Tätähän ei olisi saanut päästä tapahtumaan tiukoissa loppupeleissä, mutta omapa on tyhmyys. Alkaa siis Jokipojilla nousemaan kusi pääkkyyn, kun vähän päästään voiton makuun? Herkässä on Vaasantauti?
www.iltalehti.fi/jaakiekko/2010032111334534_jk.shtml
Jokipoikien luotsi jäähylle
2
266
Vastaukset
- Jepjep**
Tämän kauden tuomaroinnista on antanut yksi jos toinenkin päävalmentaja palautetta ja eihän nää osaa kun antaa sakkoja ja toimitsijakieltoja. Melkosia voimakaksikoita on tällä kaudella nähty. Mitenhän itelläs hermot kestäs tollasta pelleilyä penkin takaa seuratessa?
- Hirttomies
Kuunnella julkisia solvaksia ja huutamista ulkopuolisilta, varsinkaan valmentajilta joka käy kuumana jo lehtitoimittajienkin päälle aivan syyttä ja vie heidän työkalunsa nauhurit yms. Tuntuu olevan Jokipoikien valmentaja väärällä alalla ja kusi noussut päähän pahasti pienten voittojen myötä, kun rähinäksi lyö toimiuajaa kohtaan.
Eipä olisi pellellä varaa moiseen konkurssiuhan alla, se kun voi viedä loputkin sponsorit hamaan tulevaisuuteen....
Yhden ottelun toimittakielto oli aivan aiheellinen, eikä siitäkää opiksi ottanut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470