Tuohon katollemme laskeutui juuri vihreällä oikeaan jalkaan rengastettu kyyhky. Oletan, että on jonkun harrastajan lintu, kun ei ainakaan kuulu paikalliseen luonnonvaraiseen lajistoon (asumme Portugalin Algarvessa). Lintu ei pelkää ihmisiä, ja torkkuu aika väsyneen oloisena matalan piharakennuksen katon reunalla, mitään hätää sillä ei näytä olevan ja yöt ovat jo lämpimiä. Kiiltävä ja pulska, tosi kaunis kyyhky. Omistaja varmaan kaipailee, joten mihinkä tästä voisi ilmoittaa?
Vastaukset 3
- se on äkäslompolon
kunnan maskotti.
Mauri ajjaa rekalla sitä kautta sano jotta on sen verran hyvät jiät jotta piässöö
austraaliasta jäätä pitkin suoraan
sinne porvoon ahtollaan- tiputäti
...taisin kysyä jotain sopimatonta...
Ymmärrän toki, että osaahan se tuosta kotiinsa, mutta oletin kyyhkyharrastajien seurailevan lintujensa reittejä, ja siksi pitävän jonkinlaista ilmoitusfoorumia tms. Mutta maallikkona poistun palstalta häiritsemästä asiantuntijoiden rauhaa, joten kiitos ja näkemiin. - siipisulka
tiputäti kirjoitti:
...taisin kysyä jotain sopimatonta...
Ymmärrän toki, että osaahan se tuosta kotiinsa, mutta oletin kyyhkyharrastajien seurailevan lintujensa reittejä, ja siksi pitävän jonkinlaista ilmoitusfoorumia tms. Mutta maallikkona poistun palstalta häiritsemästä asiantuntijoiden rauhaa, joten kiitos ja näkemiin.Kaukaa haettua asiaa, sanan varsinaisessa merkityksessä. Meinaan, ei se ainakaan täältä lumien keskeltä ole sinne hujahtanut. Mutta veikkaan että jonkun lähialuelaisen kirjekyyhky lienee. Kompassi vain sekaisin. Ota yhteyttä paikalliseen lehteen ja kerro asia. Kyllä ne ilmoittelevat jos katsovat sen olevan tarpeellista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459