APUA

summerwind_

Elikkä:
täältä sain mallin miten saan palautelomakeen tehtyä jne.. http://www.mbnet.fi/mbinternet/ohjeet/palautelomake/

Mutta miten saan sen että kun painaa "lähetä" niin palaute tulee omaan s.postiini ja ja vaikka niin että siinä lukee "kiitos" tai menee automaattisesti etusivulle tuon jälkeen.

auttakaa :D

5

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+4

yhdessä lomakkeessa oli myös:

input type="hidden" name="recipient" value="TÄSSÄ SÄHKÖPOSTIOSOITE"

ilman noita < ja > merkkejä kun suomi24 poistelee niitä itsekseen...

• summerwind_

Yritin mutta ei onnistu. se ikään kuin lähettää sen ja poistaa sitte tekstin.. mutta en saa sähköpostiini mitään =/

• mvnet-php
        summerwind_ kirjoitti:

Yritin mutta ei onnistu. se ikään kuin lähettää sen ja poistaa sitte tekstin.. mutta en saa sähköpostiini mitään =/

MBNetin palvelimella? Elleivät ole, ei MBNetin koodikaan sellaisenaan toimi.

Tuolla ohje jolla voit toteuttaa haluamasi

http://www.mvnet.fi/index.php?osio=Kotisivun_teko&sivu=Palautelomake_PHPllä

Voi vaikuttaa aluksi hankalalta mutta kun ei se sitä ole.

• sinne php osion

Nuo tiedot mihin haluat palautepostin tulevan ja sitten sinun tarvitsee luoda tuo kiitossivu, joka aukeaa, kun palaute on annetu tai jos et halua sitä niin laitat osoitteeksi tuon oman etusivusi.

Se lasku, joka on tarkoitettu spämin estoon ei toimi vaan spottikoneet osaavat laskea tuo oikein ja sulle tulee spämmiä.
      Muuta se samalla tavlla toimivaksi kuin mvnetin palautesivulla on niin tuota sivun tekijän mukaan spottikneet eivät osaa ohittaa ainakaan vielä...
      Käytän samaa palautelomaketta omilla sivuillamme ja sain tuollaiset ohjeet tekijältä ja tein niin ja nyt täytyy vain toivoa, että tuo toimii ja uskon kyllä sen toimivan

• AkeMake

Enpä tiedä onko kysymys enää ajankohtainen. Tässä olisi kuitenkin pari linkkiä, joissa on hyvät neuvot oman palautelomakkeen tekemiseen.
      Ensimmäisenä se itse palautelomake: http://www.elkoo.net/html/lomakkeet.php
      Ja sitten palautelomakkeen käsittelijä, joka lähettää palautteen: http://www.elkoo.net/html/php_lomake.php

Noilla ohjeilla saa tehtyä varsin simppelin ja toimivan palautelomakkeen, jota olen itse käyttänyt useasti.
      Tosin näyttäisi tuo 3.4.2010 18:53 lähetetty vastaus olevan myös ihan hyvä, mutta piti tämä vastaus kirjoittaa siitä huolimatta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      91
      3849
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1999
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1803
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1682
    5. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      102
      1503
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      163
      1503
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1442
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1297
    Aihe