EROON PUHELINMYYJISTÄ VAIVATTOMASTI!!!

Keijo77

Ärsyttääkö puhelinmyyjät? Ei hätää hanki puhelinmyyjä tunnistus. Kaikista myyjistä et pääse eroon varmaankaan ikinä, mutta tämä tunnistaa n.75% Suomalaisista puhelinmyyjien numeroista.

Linkki:

http://puhelinohjelmat.suntuubi.com/?cat=7

4

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii nytkin

laittaa mainoskielto! toimii 99%.

• Hannaaaaah

Toimi markkinointi estot eikä robinson huut listat... Ei ees salainen numero!!!

• hyvin toimii estot
        Hannaaaaah kirjoitti:

Toimi markkinointi estot eikä robinson huut listat... Ei ees salainen numero!!!

parasta-aikaa toimii

• Kuunteleva kohde

On ensin todettava, että puhelinmyyjä yritää vain ansaita leipänsä, eikä tee mitään rikollista. Joten ei ehkä ole korrektia haistatella tms. hänelle. Eihän kukaan meistä sellaista halua työtehtävissä, eihän?

Kun puhelinmyyjä soittaa, annan hänen rauhassa lukea paperistaan myyntilitanian. Sitten jään ääneti odottamaan mitä seuraa. Yleensä joko hiljaisuus ( asiakkaan kuuluu nyt tilata... ) tai sitten epätoivoista soperrusta lisätietoa ja kysymysten sekatulvaa.
      Jos taas kyseessä on kokeneempi myyjä, joka ei noihin sorru, niin kyselen lehtien sivumäärää, paperilaatua, toimituksellisen ja mainosalan suhdetta, KMT:n ( Kansallisen Mediatutkimuksen ) mukaisia levikkiä, lukijaprofiilia, säilytysaikaa jne. Perusteena se, että haluan tietää mitä tilaan.
      Pikkuhiljaa ovatkin nuo soitot loppuneet...

Viimeksi muuten myytiin bambusukkia. Työkavereillani oli hauskaa, kun haastattelin myyjää. Takaan, ettei enää soita...Olin toki kohtelias, työtään hän vain teki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8573
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4698
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4208
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3752
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3206
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2666
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2471
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2117
    Aihe