Ärsyttääkö puhelinmyyjät? Ei hätää hanki puhelinmyyjä tunnistus. Kaikista myyjistä et pääse eroon varmaankaan ikinä, mutta tämä tunnistaa n.75% Suomalaisista puhelinmyyjien numeroista.
Linkki:
http://puhelinohjelmat.suntuubi.com/?cat=7
EROON PUHELINMYYJISTÄ VAIVATTOMASTI!!!
4
406
Vastaukset
- toimii nytkin
laittaa mainoskielto! toimii 99%.
- Hannaaaaah
Toimi markkinointi estot eikä robinson huut listat... Ei ees salainen numero!!!
- hyvin toimii estot
Hannaaaaah kirjoitti:
Toimi markkinointi estot eikä robinson huut listat... Ei ees salainen numero!!!
parasta-aikaa toimii
- Kuunteleva kohde
On ensin todettava, että puhelinmyyjä yritää vain ansaita leipänsä, eikä tee mitään rikollista. Joten ei ehkä ole korrektia haistatella tms. hänelle. Eihän kukaan meistä sellaista halua työtehtävissä, eihän?
Kun puhelinmyyjä soittaa, annan hänen rauhassa lukea paperistaan myyntilitanian. Sitten jään ääneti odottamaan mitä seuraa. Yleensä joko hiljaisuus ( asiakkaan kuuluu nyt tilata... ) tai sitten epätoivoista soperrusta lisätietoa ja kysymysten sekatulvaa.
Jos taas kyseessä on kokeneempi myyjä, joka ei noihin sorru, niin kyselen lehtien sivumäärää, paperilaatua, toimituksellisen ja mainosalan suhdetta, KMT:n ( Kansallisen Mediatutkimuksen ) mukaisia levikkiä, lukijaprofiilia, säilytysaikaa jne. Perusteena se, että haluan tietää mitä tilaan.
Pikkuhiljaa ovatkin nuo soitot loppuneet...
Viimeksi muuten myytiin bambusukkia. Työkavereillani oli hauskaa, kun haastattelin myyjää. Takaan, ettei enää soita...Olin toki kohtelias, työtään hän vain teki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251734
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331028