vähään aikaan kirjoittanut sinulle sanaakaan, joten en varmasti löydä sitä "hyökkäystäkään".
hyökännyt tuon kimppuun?? Siis oikein uhannut henkeään?? =/ Kamalaa.
oikeasti sinusta ei ollut kyse :)
mistä hyökkäyksestä?
todella tökeröä tekstiä umpikierolta!
Kato Myy-PikkuinenKäyttäjän viestit20.3.2010 21:35
sait sitten rekattua sinäkin vitun puskajussi.
No kuuluuko rotat, hämähäkit ja siilit lemmikeiks? - Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
oikeasti sinusta ei ollut kyse :)
tietenkään minulle osoitetussa vastauksessa ollut minusta kyse, mitenkäs minä olinkaan niin hölmö että kuvittelin olevan kysymys minusta minulle osoitetussa viestissä, hupsua kertakaikkiaan.
- Myy-Pikkuinen
*** kirjoitti:
todella tökeröä tekstiä umpikierolta!
Kato Myy-PikkuinenKäyttäjän viestit20.3.2010 21:35
sait sitten rekattua sinäkin vitun puskajussi.
No kuuluuko rotat, hämähäkit ja siilit lemmikeiks?hirveetä!! Sais tuokin tyyppi vähän hävetä!! =)))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mistäköhän syystä meikkis ei ole koskaan saanut tuon tyyppisiä uhkauksia? Pitäisiköhän olla kateellinen????
- Virtuaalikoneistaja
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
joku on naamioitunut minuksi ja käynyt hänen kimppuunsa, olisiko se virtuaalikolistaja tehnyt tuollaista.
- Pukeli 1
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ottanut raskaasti vaan ihmettelen miten ihmiset voi olla noin rasisteja. Jep, hyvästi... ;)))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
hinski kirjoitti:
mistäköhän syystä meikkis ei ole koskaan saanut tuon tyyppisiä uhkauksia? Pitäisiköhän olla kateellinen????
ihan itse sen kateuden. Ei minunkaan henkeä ole kukaan uhannut. Mitä nyt yks mieleltään omituinen välillä lupaa vetää täällä turpaan, mutta koskaan se ei ole osannut kohdistaa sitä kehenkään, paitsi kerran. Sen jälkeen se niiku oppi ettei kannata antaa kohteelleen "kasvoja"!
joku on naamioitunut minuksi ja käynyt hänen kimppuunsa, olisiko se virtuaalikolistaja tehnyt tuollaista.
ajatusleikki :) Mitäköhän virtuaalikolistaka sillä saavuttaisi?
- Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
ajatusleikki :) Mitäköhän virtuaalikolistaka sillä saavuttaisi?
olla totta, ei kai täällä palstalla kukaan mitään saavuta, ei tästä hupipalstasta kannata tehdä elämää suurempaa.
Mutta se kaimakolistaja varmasti osaa kertoa palstatavoitteistaan, joten kysäise kun kirjoittelee seuraavan kerran :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ihan itse sen kateuden. Ei minunkaan henkeä ole kukaan uhannut. Mitä nyt yks mieleltään omituinen välillä lupaa vetää täällä turpaan, mutta koskaan se ei ole osannut kohdistaa sitä kehenkään, paitsi kerran. Sen jälkeen se niiku oppi ettei kannata antaa kohteelleen "kasvoja"!
olisi sangen outoa, että kukaan ylipäätänsä olisi kateellinen kenelle tahansa tällä palstalla :) Ja sanoista on helevetin pitkä matka tekoihin...
olla totta, ei kai täällä palstalla kukaan mitään saavuta, ei tästä hupipalstasta kannata tehdä elämää suurempaa.
Mutta se kaimakolistaja varmasti osaa kertoa palstatavoitteistaan, joten kysäise kun kirjoittelee seuraavan kerran :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))syntyy perinteinen kehäpäätelmä. Sinä veikkasit virtuaalikolistajan pyrkivän esiintymään sinuna, mutta epäonnistuneen :)) Jep, ihan käypää päätelyä. Tosin et ole vielä(kään) tullut kyseneeksi sitä olennaista :))))
- Myy-Pikkuinen
hinski kirjoitti:
olisi sangen outoa, että kukaan ylipäätänsä olisi kateellinen kenelle tahansa tällä palstalla :) Ja sanoista on helevetin pitkä matka tekoihin...
kukas täällä nyt mitään kateellinen vois olla ja mistä.
Sanoista juu on pitkä matka tekoihin, mut teot puhukoot puolestaan. =))))))))))))))))))))))) Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
tietenkään minulle osoitetussa vastauksessa ollut minusta kyse, mitenkäs minä olinkaan niin hölmö että kuvittelin olevan kysymys minusta minulle osoitetussa viestissä, hupsua kertakaikkiaan.
palstalla voi mitään muuta odottaa :))) Ja alunperin se kyssä kuului "mitä mieltä olet jne"
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kukas täällä nyt mitään kateellinen vois olla ja mistä.
Sanoista juu on pitkä matka tekoihin, mut teot puhukoot puolestaan. =)))))))))))))))))))))))antaa olettaa, että joku olisi ryhrynyt tekoihin :)))
- Myy-Pikkuinen
Mutta se kaimakolistaja varmasti osaa kertoa palstatavoitteistaan, joten kysäise kun kirjoittelee seuraavan kerran :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))koisiin, joten öitä! =))
- Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
syntyy perinteinen kehäpäätelmä. Sinä veikkasit virtuaalikolistajan pyrkivän esiintymään sinuna, mutta epäonnistuneen :)) Jep, ihan käypää päätelyä. Tosin et ole vielä(kään) tullut kyseneeksi sitä olennaista :))))
vaan oletin että sinä olet erehtynyt luulemaan häntä minuksi :)
Minä muuten veikkaan hevosia en kolistajia.
Oikeastaan minulla ei ole sinulta mitään kysyttävää, ei olennaista eikä mitään vähemmän merkityksellistä, minä vain laittelen sanoja peräkkäin vailla minkäänlaista muuta tarkoitusta kuin viihdyttää, kuulokkeista tulevan musikiin ohessa, itseäni. Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
vaan oletin että sinä olet erehtynyt luulemaan häntä minuksi :)
Minä muuten veikkaan hevosia en kolistajia.
Oikeastaan minulla ei ole sinulta mitään kysyttävää, ei olennaista eikä mitään vähemmän merkityksellistä, minä vain laittelen sanoja peräkkäin vailla minkäänlaista muuta tarkoitusta kuin viihdyttää, kuulokkeista tulevan musikiin ohessa, itseäni.tapauksessa looginen johtopäätös olisi, ettei sinua kiinnnosta :) Sen jälkeen tosin syntyy kysymys, miksi sitten otat kantaa?
- Myy-Pikkuinen
hinski kirjoitti:
antaa olettaa, että joku olisi ryhrynyt tekoihin :)))
se vellari mihinkään kykene, tai siis rumaahan se on katsella kun nainen repii toista hiuksista. Muutenkin väkivalta on heikkojen yksilöiden puolustuskeino. Mut nyt mä häippäsen nukkumaan. Öitä!
- Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
palstalla voi mitään muuta odottaa :))) Ja alunperin se kyssä kuului "mitä mieltä olet jne"
en odota mitään tältä palstalta.
Niin, olen sitä mieltä että Kiti Neuvosen musiikki on oikein hyvää, sitten olen sitä mieltä että ravit menivät oikein hyvin tänään, hevoset juoksivat juuri niinkuin olin pelannut ja lihotin pelikassaani n. 700 eurolla, kevät on kovaa vauhtia tulossa, päivät pitenevät ja ravit lisääntyvät, siinä nyt ensi alkuun mielipiteitäni. - Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
tapauksessa looginen johtopäätös olisi, ettei sinua kiinnnosta :) Sen jälkeen tosin syntyy kysymys, miksi sitten otat kantaa?
siitä että puskikset pitävät minua huonokäytöksisenä olen oikeasti kohtelias ja hyvätapainen.
Otinko minä huomaamattani kantaa johonkin?
Minua harmittaa,kun oli suunnitelmissa Tampereelle mennä,mutta tulikin muuta.
Ei tälläkertaa näytelmiin vaan siellä pidettävään yhtä luentoa kuuntelemaan.
Noh,ootellaan,jos tulisi tänne tai kohtuullisen matkan päähän,että pääsis...
Näytelmissä onkin mielenkiintoista,että näkyykös se kennelliitoon tuomareitten "briiffaus terveyspuolella" pikkuhiljaa kehissäkin,vai miten mahtaa mennä...- ihan miettikää!
Älä lainaa toisten ihmisten ongelmia. He voivat huolehtia niistä paremmin kuin sinä.
Älä yritä elää uudelleen eilisen hyvää tai pahaa, sillä se on ikuisesti mennyttä. Keskity siihen, mitä elämässäsi tapahtuu nyt, ja ole onnellinen nyt!
Ole hyvä kuuntelija, sillä vain kuunnellessasi kuulet omistasi eroavia ideoita. On vaikea oppia uutta puhuessasi, ja jotkut ihmiset tietävät enemmän kuin sinä.
Älä juutu paikoillesi turhautuessasi, sillä 90 % siitä pohjaa itsesääliin ja vain häiritsee myönteistä toimintaa.
Haluaisin että jokainen miettisi näitä ja sitä kuinka liikkua etteenpäin. Ettei jäätäisi vain siihen menneeseen piehtaroimaan, siinä voi vain hävitä. - sande!!!
Ai, jenkit onkin vasta sunnuntaina.....
Niinkuin aina ennenkin...En ole vuosiin käynyt näyttelyissä.
No, täytyy huomenissa katsoo tulokset uudelleen.
Kivaa, että oli hyvä päivä!
Huomiseksi on luvattu parempaa keliäkin, ikävää vain olla silloin sisällä.oli hyvä mennä näyttelypaikalle. en tiedä ilmasta mitään mitä oli, mutta kun tulimme takaisin sieltä hallista autolle oli paikkapaikoin peilijää. Ilmeisesti satanut koska sora oli poissa.
Ei tuolla ikävä tule vaikka sisällä onkin. Tampereelle on aina mukavaa mennä ja ennenkaikkea tuttujen tapaaminen. Samalla kun tekee itselleen mieluista hommaa on se just sitä eikä melkein:)
Nyt hyviä öitä. Nukkumatti kutsuu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528