Ärsyttääkö puhelinmyyjät? Ei hätää hanki puhelinmyyjä tunnistus. Kaikista myyjistä et pääse eroon varmaankaan ikinä, mutta tämä tunnistaa n.75% Suomalaisista puhelinmyyjien numeroista.
Linkki:
http://puhelinohjelmat.suntuubi.com/?cat=7
EROON PUHELINMYYJISTÄ VAIVATTOMASTI!!!
4
371
Vastaukset
- toimii nytkin
laittaa mainoskielto! toimii 99%.
- Hannaaaaah
Toimi markkinointi estot eikä robinson huut listat... Ei ees salainen numero!!!
- hyvin toimii estot
Hannaaaaah kirjoitti:
Toimi markkinointi estot eikä robinson huut listat... Ei ees salainen numero!!!
parasta-aikaa toimii
- Kuunteleva kohde
On ensin todettava, että puhelinmyyjä yritää vain ansaita leipänsä, eikä tee mitään rikollista. Joten ei ehkä ole korrektia haistatella tms. hänelle. Eihän kukaan meistä sellaista halua työtehtävissä, eihän?
Kun puhelinmyyjä soittaa, annan hänen rauhassa lukea paperistaan myyntilitanian. Sitten jään ääneti odottamaan mitä seuraa. Yleensä joko hiljaisuus ( asiakkaan kuuluu nyt tilata... ) tai sitten epätoivoista soperrusta lisätietoa ja kysymysten sekatulvaa.
Jos taas kyseessä on kokeneempi myyjä, joka ei noihin sorru, niin kyselen lehtien sivumäärää, paperilaatua, toimituksellisen ja mainosalan suhdetta, KMT:n ( Kansallisen Mediatutkimuksen ) mukaisia levikkiä, lukijaprofiilia, säilytysaikaa jne. Perusteena se, että haluan tietää mitä tilaan.
Pikkuhiljaa ovatkin nuo soitot loppuneet...
Viimeksi muuten myytiin bambusukkia. Työkavereillani oli hauskaa, kun haastattelin myyjää. Takaan, ettei enää soita...Olin toki kohtelias, työtään hän vain teki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683