Etsitään sisaruksia 31.12 2009 syntyneestä ww yangovipersin G-pentueesta :)
näyttely-linjainen yhdistelmä:
Eric van`t grooth fehn
&
Royal coctail gliffhan ger
Myös muita sukulaisia,ja vanhempia sisaruksia,ja sisarpuolia etsitään :)
Olisi kiva kuulla kuulumisia,ja tietää tuloksia jne.
toivoo:
Ww yangovipers Garbage-man
eli tutummin
Rommi :)
Ww yangovipers
5
309
Vastaukset
Onko rotuyhdistyksellä omaa forumia? Sieltä kautta voisi löytyä pennulle sukulaisia.
Sulla on ihana kevät kun saat tutustuttaa pennun kaikkeen uuteen ja ihmeelliseen.- ++++++
ei kannata mennä tuon rodun yhdistyksen sivuille,ellei halua pahoittaa mieltään.kyseisen rotuyhdistyksen sivuilla ei puhuta kivoista kevätpäivistä pennun kanssa vaan verenmaku suussa suojelun harrastamisesta ja näyttelylinjaisten koirien rodun pilaajina.
- Romminmami
++++++ kirjoitti:
ei kannata mennä tuon rodun yhdistyksen sivuille,ellei halua pahoittaa mieltään.kyseisen rotuyhdistyksen sivuilla ei puhuta kivoista kevätpäivistä pennun kanssa vaan verenmaku suussa suojelun harrastamisesta ja näyttelylinjaisten koirien rodun pilaajina.
Ihmisillä on kumma juttu,kun pitää tuntea olevansa ylempänä toista.Sitten vielä joukossa tyhmyys tiivistyy ensin pitää olla koira,jolla paperit,ja sitten vielä pitää olla käyttö-linjasesta :/ Mikään ei ole tarpeeksi hyvää,ja asenne on minä,minä,minä...Harmittaa tollanen lapsellinen käytös,sillä ei koira kun koira oo toistaan huonompi :( eikä omistaja oli sitte käyttöön tai näyttöön...
Kiitos haukullinen :) tänään tutustuttiin mustissa ja mirrissä sen asiakkaisiin karvasiin,ja karvattomiin :)
Harvinaisen hyvä hermoinen poika,koska vieraassa paikassa uskalsi rauhottua,ja alkaa nukkumaan... Morjensti myös halukkaat mennen rauhallisesti rapsuteltavaksi,nyt kuorsataan mamman jaloissa tyytyväisenä...Oli jännä päivä,ja kun on masu täynnä kelpaa kuorsailla...
Hyvää kevättä kaikille,ja vastailkaa jos teillä on sukulaisia siellä. - +++++++
Romminmami kirjoitti:
Ihmisillä on kumma juttu,kun pitää tuntea olevansa ylempänä toista.Sitten vielä joukossa tyhmyys tiivistyy ensin pitää olla koira,jolla paperit,ja sitten vielä pitää olla käyttö-linjasesta :/ Mikään ei ole tarpeeksi hyvää,ja asenne on minä,minä,minä...Harmittaa tollanen lapsellinen käytös,sillä ei koira kun koira oo toistaan huonompi :( eikä omistaja oli sitte käyttöön tai näyttöön...
Kiitos haukullinen :) tänään tutustuttiin mustissa ja mirrissä sen asiakkaisiin karvasiin,ja karvattomiin :)
Harvinaisen hyvä hermoinen poika,koska vieraassa paikassa uskalsi rauhottua,ja alkaa nukkumaan... Morjensti myös halukkaat mennen rauhallisesti rapsuteltavaksi,nyt kuorsataan mamman jaloissa tyytyväisenä...Oli jännä päivä,ja kun on masu täynnä kelpaa kuorsailla...
Hyvää kevättä kaikille,ja vastailkaa jos teillä on sukulaisia siellä.sattuu olemaan tässä rodussa,että jos on koira niinsanotusti väärästä leiristä,alkaa se tuhannen haukkuminen ja vääntäminen,vaikkei olla koko koiraa nähty!suosittelen ettet mene tuonne liiton sivuille,ettei käy niinkuin minun ja pahoitin mieleni,kun koirani dumattiin kennelnimen perusteella,näyttely sellainen.koiraa taikka sen vanhempiahan ei kukaan ollut nähnyt,tietenkään.sama kohtalo on ollut monilla muillakin.Kentälle jos meet liiton koulutuksiin,niin älä kerro koirasi linjoista mitään,ole täysin tietämätön,jos meinaan haluat suojelua harrastaa nlylinjaisella.Tämä on kokeneen neuvo!
Hyvää kevättä sinulle ja pennulle toivoo myös näyttelylinjaisen koiranomistaja.
Yleensähähän nuot tiedot saa kasvattajalta.Osa kasvattajista antaa pentukansioissa automaattisesti vanhempien tietojen lisäksi myös sisarusten ( jos joku on kieltänyt,niin sitä ei).
Eli ei muuta kuin soitto kasvattajalle,sieltä ne tiedot saa.
Tuloksia näkee (viralliset) kennelliiton koiranet-jalostustietojärjestelmästä,kuten myös kasvattajan kasvatustyötä siltä osin,mitä järjestelmään kirjataan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041076
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581025Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528